Haha faalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Pas als we meer omzet draaien krijg ik meer uren
Maar mijn vader heeft misschien werk voor me op zijn werk. Is iets uitzoeken ofzo en maar twee weken, maar toch wat te doen
Ja lekker gewerktOp een gegeven moment zo druk
En de stickers van de frikandelbroodjes deden het niet, dus elke keer belde er een kassa dat er geen sticker op zat
1 2 3 4 5 6 7 | [img=640]http://i.imgur.com/3NtMK.png[/img] Fok-it [img=640]http://i.imgur.com/2wS7f.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/1897005 [img=640]http://i.imgur.com/5JOzw.png[/img] Beyoncé |
Ja kom op het is zo slechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hamerhaaitje het volgende:[/b]
[..]
A-J is een beetje apart, een beetje andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen. Altijd gedacht dat je een normaal meisje was.
Ja ik weet niks van kassa's dus gingen ze aan mij vragen wat ze moesten doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha faal
In plaats dat ze dan onthouden dat ze overige prijs, niet scanbaar, 2,18 moeten doen
Wat moet je bij je pa doen dan?
Ja maar ze is wel lief hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
A-J is een beetje apart, een beetje anders
ze heeft oo een speciale behandeling nodig
Sorry man. Ik loogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen. Altijd gedacht dat je een normaal meisje was.
Je kent me geen eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
A-J is een beetje apart, een beetje anders
ze heeft oo een speciale behandeling nodig
Uhm, dat horen ze zelf te wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niks van kassa's dus gingen ze aan mij vragen wat ze moesten doen
Uitzoek werk ofzo. Kan ik thuis doen maar misschien ook in Amersfoort
Mijn liefde voor jou is echtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles was zeker gelogen hè
Vaarwelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik je nog kan vertrouwen, ik heb tijd nodig oke![]()
haiquote:
JRRYquote:
Hahaahahahaha oudje. Leuk zo ga ik stu ook noemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey oudje
zo ga ik je vanaf nu noemen
Je doet maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey oudje
zo ga ik je vanaf nu noemen
Ja helemaal top hoor oudje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
JRRY
Ja, mag niet klagen. Hoe is het met jou?
jaha niet doorvertellen he.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is je vriendin blijven 'slapen'?
ja met jouquote:
origineelquote:
Altijd weer die vragen hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
jaha niet doorvertellen he.
waarom slapen tussen aanhalingstijkens?
binnen is het ook niet veel aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
Het ziet er maar saai uit buiten dus ik blijf binnen
ja vertel dan waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Altijd weer die vragen he
Je moetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
binnen is het ook niet veel aan
ik voel me nutteloos en moet leren maar wil niet.
Hoe is het gegaan met je verzoek mevrouw?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Ik hoor een soort ruis constantbest raar
Ik ook, maar dat is de laptop van de jongen naast mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
heb ik elke dagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |