Ja een uitkomst en een drama tegelijkertijd hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid
De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef __Isis__ het volgende:
Ik lees overigens alles mee hoor, maar echt nauwelijks tijd of fut om te reageren op iedereen.
Es, wat bedoel jij met 'het ontzwangeren valt me zwaar?'
Is ze dan niet gewoon wakker en wil ze spelen? Omdat ze stopt als je binnenkomt, bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb mijn man net uit bed getimmerd omdat Djenna maar bleef huilen. Kwam ik op haar kamer stopte ze. Ging ik weg.. ging de sirene weer aan. Werd er effe kriebel van. En mijn man maar doodleuk door blijven pitten (late dienst). Hallo tis ook jouw kind *zucht*
Babyfoon met camera vind ik ook heel handigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid
De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft
Hoe lang is het nou ook alweer geleden voor jou? Ik mis nog steeds een lijstje in de OPquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Estrys het volgende:
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
Oh dat heb ik ook weer. En ik wilde nog wel naar de kapper. Tip die ik van de ha kreeg was foliumzuur weer in te nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij mij begint mijn haar weer enorm uit te vallen, had ik bij Sofie ook. Ik word er knettergek van. Overal ligt het, Ik kan de plukken haar er zo uit trekken.
Vandaag 6 weken. Dan moet je toch gewoon alles weer aankunnen en doen toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang is het nou ook alweer geleden voor jou? Ik mis nog steeds een lijstje in de OP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Zo lang geleden is 6 weken nog niet. En als je er verdrietig van wordt, dan verwacht je blijkbaar wel teveel van jezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vandaag 6 weken. Dan moet je toch gewoon alles weer aankunnen en doen toch?dan verwacht ik toch niet teveel?
Ow Kaatje dat had ik vorige keer ook. Kreeg ik van die inhammen zelfs. Ik hoop dat ik het nu niet zo erg krijg. Vreselijk is dat.
Oh, dat is niet zo handig dan, als ze wel heel moe is. Heeft Saartje soms ook wel eens, maar dan valt ze na eventjes huilen in slaap. Als ze oververmoeid is, dan huilt ze echt heel hard, maar dat is ook maar heel kort (denk een minuutje? lijkt alleen langer als ze huilen he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco nee ze was echt knettermoe.
Meer dat ik het gevoel heb dat ik voor alles op mag draaien 'want ik zit toch thuis'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies dat dus..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
Spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:05 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja precies dat dus..
Ik jank om alles en echt elke dag barst ik dus wel een keer in tranen uit. En dan ben ik daarna zo teleurgesteld in mezelf. Wat ben ik dan voor waardeloze moeder dat ik niet eens twee kindjes kan verzorgen zonder dat het zo zwaar voelt? Wat ben ik dan voor mietje? Pff, vermoeiend kun je toch zijn voor jezelf. Zeker nu ze allebei ziek zijn vind ik het gewoon echt loodzwaar en voel ik me zo enorm mooooeeeee en lusteloos inderdaad, maar ook echt heel gespannen en negatief...
Ja weinig keus hèquote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop!
ik ben niet alleen![]()
We zouden een praatgroepje moeten beginnen
Hoera voor herkenbaarheid!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Solagratia het volgende:
Oh Isis heel herkenbaar! Het is af en toe ook gewoon loodzwaar. Het is niet echt vakantie om thuis te zijnOok van die baan ja. 2 vingers in mijn neus en van twee kinderen heb ik stress.
Dat moet je zeker niet doen hoor! Geniet je alsjeblieft helemaal te pletter!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Logician het volgende:
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik zoo enorm geniet
Vind het echt heerlijk om bv te geven en kan de hele dag wel met haar op de bank zitten en gewoon alleen maar naar haar kijken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |