Die slappe Zweedquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Even een vraag voor de hooligans.
Welke keeper ging geregeld als een zak aardappelen naar de hoek?
Die jonge juffrouw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Die Zweed die er niks van kan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Er staat gewoon geen vent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef bascross het volgende:
Dus jij hebt liever die Amsterdamse straatzangers dan Jimmy Lafave?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou wel eens willen karaoken met Wilfred Genee, die is de schaamte voorbij
D'r is d'r één op z'n pik getrapt!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is zoals ik het zeg en ik laat me geen woorden in de mond leggen.
Ah zit niet zo te zeiken jongen eikel wat is dit nou jongen ik zeg het net tegen je joh waardeloze gozer manquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die dok praat me niet van die vent, eerst gaat ie mn koker binnen en nu loopt ie over mn gewicht te zeiken!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Tijd voor wat nieuwe meme's die gebruikt kunnen worden.
Net deze 3 gemaakt, klaar voor gebruik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V-I HOO-LI-GANS!
Wat gebeurde er danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred Genee afgevoerd uit de studios, vervangen door Marcel Maijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |