quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
Iemand al Flabber gezien?
http://www.flabber.nl/lin(...)ten-in-simcity-14248
niet eens 2 weken meer, maar 12 dagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:58 schreef Cowamundo het volgende:
Residential Desirability gaat er zeker om hoe graag mensen in die regio willen wonen en je dus een grotere flow van inkomend volk heb?
Of telt dit ook mee voor tourisme en cultuur meuk?
Ik zal ook even een berg invites rond sturen.... Altijd leuk om later nog bij mensen in een regio aan te haken!.... Lang terug dat ik zo uit heb gekeken naar een spel en damn wat duren 2 weken dan nog lang
Ik ben super bleu, maar hoe werkt datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Troel het volgende:
Wel
Ow ook voor in de op voor de Regio 2 mensen:
irc.fok.nl #regio2
Ik merkte dat na het plaatsen van goede brandweer- en politiezorg in de buurt van mijn fabrieken dat ze direct begonnen met upgraden.. die factoren spelen dus (denk ik) ook mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Romanus het volgende:
In de beta zag ik dat je fabrieken ook groeien, maar ligt dat dan ook aan de density-wegen of aan de scholing van je arbeiders? Was me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:43 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik ben super bleu, maar hoe werkt dat?
net als SC4 spelen brandweer dekking, politiedekking en ziekenhuis dekking mee in het wel of niet upgraden als ik zo kijk naar mijn ervaring met de beta..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik merkte dat na het plaatsen van goede brandweer- en politiezorg in de buurt van mijn fabrieken dat ze direct begonnen met upgraden.. die factoren spelen dus (denk ik) ook mee.
Nu wel.quote:
Het plaatsen van Brandweer, Politie, Ziekenhuis, Scholen etc verhoogt de land value in het omliggende gebied waardoor sommige bewoners idd kunnen gaan upgraden naar een hogere wealth class!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik merkte dat na het plaatsen van goede brandweer- en politiezorg in de buurt van mijn fabrieken dat ze direct begonnen met upgraden.. die factoren spelen dus (denk ik) ook mee.
goed bezig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:28 schreef Troel het volgende:
Zo.
Ik heb van de mensen die nog geen specialisatie hebben doorgegeven of waar we een tijdje niets van gehoord hebben of die niet zo heel actief meepraten in dit topic en mogelijk toch echt mee willen helpen aan de voorbereidingen, een PM gestuurd.
Voor de duidelijkheid: wat mij betreft speelt iedereen gewoon mee. Mocht je het PM-ding ervaren hebben als een "ze willen me lozen", dan is dat een verkeerde indruk die ik gegeven hebWe zijn echter begonnen met de voorbereidingen en dan is het gewoon praktisch om te weten wat men wil, anders ga ik gewoon indelen met wat ik weet
Ik heb op dit moment zelf de mensen ingepland die al specialisaties hadden doorgegeven, voor 82Sander heb ik op dit moment, zij het met een misschien, een stad gereserveerd in Residental, aangezien hij (naar mijn idee onterecht) een beetje bibbers heeft
Voor de duidelijkheid. Uiterlijk volgend weekend wil ik de steden eigenlijk allemaal ingedeeld hebben. Ik ben van het ruim op tijd.
regio 2 bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:13 schreef Troel het volgende:
Mag ik nu alvast zeggen dat Regio een heerlijke regio isAlle mensen die meehelpen om informatie te verzamelen, netjes te krijgen, noem maar op. Heerlijk
Ja lach me maar uit hoorquote:
Het helpt gewoon dat er wat fanatieke mensen in zittenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:13 schreef Troel het volgende:
Mag ik nu alvast zeggen dat Regio 2 een heerlijke regio isAlle mensen die meehelpen om informatie te verzamelen, netjes te krijgen, noem maar op. Heerlijk
FISSION!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel.
Kan je als greatwork ook een fusion reactor bouwen?
dat zou het minder casual gamer aantrekkelijk maken, lijkt me haast niet dat ze dat doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef Cowamundo het volgende:
benieuwd naar de game-play straks aangezien Ocean Quigley in die live feed aangeeft dat er wel degelijk een behoorlijke tuning zit tussen de beta versie van het spel en hoe het over 2 weken speelbaar is! Volgens hem wordt het een stuk moeilijker kwa dingen regelen en is het niet meer zo makkelijk om binnen een uur een stad van 50K inwoners de grond uit te pompen!
http://www.livestream.com(...)&utm_medium=ui-thumbquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou het minder casual gamer aantrekkelijk maken, lijkt me haast niet dat ze dat doen
Daar draaide het in de Beta ook niet om. Mensen speelde echter op max snelheid en wouden zo snel mogelijk alles volbouwen omdat ze maar 1 uurtje hadden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:02 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
http://www.livestream.com(...)&utm_medium=ui-thumb
Op 49:15 Vertelt Ocean toch echt dat het meer uitdagender gaat worden en niet meer draait om je plot vol te stompen met gebouwtjes en klaar!
Ja ok, dat speelt natuurlijk ook mee! Ach ik ben benieuwd naar het eindproduct en hoe fanatiek ze deze game blijven supporten kwa updates, bug & exploit fixes,dlc etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daar draaide het in de Beta ook niet om. Mensen speelde echter op max snelheid en wouden zo snel mogelijk alles volbouwen omdat ze maar 1 uurtje hadden.
Wat Ocean daar zegt heeft denk ik meer betrekking op alle gebouwen en features die in de Beta nog op slot zaten. Wanneer je daar mee aan de slag gaat is het spel moeilijker. Ik denk niet dat ze de moeilijkheid sinds de beta daadwerkelijk veranderd hebben.
Wat ik begrepen heb, is dat de grondstoffen wel op kunne raken, maar dat dit wel heel erg lang gaat duren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:29 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Ja ok, dat speelt natuurlijk ook mee! Ach ik ben benieuwd naar het eindproduct en hoe fanatiek ze deze game blijven supporten kwa updates, bug & exploit fixes,dlc etc.
Wat voor mij alleen nog niet helemaal duidelijk is... Zijn de raw material deposits nou bodemloos of kunnen ze uiteindelijk ook echt opraken?
Of is een grotere deposit alleen maar nuttig zodat je meer boortorens oid kan plaatsen en dus meer raws per uur/dag naar boven kan trekken?
Mooi gedaan hoor!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:35 schreef Troel het volgende:
Zo. Aanvullingen, betere vertalingen, noem maar op, gil ze maar en ik zal het wel verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |