Volgens mij in publike regio's niet. Enkel in privé regio's dien je een uitnodiging te krijgen van de oprichter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moet je worden uitgenodigd in multiplayer regio's
Werkt nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Troel het volgende:
Johan, voor in de OP:
http://www.troel.nl/troel/Manual.pdf
Ik denk dat deze game nog best lang meegaat. Het is niet zoals die FIFA shit waarvan elk jaar een nieuwe uitkomtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef PG18 het volgende:
Stel dat over een aantal jaar er nog maar weinig mensen zijn die SimCity 5 spelen, en EA ook de servers daarvan offline haalt (http://www.gamer.nl/nieuw(...)-games-waaronder-mma), zou er dan nog wel een patch komen waardoor je nog wel voor jezelf een regio kan aanmaken en steden daarin kan gaan bouwen? En dat die hele online-check er dan uit is?
Want ik heb geen zin om nu 40 tot 60 euro ervoor te betalen als over enkele jaren geen enkele functie meer werkt omdat EA geen servers meer beschikbaar heeft voor SimCity.
Is op het moment niets over bekend en Maxis en EA zeggen er geen woord over. We kunnen er wel over gaan speculeren maar helaas weten we het gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef PG18 het volgende:
Stel dat over een aantal jaar er nog maar weinig mensen zijn die SimCity 5 spelen, en EA ook de servers daarvan offline haalt (http://www.gamer.nl/nieuw(...)-games-waaronder-mma), zou er dan nog wel een patch komen waardoor je nog wel voor jezelf een regio kan aanmaken en steden daarin kan gaan bouwen? En dat die hele online-check er dan uit is?
Want ik heb geen zin om nu 40 tot 60 euro ervoor te betalen als over enkele jaren geen enkele functie meer werkt omdat EA geen servers meer beschikbaar heeft voor SimCity.
Nog niet. Persoonlijk hoop ik wel dat, als men er achter komt dat er weer wat te halen valt in het City Building genre, we een vervolg krijgen of een zooi uitbreidingen. Daar zou ik in dit geval geen enkel probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game nog best lang meegaat. Het is niet zoals die FIFA shit waarvan elk jaar een nieuwe uitkomt
Dit dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Kom naar irc.fok.nl en dan #regio2 voor de mensen uit regio 2
Een van de linkjes die net gepost werdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Cool! Waar heb je dat plaatje vandaan geplukt?
lolquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
Iemand al Flabber gezien?
http://www.flabber.nl/lin(...)ten-in-simcity-14248
Dacht dat ik een 2 weken geleden iedereen een uitnodiging had gestuurd. Zie nu dat ik jou moest "accepteren" . En dat heb ik dan nu ook gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef Thrilled het volgende:
82sander - 1982sander
kaasmaniak - kaasmaniak
boterbartje - killingkat101
qunix - pmkq
lockie - videoband
yuri_boyka - yuri_B100
Deze mensen heb ik nog steeds niet online gezien in mijn origin-friends list.. laat eens wat van je horen in dit topic als je nog actief bentAnders beginnen we straks in regio 2 al met een paar flinke gaten..
ik denk dat ik daar op terug ga vallen als die ronde wegen tool mij teveel ergernissen gaat opleverenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga sowieso niet voor saaie recht-toe-recht-aan-wegen.
Daar zou ik me niet druk over maken. Heel simpel: ik heb het wel gespeeld en ik heb werkelijk nooit zonder cheats een goedlopende stad kunnen neerzetten. Desondanks durf ik het nu wel aan, ook door de beta. Goed nadenken en rustig aandoen zijn volgens mij de sleutelwoorden. En vragen als je iets niet weetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef 82Sander het volgende:
Waar ik wel bang voor ben is dat ik jullie niet kan bijhouden. Heb simcity4 nooit gespeeld, en merk (door alle discussies) dat ik sowieso met een achterstand begin...
Een combinatie van beiden denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Romanus het volgende:
In de beta zag ik dat je fabrieken ook groeien, maar ligt dat dan ook aan de density-wegen of aan de scholing van je arbeiders? Was me nog niet helemaal duidelijk.
En desnoods eerst ff een teststad opzetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet druk over maken. Heel simpel: ik heb het wel gespeeld en ik heb werkelijk nooit zonder cheats een goedlopende stad kunnen neerzetten. Desondanks durf ik het nu wel aan, ook door de beta. Goed nadenken en rustig aandoen zijn volgens mij de sleutelwoorden. En vragen als je iets niet weet
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
Iemand al Flabber gezien?
http://www.flabber.nl/lin(...)ten-in-simcity-14248
niet eens 2 weken meer, maar 12 dagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:58 schreef Cowamundo het volgende:
Residential Desirability gaat er zeker om hoe graag mensen in die regio willen wonen en je dus een grotere flow van inkomend volk heb?
Of telt dit ook mee voor tourisme en cultuur meuk?
Ik zal ook even een berg invites rond sturen.... Altijd leuk om later nog bij mensen in een regio aan te haken!.... Lang terug dat ik zo uit heb gekeken naar een spel en damn wat duren 2 weken dan nog lang
Ik ben super bleu, maar hoe werkt datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Troel het volgende:
Wel
Ow ook voor in de op voor de Regio 2 mensen:
irc.fok.nl #regio2
Ik merkte dat na het plaatsen van goede brandweer- en politiezorg in de buurt van mijn fabrieken dat ze direct begonnen met upgraden.. die factoren spelen dus (denk ik) ook mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Romanus het volgende:
In de beta zag ik dat je fabrieken ook groeien, maar ligt dat dan ook aan de density-wegen of aan de scholing van je arbeiders? Was me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:43 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik ben super bleu, maar hoe werkt dat?
net als SC4 spelen brandweer dekking, politiedekking en ziekenhuis dekking mee in het wel of niet upgraden als ik zo kijk naar mijn ervaring met de beta..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik merkte dat na het plaatsen van goede brandweer- en politiezorg in de buurt van mijn fabrieken dat ze direct begonnen met upgraden.. die factoren spelen dus (denk ik) ook mee.
Nu wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |