Ja een uitkomst en een drama tegelijkertijd hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid
De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef __Isis__ het volgende:
Ik lees overigens alles mee hoor, maar echt nauwelijks tijd of fut om te reageren op iedereen.
Es, wat bedoel jij met 'het ontzwangeren valt me zwaar?'
Is ze dan niet gewoon wakker en wil ze spelen? Omdat ze stopt als je binnenkomt, bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb mijn man net uit bed getimmerd omdat Djenna maar bleef huilen. Kwam ik op haar kamer stopte ze. Ging ik weg.. ging de sirene weer aan. Werd er effe kriebel van. En mijn man maar doodleuk door blijven pitten (late dienst). Hallo tis ook jouw kind *zucht*
Babyfoon met camera vind ik ook heel handigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid
De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft
Hoe lang is het nou ook alweer geleden voor jou? Ik mis nog steeds een lijstje in de OPquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Estrys het volgende:
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
Oh dat heb ik ook weer. En ik wilde nog wel naar de kapper. Tip die ik van de ha kreeg was foliumzuur weer in te nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij mij begint mijn haar weer enorm uit te vallen, had ik bij Sofie ook. Ik word er knettergek van. Overal ligt het, Ik kan de plukken haar er zo uit trekken.
Vandaag 6 weken. Dan moet je toch gewoon alles weer aankunnen en doen toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang is het nou ook alweer geleden voor jou? Ik mis nog steeds een lijstje in de OP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Zo lang geleden is 6 weken nog niet. En als je er verdrietig van wordt, dan verwacht je blijkbaar wel teveel van jezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vandaag 6 weken. Dan moet je toch gewoon alles weer aankunnen en doen toch?dan verwacht ik toch niet teveel?
Ow Kaatje dat had ik vorige keer ook. Kreeg ik van die inhammen zelfs. Ik hoop dat ik het nu niet zo erg krijg. Vreselijk is dat.
Oh, dat is niet zo handig dan, als ze wel heel moe is. Heeft Saartje soms ook wel eens, maar dan valt ze na eventjes huilen in slaap. Als ze oververmoeid is, dan huilt ze echt heel hard, maar dat is ook maar heel kort (denk een minuutje? lijkt alleen langer als ze huilen he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco nee ze was echt knettermoe.
Meer dat ik het gevoel heb dat ik voor alles op mag draaien 'want ik zit toch thuis'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies dat dus..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
Spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:05 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja precies dat dus..
Ik jank om alles en echt elke dag barst ik dus wel een keer in tranen uit. En dan ben ik daarna zo teleurgesteld in mezelf. Wat ben ik dan voor waardeloze moeder dat ik niet eens twee kindjes kan verzorgen zonder dat het zo zwaar voelt? Wat ben ik dan voor mietje? Pff, vermoeiend kun je toch zijn voor jezelf. Zeker nu ze allebei ziek zijn vind ik het gewoon echt loodzwaar en voel ik me zo enorm mooooeeeee en lusteloos inderdaad, maar ook echt heel gespannen en negatief...
Ja weinig keus hèquote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop!
ik ben niet alleen![]()
We zouden een praatgroepje moeten beginnen
Hoera voor herkenbaarheid!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Solagratia het volgende:
Oh Isis heel herkenbaar! Het is af en toe ook gewoon loodzwaar. Het is niet echt vakantie om thuis te zijnOok van die baan ja. 2 vingers in mijn neus en van twee kinderen heb ik stress.
Dat moet je zeker niet doen hoor! Geniet je alsjeblieft helemaal te pletter!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Logician het volgende:
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik zoo enorm geniet
Vind het echt heerlijk om bv te geven en kan de hele dag wel met haar op de bank zitten en gewoon alleen maar naar haar kijken ...
Ja dat heb ik ook hahahaha!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Solagratia het volgende:
Al voel ik me wel weer een supermoeder na een goede dag.
Hahaha, nou bij mij is de was dan wel gedaan en alles opgeruimd en zelfs het eten op tafel (dreumes voor baby-tv), dan ben ik 5 minuten trots op mezelf waarna ik onbedaarlijk in janken uitbarst omdat ik veel te veel van mezelf heb geëist en zit het hele eten door te snotteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef Estrys het volgende:
Ik vind mijn dochter echt de mooiste en de liefste en geniet ook heel erg van haar en van de oudste die zo grappig en lief is. Maar het moederen zit me niet in het bloed, ik moet er vaak veel moeite voor doen voor mijn gevoel.
Maar ik leg de lat ook hoog want het enige voorbeeld dat ik heb was altijd thuis bij ons. Die kan op mijn kind passen en aan het einde van de dag de was weg hebben, gestofzuigd, en passant de badkamer gedaan en een maaltijd op tafel hebben. en ik als ik een dag thuis met mijn kind ben?? bij mij ligt er meer was in de mand dan in de kast, kun je van de vloer vier dagen eten en breek je je nek over de duplo. En eten we restjes Chinees van gisteren. Het is een gave
XD nou als je er een hekel aan hebt lekker niet doen toch?! Alsof het moetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
Heb zelf zo'n hekel aan zwembaden ! Vandaar nog niets ondernomen.![]()
Wennen is dan idd mn argument. Maar denk meer aan wachten op de buitenbaden. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Lekker buitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD nou als je er een hekel aan hebt lekker niet doen toch?! Alsof het moetMn moeder heeft dat volgens mij ook pas later met mij gedaan en ik ben ook een waterrat geworden, dus om kinderen te laten 'wennen' aan water hoeft het niet lijkt me!
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop!
ik ben niet alleen![]()
We zouden een praatgroepje moeten beginnen
Achquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Phaidra het volgende:
Inmiddels zitten we in het ziekenhuis. Hij dronk niet goed en luiers droog. Longfoto's gemaakt, bloed afgenomen en nu wachten op de uitslag. Bij aankomst in het ziekenhuis had hij 40,8 gradenSowieso een nachtje blijven.
Hihi jaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wennen is dan idd mn argument. Maar denk meer aan wachten op de buitenbaden. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Lekker buiten
Wie meet dat? Zien ze dat op het cb? En hoe kan het vanzelf goed groeien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef Solagratia het volgende:
Ah arme I, beterschap Phaidra!
De afplatting was al erger dan ik had verwachtVanaf 108% kom je in aanmerking voor een helmpje en hij heeft 109.5% Nog niet schrikbarend, maar ik had er gewoon geen rekening mee gehouden. Nu nog 3 maanden om het beter te krijgen en als het dan nog zo is, beslissen of we het wel willen. Het is aan de ene kant alleen cosmetisch. Aan de andere kant wil ik het hem niet aan doen dat hij straks een heel vervormd hoofd heeft ofzo. Ik weet niet hoe erg je dat ziet later. Maar goed misschien horen we bij de groep die het nog goed krijgt
Ja, dat laatste wilde ik dus vragen! Whahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra veel beterschap voor je mini! Schrikken zeg!
O ik heb net mijn domste blunder begaan vwb babies geloof ik. Ik heb een week of twee geleden de spenen vervangen van de flessen (heb er twee). Maar wist ik veel dat Dr Brown buiten papspenen ook nog levelspenen had. Dus blijkbaar heb ik level 1 weg gesmeten en level 2 erop gezet op 1 fles. Op de andere fles een nieuwe level 1 speen. Soms huilde Djenna na de fles omdat hij zo snel op was (zuigbehoefte). Ja nu snap ik het wel.. dan had ze level 2 te pakken en dat gaat mega hard. Dus net maar even vervangen voor level 1 :p. Kijken of het morgen beter gaat.
Sola oww das idd wel heftig. Hopelijk krijg je het in drie maanden nog wel in orde! Weet niet of het later heel zichtbaar is. Misschien als je mini het hoofd kaal scheert?
O vrijdag kunnen we trouwens bij de orthopeed terecht voor de heupjes van Djenna. Weet niet of ik dat al had laten weten. Best snel gelukkig. Ik ben benieuwd! En donderdag cb.. ook heel benieuwd. Ik heb mijn eigen groeiboekje er eens bij gehaald. Grappig om te zien dat moeder en dochter zon beetje gelijk op gaan :p. Kijken of dat zo blijft.
Ja daar neig ik ook wel naar... Je ziet het nl al wel (als je erop let).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Solagratia het volgende:
Als je echt al een afplatting ziet zou ik sowieso gaan denk ik. Zelfs de kinderfysio dacht dat het wel mee zou vallen schrok een beetje van de uitkomst. Als je laat meten heb je in elk geval een idee hoe erg of niet erg het is.
Omg, ja, in dat opzicht haat ik spinazie. Ook met een 3-jarige nogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef PureEvil het volgende:
Wacht maar tot ze 'zelluf' spinazie gaan eten![]()
![]()
Ik méén dat hij op de 108% zat, met een afwijking tussen de oren van 7 mm., dus net op het randje van wel helm/geen helm. We zijn naar het helmpjesspreekuur in het ziekenhuis gegaan met het idee dat we waarschijnlijk weggestuurs zouden worden, maar door de uitstulpingen mochten we meteen door naar de helmpjesmaker om een printje uit te zoekenquote:
Spring ook?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Meteen even een kinderfysio gemaild dus.
Nee hier om de hoek zit ook een kinderfysio. En osteopaat zit hier in het gezondheidscentrum. Alles binnen 5 minuten lopen. Even actie dus voor Bram nu het nog niets is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spring ook?
Succesik ben nu al 2 keer heel blij geweest dat ik daar zelf initiatief in genomen heb.
Dan denk ik dat wij ook wel in aanmerking komen met die rare bult op zijn koppie. Want die krijg ik niet weg met tegendruk, dan moet ik hem op zijn kop neetzettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik méén dat hij op de 108% zat, met een afwijking tussen de oren van 7 mm., dus net op het randje van wel helm/geen helm. We zijn naar het helmpjesspreekuur in het ziekenhuis gegaan met het idee dat we waarschijnlijk weggestuurs zouden worden, maar door de uitstulpingen mochten we meteen door naar de helmpjesmaker om een printje uit te zoeken
En rot he, dat het dan toch zo tegenvalt? Je weet dat het niks levensbedreigends is, maar toch. Je doet er zo je best voor.. Ik duim heel hard dat jullie die 3 maanden goed in kunnen zetten en het tij nog kunnen kerenen als je meer wil weten oid: mijn pm staat open
Heel veel sterkte en beterschap. Schrikken zeg, niet fijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Phaidra het volgende:
Inmiddels zitten we in het ziekenhuis. Hij dronk niet goed en luiers droog. Longfoto's gemaakt, bloed afgenomen en nu wachten op de uitslag. Bij aankomst in het ziekenhuis had hij 40,8 gradenSowieso een nachtje blijven.
Of hij komt naar mij. Ik houd niet van Spinazie!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omg, ja, in dat opzicht haat ik spinazie. Ook met een 3-jarige nog
Denk het niet, moet werken vandaag. Kan alleen als ik me ziek meldt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:02 schreef Mangostine het volgende:
Oh Tinu, dat is slopend idd... Hopelijk kun je vandaag tussendoor wat bijslapen.
Fijn, lekker dichtbij! Al is het laatste minder jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee hier om de hoek zit ook een kinderfysio. En osteopaat zit hier in het gezondheidscentrum. Alles binnen 5 minuten lopen. Even actie dus voor Bram nu het nog niets is.
En ik moet voor mezelf toch ook een afspraak maken, ik heb nog veel last van startpijn. Opstaan is ronduit kut.
Haha, dat hadden we ook bij Stef ja, op zijn kop zetten met aan weerszijden van zijn hoofd een baksteen ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Dan denk ik dat wij ook wel in aanmerking komen met die rare bult op zijn koppie. Want die krijg ik niet weg met tegendruk, dan moet ik hem op zijn kop neetzetten![]()
en inderdaad niets levensbedreigends en als je het verhaal van Suzie leest, lijkt het helemaal zo relatief. Maar toch, straks is het echt misvormd als hij ouder is en dan is er niets meer aan te doen.
Ik zou sneller op mijn eigen oordeel vertrouwen als op dat van het CB. Stef had al een stévige afplatting en een voorkeurshouding en toen ik ernaar vroeg vonden zij het niet noemenswaardig. Ik ben op eigen houtje naar de fysio gegaan en toen zei de fysio dat hij zijn best zou doen, maar dat het hem zou verbazen als we het helmpje nog konden ontwijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
Als ik jullie zo lees word ik ook wel bezorgd![]()
M heeft op zich een mooi rond hoofdje, maar slaapt graag op zijn linkerwang. Aan die kant is het achter ietsje platter, niet direct zorgelijk. Maar een week of 2 geleden zag ik (in de spiegel) dat zijn linkerwang een beetje hangt.
Mijn schoonmoeder vond als CB arts dat dat geen reden was om een kinderfysio te raadplegen. Want het kan gewoon bijtrekken, en er zit geen blokkade in zijn nek of hals.
Maar het zou idd zo zonde zijn als het vervormd blijft, en dat dan achteraf blijkt dat we daar iets aan hadden kunnen doen.
Morgen maar eens informeren bij het CB.
Hij vind het wel heel lekker, dus dan maak ik daarna de grond maar schoonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Of hij komt naar mij. Ik houd niet van Spinazie!
Inderdaad, gewoon een afspraak maken. Bij al mijn kinderen is de fysio geweest, voor verschillende reden. Bij kleintjes komt ze hier gewoon thuis.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef Incantrix het volgende:
Mango, ben je verzekerd voor fysio? Dan kan het geen kwaad om gewoon eens te gaan praten toch? Als het niets is kun je het bij 1 bezoek houden, maar dan weet je het wel zekerJe hebt geen doorverwijzing nodig.
Mijn dochter heeft ook geen blokkade en zulks maar ben toch gegaan hoor. ze had toch al 106%... Nu elke dag oefeningen doen en tussen de rol liggen om het terug te brengen naar 104% (of nog ronder). Je kan beter voor jan doedels daar staan dan dat je straks te laat bent. In de komende jaren trekt het ook nog wat bij natuurlijk want het hoofdje groeit nog maar de eerste 5 a 6 mnd groeit het hoofd het snelst en is het hoofd nog zacht dus vormt (en misvormt) het relatief snel. Ik ben blij dat ik het gedaan heb iig. Het lijkt al minder te worden nu.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
Als ik jullie zo lees word ik ook wel bezorgd![]()
M heeft op zich een mooi rond hoofdje, maar slaapt graag op zijn linkerwang. Aan die kant is het achter ietsje platter, niet direct zorgelijk. Maar een week of 2 geleden zag ik (in de spiegel) dat zijn linkerwang een beetje hangt.
Mijn schoonmoeder vond als CB arts dat dat geen reden was om een kinderfysio te raadplegen. Want het kan gewoon bijtrekken, en er zit geen blokkade in zijn nek of hals.
Maar het zou idd zo zonde zijn als het vervormd blijft, en dat dan achteraf blijkt dat we daar iets aan hadden kunnen doen.
Morgen maar eens informeren bij het CB.
Een stuk beter, dank je wel! Nu 3e dag AB-kuur en het lijkt al erg goed te helpen. Hij krijgt weer wat meer lucht en hoest en niest al wat minder. Ook drinkt ie weer wat grotere hoeveelheden. Echt een opluchtingquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:22 schreef Phaidra het volgende:
Cathmar ook een mini in het ziekenhuisSterkte!!
Isis, hoe is het met het RS-virus?
Tinu, beterschap en sterkte!
Wij hadden een korte nacht. Wat een drama, slapen in het ziekenhuis. Het is al geen beste slaper, dus nu in een vreemde omgeving ging wat moeilijk. En met het wegen voor en na de voeding werd hij steeds heel wakker. Was hij eindelijk in slaap, deed ik het zijhek dicht, werd hij weer wakker van het geluid van de sluiting. Of kreeg hij weer een hoestbui...
Afijn, koorts is wat gezakt, ab hoeft niet, infuus en saturatiemeter zijn eraf. Als het zo doorgaat mogen we vanmiddag naar huis!!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef Mangostine het volgende:
Ik moest het komen ophalen....
Is om het even, dan heb ik het ook vrijdagmiddag (ik stuur mijn vent nl even langs)
Wat bedoel je met bijvoeding? Ik zou een lactatiekundige bellen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn tante is kraamverzorgende. Dus ik laat haar nog ff wegen daar. Als ze dan echt afgevallen is dan ga ik bijvoeding geven naast de bv. Dat is het advies van het CB
Omen, ik heb dat ook gehad bij Nathan, ik bleek onderproductie te hebben, ik heb voedingen nagekolft en bijgegeven. Werkte ook en later pakte Nathan het zelf weer op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef Omentielvo het volgende:
Riley was 3255 gram met een lengte van 49 cm. Maar toen de kraamzorg wegging woog ze 3400 gram. Vorige week heb ik haar nog laten wegen door mijn tante en was ze bijna 3500 gram. Vandaar dat ik zo verbaasd ben dat ze nu afgevallen is ineens.
Jullie tips ga ik trouwens inderdaad opvolgen. Beter dan kunstvoeding.
En Phaidra wat fijn dat je baby naar huis mag
Is nog wel vroeg voor fles oefenen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Logician het volgende:
Herkenbaar kaatje, hier een kolf gehaald zodat we kunnen bijvoeden indien nodig en zodat mijn vriend af en toe een voeding kan doen, maar ze pakt de fles niet (tenzij ik hem geef)
Je kan na de voeding nog afkolven en dat na geven. Dat is ook een vorm van bijvoeden. Maar dan wel met jouw melk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn tante is kraamverzorgende. Dus ik laat haar nog ff wegen daar. Als ze dan echt afgevallen is dan ga ik bijvoeding geven naast de bv. Dat is het advies van het CB
Dat deden wij in de kraamweek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan na de voeding nog afkolven en dat na geven. Dat is ook een vorm van bijvoeden. Maar dan wel met jouw melk.
Ja maar ze kan toch wel 10 minuten in de box? En je kleuter kan toch ook wel 10 minuten even tv kijken zonder dat hij je huis afbreekt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Estrys het volgende:
Het lukt me gewoon niet lijkt wel. moet kleuter eten, aankleden, naar school of opgehaald of Jolie blijft wakker na de voeding waardoor ik geen handen vrij heb.
Je melk is waarschijnlijk gewoon goed. Het is echt echt zelden dat melk niet voldoende voedingsstoffen bevat. Probeer ge vertrouwen in je lijf. Ik hoop dat de lk tips voor je heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef Omentielvo het volgende:
Ook even laten wegen door mijn tante. Ze is dus echt afgevallen. Behoorlijk balen. Vooral omdat ik haar echt hoor en voel drinken aan mijn borst. Van mijn tante wel het nummer van een ld gekregen. Die ga ik morgen even bellen. Nog een vraag. Ik ben na mijn zwangerschap afgevallen. (Ik weeg 5 kilo minder dan voor mijn zwangerschap) En eet nu best wel veel, maar ik kom niet aan. Kan dat een reden zijn dat Riley te weinig krijgt?
Tinu, ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt.
Ohhhhquote:
Oh Kyara wat super! Heerlijk! Ik ben enorm blij voor jequote:
Gmtaquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohhhhwat fijn! Je gezinnetje compleet!
Edit: oh. Bijna letterlijk wat Sonnetje zei
. Had haar post nog niet gezien, werken en fokken gaat ook niet echt samen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Otje krijgt vanmiddag de tweede ronde vaccinaties, dus wij gaan een hele gezellige middag thuis hebben![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kyara wat fijn![]()
![]()
![]()
En Cathmar ook weer compleet, hoop dat het snel weer helemaal goed loopt( + een extra
voor je oudste
)
Oh Enf. dat gillen inderdaad, echt ik wil oordopjes
Whaha ja. En ik vind het nu al hard, maar ik weet dat het nog véél harder kan! XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Otje krijgt vanmiddag de tweede ronde vaccinaties, dus wij gaan een hele gezellige middag thuis hebben
Alvast succes/beterschap!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Otje showde de huidige overtreffende trap (speenvarken met versterkers) in de nacht van dinsdag op woensdagquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha ja. En ik vind het nu al hard, maar ik weet dat het nog véél harder kan! XD
Alvast succes/beterschap!
Dat geloof ik best, jouw mini accepteert een draagdoek binnenshuis ook niet zonder meer toch? (Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar het bijzondere aan F'je)quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:20 schreef freecell het volgende:
Mweh, met je baby willen meeveren, hem niet alleen willen laten huilen enzo is nog niet zo makkelijk met een kleuter en een bijzondere peuter in de vakantie.
Oef
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Otje showde de huidige overtreffende trap (speenvarken met versterkers) in de nacht van dinsdag op woensdag
Ze ligt 's nachts naast mequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Gevalletje je hoeft de babyfoon niet aan te zetten, je hoort het zo wel?
![]()
![]()
Mijn mini accepteert een draagdoek binnenshuis nog wel hoor, heerlijke slaapplek, maar dan heb ik mijn handen eigenlijk niet vrij genoeg voor de peuterquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, jouw mini accepteert een draagdoek binnenshuis ook niet zonder meer toch? (Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar het bijzondere aan F'je)
quote:
Sterkte bij de echo!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef Troeta het volgende:
ik moet er vanmiddag juist heen voor een heupecho. Hoop dat het lukt anders moet het een röntgenfoto worden.
en hier ook de verlatingsangstfase...ff over nadenken hoe ik daar mee om moet gaan. Wil dat ze zo lekker blijft slapen en vooral in haar eentje in slaap kan blijven vallen.
oh en ze kan blijven zitten![]()
![]()
kukelt af en toe natuurlijk nog wel om, maar ze is zo blij er mee!
Komt de LK nog meekijken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag de ld gebeld. Fijn gesprek geweest. Aan de tijd dat ze aan mijn borst zit wist de ld dat er ergens iets mis gaat. Nu op aanraden moet ik een uur naar het voeden van Riley gaan afkolven. Op deze manier gaan je borsten extra melk produceren. Omdat het ook belangrijk is dat Riley gaat aankomen is het ook verstandig om na de bv en het gekolfde melk de rest bijvoeden met kv. Dus als ik 30cc kolf moet ik de overige 30 cc met kv doen.
Hou je wel contact? Want je productie opschroeven is 1 ding. Maar uiteindelijk wil je dat je meisje voldoende bij jou gaat drinken. Je hebt het over de duur van de voeding dat dat niet ok is. Bijvoeden met jouw melk en nu tijdelijk met kv is opzich een prima advies, maar het is belangrijk dat er ook naar vervolgstappen wordt gekeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Omentielvo het volgende:
Eerst even kijken wat Riley deze week doet met de tips. Mocht dat niet werken dan komt ze op een consult.
Otje is niet afgevallen hoor, ze is alleen maar 300 gram aangekomen in een maandquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Phaidra het volgende:
Ophelia, beterschap! En balen dat Otje is afgevallen.
Ze kunnen ineens zo anders reageren in een andere omgeving hè, ik hoop dat het snel beter gaat iig.quote:Wij hebben er alweer een tripje zkh opzitten. I. drinkt nog steeds erg weinig en in combi met veel slapen en suffig maakten we ons zorgen. In het zkh had hij uiteraard een opleving, er kon zelfs een lachje af. Ze maakten zich niet zo druk om vochtgebrek. Hij vertoonde geen uitdrogingsverschijnselen. Dus weer naar huis. Hij was ook best afgevallen. Hoop zo dat hij gauw echt beter wordt... Vind het helemaal niks zo.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:20 schreef freecell het volgende:
Mweh, met je baby willen meeveren, hem niet alleen willen laten huilen enzo is nog niet zo makkelijk met een kleuter en een bijzondere peuter in de vakantie.
Oef
Whehequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef Skoap het volgende:
Luc vindt het nog helemaal niks. Heb fruit geprobeerd (Banaan / Peer) dat was geen succes.
Van het weekend eens wortel proberen. Het levert wel geniale rare bekken op
oeps, fout gelezen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Otje is niet afgevallen hoor, ze is alleen maar 300 gram aangekomen in een maand
[..]
Ze kunnen ineens zo anders reageren in een andere omgeving hè, ik hoop dat het snel beter gaat iig.
Een jommetjesbaby.....quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef __Isis__ het volgende:
Ja super dat de meiden thuis zijn Kyara! Lekker cocoonen met z'n vijven de komende periode!![]()
Lekker meiske Noa!![]()
Mijne ook even
[ afbeelding ]
Zou kunnen ! Ik ben ook ziekquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet gewoon een virusje onder de leden KZ?
Mijn baby kijkt Big Bang Theory met me mee, niet volgens het boekje maar het kan nooit slechter zijn dan anderhalf uur non-stop krijsen. (weet iemand hoe lang het duurt voor een paracetamolzetpil begint te werken?)
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zo is 'tal voelde ik mij meer gewoon een copycat
Hoe is het met je meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wij doen het ook tussen voedingen door, anders heeft ze teveel honger. Of een fles geven en daarna wat hapjes papquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm wel een beetje rijstebloem in de fles om alvast te wennen en dat gaat er prima in.
Maar Djenna is best ongeduldig. Zodra ze de slabber om krijgt weet ze hoe laat het is en dan hoef ik echt niet met een bordje pap aan te komen zetten. Eerst die fles! Zou het wel erna kunnen proberen om te blijven oefenen met van een lepel eten. Denk dat ik dat straks eens ga doen
Klinktquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Gaat lekker hier!
Mevrouw vindt eten helemaal geweldig. Ze vindt alles lekker. Echt leuk![]()
Ze zit ook al een beetje (beetje t zelfde als de jouwe wat ik las, half bijgelezen), tijgeren enzo doet ze nog.niet, maar is super druk met bewegen. Super vrolijk.
Heerlijk grietje is t
Ze klinkt ook geweldigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Klinkt
Elin begint het eten ook weer te waarderen. Ik had woensdag verse peer gemaakt maar na een halve was mevrouw nog niet tevreden, dat mondje bleef maar opengaan. Ze heeft dus gewoon ff een hele peer weg zitten werken uiteindelijk. Ze vind vers nu ook wel lekkerder worden, we blijven gewoon aanbieden. Gister had ze een likje yoghurt en dat vond ze (na eerst een heeel zuur bekkie te hebben getrokken, compleet met zo'n trekkend oogje
![]()
) ook heel lekker. Leuk!
Hier ook een heel vrolijk grietje, lacht en kletst de hele dag. Ze hadden gister op het KDV gezegd dat ze heel veel praatjes had en daarmee de hele dag de aandacht van andere kindjes probeert te trekken.
Ze worden groot, Son! Bijna 7 maanden
Dat dacht ik ook na leyla.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze klinkt ook geweldig
Ja joh gaat hard, niet normaal. Zijn,gewoon al over.de helft van het eerste jaar, pff waar blijft de tijd!
Was gister wel een beetje 'jaloers'. Een hele zooi oud studiegenootjes van me zijn zwanger voor het eerst, net baby's gekregen enzo. En dan denk ik, ik wil oooook. Maar das vooral t idee dat ik dat nooit meer meemaak.
Ze is uiteraard ook geweldigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze klinkt ook geweldig
Ja joh gaat hard, niet normaal. Zijn,gewoon al over.de helft van het eerste jaar, pff waar blijft de tijd!
Was gister wel een beetje 'jaloers'. Een hele zooi oud studiegenootjes van me zijn zwanger voor het eerst, net baby's gekregen enzo. En dan denk ik, ik wil oooook. Maar das vooral t idee dat ik dat nooit meer meemaak.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ik m zover ga krijgen![]()
En weet ook niet of ik zelf.wel wil eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |