SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
quote:
Beetje coke van Wim en goaan!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kan Reis donderdag gewoon weer spelen, weet het niet zeker
scorebordjournalistiek. Ajax heeft de lastige clubs voor een groot deel al gehad.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV staat 1ste, tis waar je prio's liggen
Twente uit nogquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Ajax heeft de lastige clubs voor een groot deel al gehad.
Leuk, maar PSV staat 1stequote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Ajax heeft de lastige clubs voor een groot deel al gehad.
Roda thuis ookquote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente uitKat in het bakkie voor Ajax.
Hij heeft wel het goede nummertje vermoed ik... Wim proeft het elke keer zichtbaarquote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje coke van Wim en goaan!
Kortom je kan nog nergens wat van zeggen dus hou maar opquote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - PEC ook bla bla bla. Niet doen alsof PSV alles soepel heeft gedaan.
iddquote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kortom je kan nog nergens wat van zeggen dus hou maar op
Ik kan wel zeggen dat Twente EL voetbal gaat spelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kortom je kan nog nergens wat van zeggen dus hou maar op
NEEquote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat Twente EL voetbal gaat spelen.
Valencia en Malagaquote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barcelona, en ook Valencia
Milan zuigt, dat zeg ik als Milan fanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
nu doen ze echt AC milan tekort hoor. die ploeg is ijzersterk en mag je nooit onderschatten.
altijd al een hekel gehad aan de VI mensen die italiaans voetbal onderwaarderen. daarom emiel
4 kols bij debuut in Turkijequote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Vleminckx ook niet altijd intikkertjes?
Alleen Shaarawy, Mexes & Balo kunnen wat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Milan zuigt, dat zeg ik als Milan fan
Leuk zomaar wat roepen, onderbouw het eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Shaarawy, Mexes & Balo kunnen wat.
Snap em nu, dankquote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Lachen om een gehandicapte moordenaar, dit kan alleen bij VI
Ik ben slechts een bevestigende user.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik ook al als eerste in het topic.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
doen we ook bij die van jou over een tijdje
een vetpens die denkt dat hij grappig is, tjaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]____________________________!
Die snap ik dan weer nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]____________________________!
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]___________Doublepain__________!
Is hij vies dik ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een vetpens die denkt dat hij grappig is, tja
goede comeback manquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Johannes Vermeer heeft een boskamp pens
Altijdquote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Waard om deze show zo in bed terug te kijken?
Ik zou de show van vrijdag er nog een keer ingooien.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Waard om deze show zo in bed terug te kijken?
Die opmerking over z'n coup du soleil vond ik erg interessant.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Kieft helaas niet op een relevante bijdrage kunnen betrappen.
en roodquote:
Het is sowieso een wat saaie slome snuiterdquote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Kieft helaas niet op een relevante bijdrage kunnen betrappen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het is sowieso een wat saaie slome snuiterd snuiverd
Die krijgt niet betaald joh, die legt bijquote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef DrDentz het volgende:
En dan rijdt hij terug en denkt hij ik heb toch weer mooi een paar duizend euro gepakt door anderhalf uur lang m'n mond te houden.
Is toch heerlijk man. Alles even natellen, prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef DrDentz het volgende:
En dan rijdt hij terug en denkt hij ik heb toch weer mooi een paar duizend euro gepakt door anderhalf uur lang m'n mond te houden.
AH tasjequote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Rustig aan, slaapzequote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga naar bedje toe welterusten
quote:
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef johnjohnny het volgende:
Dit programma is juist van we lullen gewoon een eind weg ieder op zijn eigen manier. Kieft is top, ook al zegt hij niet altijd even veel. Hij is waarschijnlijk financieel onafhankelijk, en als ze hem niet betalen (wat ze waarschijnlijk wel doen), "dan ga ik toch lekker naar huis" moet hij denken. Ligt doordeweeks net als Gijp waarschijnlijk languit op de bank aan zijn kont te krabben. Ik moet daar allemaal wel om lachten als ik daar dan zo tijdens het programma wat over nadenk. Heb ik niet als ik naar Studio Voetbal kijk die zijn allemaal zo druk met zichzelf vermoeiend. Bovendien heeft Kieft als voetballer ook nog best wat gepresteerd, leuk detail, voor als hij weer eens met een spaarzaam droge opmerking komt. Heerlijk gewoon.
Jong, wat ben je toch de hele tijd aan het zeiken over VVV. Eerst was je bijna fan en nu laat je geen gelegenheid onbenut om ze af te krakenquote:
Die moesten eigenlijk Boskamp hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is vast financieel onafhankelijk, zijn hobby is de fiscus beslag op zijn huis laten leggen. Wim Kieft hashtag yolo.
PEC is al mijn clubje want ik ben in Zwolle geboren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jong, wat ben je toch de hele tijd aan het zeiken over VVV. Eerst was je bijna fan en nu laat je geen gelegenheid onbenut om ze af te kraken. En PEC is nu opeens je tweede clubje, omdat die toevallig leuk spelen dit jaar. Oké, VVV speelt inderdaad niet best de laatste tijd, maar je kunt ook overdrijven. Volgend jaar speelt PEC misschien weer wat minder voetbal en dan zie ik de 'PEC
' opmerkingen alweer verschijnen. Successupporters noemen we dat.
Die jongen moet je helemaal niet serieus nemen, loopt met zijn eigen domheid te koopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jong, wat ben je toch de hele tijd aan het zeiken over VVV. Eerst was je bijna fan en nu laat je geen gelegenheid onbenut om ze af te kraken. En PEC is nu opeens je tweede clubje, omdat die toevallig leuk spelen dit jaar. Oké, VVV speelt inderdaad niet best de laatste tijd, maar je kunt ook overdrijven. Volgend jaar speelt PEC misschien weer wat minder voetbal en dan zie ik de 'PEC
' opmerkingen alweer verschijnen. Successupporters noemen we dat.
Die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen moet je helemaal niet serieus nemen, loopt met zijn eigen domheid te koop
ah leuk nieuwtje. Maar die gasten doen altijd allemaal raar met geld waarschijnlijk op advies van een of ander financieel manager. Hiddink liep ook te schuiven met zijn geld en kreeg belasting problemen, ondertussen bulkt hij van het geld.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is vast financieel onafhankelijk, zijn hobby is de fiscus beslag op zijn huis laten leggen. Wim Kieft hashtag yolo.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)26a-f4e87a789802.mp4
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
PEC is al mijn clubje want ik ben in Zwolle geboren.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
20
VOETBAL INTERNATIONAL
734.000
DERKSEN EN
380.000 + 259000 (zondag) maakt 639.000 kijkers.
Zeker niet. Jammer dat ze hem daar niet doorhadden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 04:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat zag.
Die met Koeman was ook beter dan met Advocaatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
Derksen en.... gisteren voor het eerst gezien. Maar dat keek lekker weg zeg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik stel voor om Wim Kieft nooit meer uit te nodigen, ik heb me kapot ge-ergerd aan hem gisteren.
nee jij bent slimquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vroeg hij: ''Wat is een plan B''. Schrikbarend niveau van hem.
Mwa hij benadrukte er eerder de onzin van Koeman mee. Dat het er allemaal wat moeilijker bij hem uitkomt is wel een feit ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vroeg hij: ''Wat is een plan B''. Schrikbarend niveau van hem.
Wim is een koning! Onze ouwe coke snuivert!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik stel voor om Wim Kieft nooit meer uit te nodigen, ik heb me kapot ge-ergerd aan hem gisteren.
Beter dan Hans Fopduikelaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Nee, jou'n jasje is leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik zou het waarderen als je me via PM op de hoogte stelt zodra dit moment is aangebroken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens dat boekie gekocht over De Mos Boskamp en die andere vent, binnenkort zal ik dat boekje hier reviewen.
Moet ik je nog op een specifieke wijze aanspreken en / of groeten in deze pm?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je me via PM op de hoogte stelt zodra dit moment is aangebroken.
Ik laat dit volledig aan jouw creativiteit over.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik je nog op een specifieke wijze aanspreken en / of groeten in deze pm?
Ik ben helaas niet zo creatief als jij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat dit volledig aan jouw creativiteit over.
Dat weet ik, dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo creatief als jij.
Hierna worden de helden van het Belgische voetbal van vroeger uit de tijd van Bossie en Aad onder de loep genomen, plus de buitenlandse toppers als Rensenbrink (en Boskamp natuurlijk) die met zwart geld gemakkelijk naar België konden worden gelokt (jaren '70 '80), plus de recentere toppers. Deze spelers kende ik nauwelijks, slechts een holle herinnering aan wat youtube materiaal van Rik de Saedeleer. Erg leerzaam dus. Af en toe worden wel namen genoemd die in België blijkbaar een begrip zijn (ook in het hoofdstuk hiervoor) maar die mij volstrekt onbekend zijn, dat is wellicht een minpunt als je alleen in De Mos en de Boss bent geïnteresseerd. Aan de andere kant, zelfs al zouden deze bazen het over leverworst hebben, deze mannen hoor ik graag praten.quote:(over Mourinho) Hij stelt zich op als een soort van people manager en gebruikt daarbij technieken die in het bedrijfsleven misschien aanslaan, maar niet in de kleedkamer van een topclub. Over het algemeen heb ik ook twijfels bij keepers die trainer worden. Dat zijn toch wat aparte jongens, beetje excentriek. op zichzelf.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Review: 'Houwaart, De Mos, Boskamp: Hollanders in het Belgisch Voetbal.
Die johannes_vermeer leest eens een boek en hij heeft plots wat kennis van zaken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rensenbrink bij Anderlecht
Piet den Boer (Mechelen - Ajax 1988)
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de NuSport recensent de Belgische editie heeft gelezen (de prijs die hij vermeld van 22,50 is in elk geval foutief). Hij zegt dat die persartikelen door het hele boek zijn verspreid en eigenlijk de gesprekken onderbreken en het saai maken. In deze editie staan die persartikelen (die inderdaad nogal saai kunnen zijn) allemaal achter elkaar, pagina 240-350, zelfs na de epiloog. Al het interessante heb je wat mij betreft na pagina 240 wel gehad, aan honderd pagina's aan ouwe krantenartikelen had ik ook liever geen geld betaald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Leuke review, ik ben wel benieuwd geraakt naar dit boek. Op NuSport kreeg het wel een wat mindere recensie (cijfer: 6), dus misschien dat ik het eerst eens doorblader in de boekwinkel.
Je bent zo trots als een hond met zeven staarten maar ik vermoed dat we meneer Kind kwijt zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)292-2f94d58e37a9.mp4
Wel leuk dat mijn grapjes geteld worden
Geen probleemquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus, nu weet ik dat de uitzending al begonnen is.
jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hebben ze het al over Milan-Barcelona gehad?
Die vliegt aardig wat af om leuke wedstijdjes mee te pakken. Als het kan gelijk even een paar jeugdwedstrijden meepakken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Boskamp was erbij in San Siro
En iets spannends als Lierse - Aalstquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vliegt aardig wat af om leuke wedstijdjes mee te pakken. Als het kan gelijk even een paar jeugdwedstrijden meepakken.
Maar...dat is Jan he.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Boskamp was erbij in San Siro
Die slappe Zweedquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Even een vraag voor de hooligans.
Welke keeper ging geregeld als een zak aardappelen naar de hoek?
Die jonge juffrouw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Die Zweed die er niks van kan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Er staat gewoon geen vent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Dus jij hebt liever die Amsterdamse straatzangers dan Jimmy Lafave?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou wel eens willen karaoken met Wilfred Genee, die is de schaamte voorbij
D'r is d'r één op z'n pik getrapt!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is zoals ik het zeg en ik laat me geen woorden in de mond leggen.
Ah zit niet zo te zeiken jongen eikel wat is dit nou jongen ik zeg het net tegen je joh waardeloze gozer manquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die dok praat me niet van die vent, eerst gaat ie mn koker binnen en nu loopt ie over mn gewicht te zeiken!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Tijd voor wat nieuwe meme's die gebruikt kunnen worden.
Net deze 3 gemaakt, klaar voor gebruik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V-I HOO-LI-GANS!
Wat gebeurde er danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred Genee afgevoerd uit de studios, vervangen door Marcel Maijer
Hij verviel bij het afkondigen van de Europa League en het bedanken van Johan en René in een groot gehoest en geproest en gekuch, en toen werd de reclame maar ingezet en daarna zat die Maijer bij de Europa League samenvattingen.quote:
Toe maar, als een baas!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Tijd voor wat nieuwe meme's die gebruikt kunnen worden.
Net deze 3 gemaakt, klaar voor gebruik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V-I HOO-LI-GANS!
Boskampquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond weer de Boss, dat wil ik niet missen dus het broekie gaat langzaam uit
Het is chanant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
misschien wordt deze situatie minder sjanant als ik nu 'nee' zeg?
Lekker over ballen praten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond weer de Boss, dat wil ik niet missen dus het broekie gaat langzaam uit
Je loopt net als wij je lul achterna.quote:
Ach joh, rot toch op joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Je loopt net als wij je lul achterna.
Achterstevorenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
in wat voor houding liggen jullie op de bank tijdens VI?
vogelnestjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
in wat voor houding liggen jullie op de bank tijdens VI?
This is the end, my only friend the endquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef Alcatranz. het volgende:
Beginnen met The DoorsNu al goede uitzending.
Ik vond de anekdote vies tegenvallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Oh hij vertelt nu al dat de anekdote leuk wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |