abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:08:21 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_123057001
Kan je Kieft ook inhuren om 2 uur lang anekdotes te komen vertellen? En zo ja, wat kost dat?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:09:17 #127
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_123057037
Ik vind Kieft altijd wel goed eigenlijk. Deze keer ook. Topshowtje.
pi_123057238
Hij nuanceert alleen alles. Terwijl dit programma juist drijft op zwart-wit meningen. "Nooouu.. dat valt ook wel mee Johan.."
pi_123058083
Dit programma is juist van we lullen gewoon een eind weg ieder op zijn eigen manier. Kieft is top, ook al zegt hij niet altijd even veel. Hij is waarschijnlijk financieel onafhankelijk, en als ze hem niet betalen (wat ze waarschijnlijk wel doen), "dan ga ik toch lekker naar huis" moet hij denken. Ligt doordeweeks net als Gijp waarschijnlijk languit op de bank aan zijn kont te krabben. Ik moet daar allemaal wel om lachten als ik daar dan zo tijdens het programma wat over nadenk. Heb ik niet als ik naar Studio Voetbal kijk die zijn allemaal zo druk met zichzelf vermoeiend. Bovendien heeft Kieft als voetballer ook nog best wat gepresteerd, leuk detail, voor als hij weer eens met een spaarzaam droge opmerking komt. Heerlijk gewoon.
pi_123058165
Hij is vast financieel onafhankelijk, zijn hobby is de fiscus beslag op zijn huis laten leggen. Wim Kieft hashtag yolo.
pi_123058283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef johnjohnny het volgende:
Dit programma is juist van we lullen gewoon een eind weg ieder op zijn eigen manier. Kieft is top, ook al zegt hij niet altijd even veel. Hij is waarschijnlijk financieel onafhankelijk, en als ze hem niet betalen (wat ze waarschijnlijk wel doen), "dan ga ik toch lekker naar huis" moet hij denken. Ligt doordeweeks net als Gijp waarschijnlijk languit op de bank aan zijn kont te krabben. Ik moet daar allemaal wel om lachten als ik daar dan zo tijdens het programma wat over nadenk. Heb ik niet als ik naar Studio Voetbal kijk die zijn allemaal zo druk met zichzelf vermoeiend. Bovendien heeft Kieft als voetballer ook nog best wat gepresteerd, leuk detail, voor als hij weer eens met een spaarzaam droge opmerking komt. Heerlijk gewoon.
Dat zijn teksten _O_
pi_123058286
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nacompetitie flikkert VVV eruit.
Jong, wat ben je toch de hele tijd aan het zeiken over VVV. Eerst was je bijna fan en nu laat je geen gelegenheid onbenut om ze af te kraken :'). En PEC is nu opeens je tweede clubje, omdat die toevallig leuk spelen dit jaar. Oké, VVV speelt inderdaad niet best de laatste tijd, maar je kunt ook overdrijven. Volgend jaar speelt PEC misschien weer wat minder voetbal en dan zie ik de 'PEC :r ' opmerkingen alweer verschijnen. Successupporters noemen we dat.
pi_123058292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is vast financieel onafhankelijk, zijn hobby is de fiscus beslag op zijn huis laten leggen. Wim Kieft hashtag yolo.
Die moesten eigenlijk Boskamp hebben

trrrrrrrrrrrrr
pi_123058311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Jong, wat ben je toch de hele tijd aan het zeiken over VVV. Eerst was je bijna fan en nu laat je geen gelegenheid onbenut om ze af te kraken :'). En PEC is nu opeens je tweede clubje, omdat die toevallig leuk spelen dit jaar. Oké, VVV speelt inderdaad niet best de laatste tijd, maar je kunt ook overdrijven. Volgend jaar speelt PEC misschien weer wat minder voetbal en dan zie ik de 'PEC :r ' opmerkingen alweer verschijnen. Successupporters noemen we dat.
PEC is al mijn clubje want ik ben in Zwolle geboren.
pi_123058316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Die jongen moet je helemaal niet serieus nemen, loopt met zijn eigen domheid te koop
pi_123058352
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die jongen moet je helemaal niet serieus nemen, loopt met zijn eigen domheid te koop
Die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
pi_123058406
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
ah leuk nieuwtje. Maar die gasten doen altijd allemaal raar met geld waarschijnlijk op advies van een of ander financieel manager. Hiddink liep ook te schuiven met zijn geld en kreeg belasting problemen, ondertussen bulkt hij van het geld.
pi_123058445
Ach die Kieft zal wel meerdere huizen hebben, en dan heb je op een gegeven moment niet meer genoeg geld die allemaal te behouden, dan moet er eentje weg.
pi_123058463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef johnjohnny het volgende:

[..]

ah leuk nieuwtje
Dat heeft in alle kranten gestaan
pi_123058518
Laat ik zeggen het is voor mij een nieuwtje, niet voor anderen uiteraard. Heb je gelijk in.
pi_123058542
Kan ik daaruit opmaken dat jij geen 40 redacteuren in dienst hebt?
pi_123058569
Laat ik nou net het reformatorisch dagblad lezen :-)
pi_123058630
Dat soort dingen weet ik dankzij de banden die ik heb met Knipping & Van Duren.
pi_123058653
Dus als johnjohnny hier reageert zit onze lieve Heer op zijn schouder mee te schrijven?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:58:07 #147
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_123058766
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_123060072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
Moest wel lachen bij F. Allus.
Ik was dus niet de enige die dat zag.
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo