Slapen is wel leuk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:52 schreef msacras het volgende:
JRRY lapohunter
En nee hoor is niet perse moeilijk, maar waarom zou je? Slapen
Mja, maar op een gemiddelde zaterdagnacht bijvoorbeeld ga ik liever uit dan dat ik op Fok! zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Slapen is wel leuk ja
Maar FOK!ken toch ook en zoveel mogelijk vrije tijd moet je meemaken, tijd is schaarste
quote:
Greatquote:
Je bent op schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dit hoorcollege
Communicatie en Multimedia Design, alleen gaat nu over bedrijf-klant relaties in de media industrie, geen kut aan en het meeste is gewoon logisch nadenken...quote:
Saai dan welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communicatie en Multimedia Design, alleen gaat nu over bedrijf-klant relaties in de media industrie, geen kut aan en het meeste is gewoon logisch nadenken...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima, haartjes zijn weer gedaan dus ben geen beatle meer
Met jou?
Volgende les meer creatief bezig zijn, dus komt goedquote:
Je bent in ieder gval positief over de volgende lesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende les meer creatief bezig zijn, dus komt goed
Over een uur is deze afgelopen en dan 2 uur pauzequote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent in ieder gval positief over de volgende les
Haha je hoeft ook niet elke dag wat bijzonders te doen tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hier ook alles goed. Heb eigenlijk nog niets bijzonders gedaan vandaag
Dat is wel lang. Is er iets leuks te doen in de buurt van jouw schooltjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over een uur is deze afgelopen en dan 2 uur pauze
Vind ik ook. Het ziet er buiten ook niet echt gezellig uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha je hoeft ook niet elke dag wat bijzonders te doen toch
Er is een Albert Heijn en we hebben hier heel goed internetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel lang. Is er iets leuks te doen in de buurt van jouw schooltje
Gelukkig is er internetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een Albert Heijn en we hebben hier heel goed internet
Ja maar koud is het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het ziet er buiten ook niet echt gezellig uit
Een leven zonder internet zou echt verschrikkelijk zijnquote:
Ik ben nog niet buiten geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar koud is het niet
Zonder internet zou ik hier nu niet zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een leven zonder internet zou echt verschrikkelijk zijn![]()
![]()
Same!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zonder internet zou ik hier nu niet zijndat zou echt een drama zijn
Wat moest je buiten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik om kwart over 8 nogheerlijk wakker worden
Als ik jou nou in mijn leven moest missenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zonder internet zou ik hier nu niet zijndat zou echt een drama zijn
Ik weet het, echt een hel zou dat zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik jou nou in mijn leven moest missen![]()
Natuurlijk. Dat heb je ook net verteld inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest naar de kapper
Ik word armquote:
Geld is niet altijd belangrijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word arm
deze maand al amper kunnen werken door die kut blindedarm alles
Volgende maand maar 3x ingedeeld, wat neer komt op een loon van +- 64 euro... Ter vergelijking, normaal heb ik een loon van ongeveer 200 euro. En ik kan ook niet meer oppassen door die kut buikpijn alles. Meh meh meh.
Dat is echt klote zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word arm
deze maand al amper kunnen werken door die kut blindedarm alles
Volgende maand maar 3x ingedeeld, wat neer komt op een loon van +- 64 euro... Ter vergelijking, normaal heb ik een loon van ongeveer 200 euro. En ik kan ook niet meer oppassen door die kut buikpijn alles. Meh meh meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |