Ja een uitkomst en een drama tegelijkertijd hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid
De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef __Isis__ het volgende:
Ik lees overigens alles mee hoor, maar echt nauwelijks tijd of fut om te reageren op iedereen.
Es, wat bedoel jij met 'het ontzwangeren valt me zwaar?'
Is ze dan niet gewoon wakker en wil ze spelen? Omdat ze stopt als je binnenkomt, bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb mijn man net uit bed getimmerd omdat Djenna maar bleef huilen. Kwam ik op haar kamer stopte ze. Ging ik weg.. ging de sirene weer aan. Werd er effe kriebel van. En mijn man maar doodleuk door blijven pitten (late dienst). Hallo tis ook jouw kind *zucht*
Babyfoon met camera vind ik ook heel handigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid
De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft
Hoe lang is het nou ook alweer geleden voor jou? Ik mis nog steeds een lijstje in de OPquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Estrys het volgende:
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
Oh dat heb ik ook weer. En ik wilde nog wel naar de kapper. Tip die ik van de ha kreeg was foliumzuur weer in te nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij mij begint mijn haar weer enorm uit te vallen, had ik bij Sofie ook. Ik word er knettergek van. Overal ligt het, Ik kan de plukken haar er zo uit trekken.
Vandaag 6 weken. Dan moet je toch gewoon alles weer aankunnen en doen toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang is het nou ook alweer geleden voor jou? Ik mis nog steeds een lijstje in de OP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Zo lang geleden is 6 weken nog niet. En als je er verdrietig van wordt, dan verwacht je blijkbaar wel teveel van jezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vandaag 6 weken. Dan moet je toch gewoon alles weer aankunnen en doen toch?dan verwacht ik toch niet teveel?
Ow Kaatje dat had ik vorige keer ook. Kreeg ik van die inhammen zelfs. Ik hoop dat ik het nu niet zo erg krijg. Vreselijk is dat.
Oh, dat is niet zo handig dan, als ze wel heel moe is. Heeft Saartje soms ook wel eens, maar dan valt ze na eventjes huilen in slaap. Als ze oververmoeid is, dan huilt ze echt heel hard, maar dat is ook maar heel kort (denk een minuutje? lijkt alleen langer als ze huilen he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco nee ze was echt knettermoe.
Meer dat ik het gevoel heb dat ik voor alles op mag draaien 'want ik zit toch thuis'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies dat dus..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
Spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:05 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja precies dat dus..
Ik jank om alles en echt elke dag barst ik dus wel een keer in tranen uit. En dan ben ik daarna zo teleurgesteld in mezelf. Wat ben ik dan voor waardeloze moeder dat ik niet eens twee kindjes kan verzorgen zonder dat het zo zwaar voelt? Wat ben ik dan voor mietje? Pff, vermoeiend kun je toch zijn voor jezelf. Zeker nu ze allebei ziek zijn vind ik het gewoon echt loodzwaar en voel ik me zo enorm mooooeeeee en lusteloos inderdaad, maar ook echt heel gespannen en negatief...
Ja weinig keus hèquote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop!
ik ben niet alleen![]()
We zouden een praatgroepje moeten beginnen
Hoera voor herkenbaarheid!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Solagratia het volgende:
Oh Isis heel herkenbaar! Het is af en toe ook gewoon loodzwaar. Het is niet echt vakantie om thuis te zijnOok van die baan ja. 2 vingers in mijn neus en van twee kinderen heb ik stress.
Dat moet je zeker niet doen hoor! Geniet je alsjeblieft helemaal te pletter!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Logician het volgende:
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik zoo enorm geniet
Vind het echt heerlijk om bv te geven en kan de hele dag wel met haar op de bank zitten en gewoon alleen maar naar haar kijken ...
Ja dat heb ik ook hahahaha!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Solagratia het volgende:
Al voel ik me wel weer een supermoeder na een goede dag.
Hahaha, nou bij mij is de was dan wel gedaan en alles opgeruimd en zelfs het eten op tafel (dreumes voor baby-tv), dan ben ik 5 minuten trots op mezelf waarna ik onbedaarlijk in janken uitbarst omdat ik veel te veel van mezelf heb geëist en zit het hele eten door te snotteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef Estrys het volgende:
Ik vind mijn dochter echt de mooiste en de liefste en geniet ook heel erg van haar en van de oudste die zo grappig en lief is. Maar het moederen zit me niet in het bloed, ik moet er vaak veel moeite voor doen voor mijn gevoel.
Maar ik leg de lat ook hoog want het enige voorbeeld dat ik heb was altijd thuis bij ons. Die kan op mijn kind passen en aan het einde van de dag de was weg hebben, gestofzuigd, en passant de badkamer gedaan en een maaltijd op tafel hebben. en ik als ik een dag thuis met mijn kind ben?? bij mij ligt er meer was in de mand dan in de kast, kun je van de vloer vier dagen eten en breek je je nek over de duplo. En eten we restjes Chinees van gisteren. Het is een gave
XD nou als je er een hekel aan hebt lekker niet doen toch?! Alsof het moetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
Heb zelf zo'n hekel aan zwembaden ! Vandaar nog niets ondernomen.![]()
Wennen is dan idd mn argument. Maar denk meer aan wachten op de buitenbaden. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Lekker buitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD nou als je er een hekel aan hebt lekker niet doen toch?! Alsof het moetMn moeder heeft dat volgens mij ook pas later met mij gedaan en ik ben ook een waterrat geworden, dus om kinderen te laten 'wennen' aan water hoeft het niet lijkt me!
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop!
ik ben niet alleen![]()
We zouden een praatgroepje moeten beginnen
Achquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Phaidra het volgende:
Inmiddels zitten we in het ziekenhuis. Hij dronk niet goed en luiers droog. Longfoto's gemaakt, bloed afgenomen en nu wachten op de uitslag. Bij aankomst in het ziekenhuis had hij 40,8 gradenSowieso een nachtje blijven.
Hihi jaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wennen is dan idd mn argument. Maar denk meer aan wachten op de buitenbaden. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Lekker buiten
Wie meet dat? Zien ze dat op het cb? En hoe kan het vanzelf goed groeien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef Solagratia het volgende:
Ah arme I, beterschap Phaidra!
De afplatting was al erger dan ik had verwachtVanaf 108% kom je in aanmerking voor een helmpje en hij heeft 109.5% Nog niet schrikbarend, maar ik had er gewoon geen rekening mee gehouden. Nu nog 3 maanden om het beter te krijgen en als het dan nog zo is, beslissen of we het wel willen. Het is aan de ene kant alleen cosmetisch. Aan de andere kant wil ik het hem niet aan doen dat hij straks een heel vervormd hoofd heeft ofzo. Ik weet niet hoe erg je dat ziet later. Maar goed misschien horen we bij de groep die het nog goed krijgt
Ja, dat laatste wilde ik dus vragen! Whahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra veel beterschap voor je mini! Schrikken zeg!
O ik heb net mijn domste blunder begaan vwb babies geloof ik. Ik heb een week of twee geleden de spenen vervangen van de flessen (heb er twee). Maar wist ik veel dat Dr Brown buiten papspenen ook nog levelspenen had. Dus blijkbaar heb ik level 1 weg gesmeten en level 2 erop gezet op 1 fles. Op de andere fles een nieuwe level 1 speen. Soms huilde Djenna na de fles omdat hij zo snel op was (zuigbehoefte). Ja nu snap ik het wel.. dan had ze level 2 te pakken en dat gaat mega hard. Dus net maar even vervangen voor level 1 :p. Kijken of het morgen beter gaat.
Sola oww das idd wel heftig. Hopelijk krijg je het in drie maanden nog wel in orde! Weet niet of het later heel zichtbaar is. Misschien als je mini het hoofd kaal scheert?
O vrijdag kunnen we trouwens bij de orthopeed terecht voor de heupjes van Djenna. Weet niet of ik dat al had laten weten. Best snel gelukkig. Ik ben benieuwd! En donderdag cb.. ook heel benieuwd. Ik heb mijn eigen groeiboekje er eens bij gehaald. Grappig om te zien dat moeder en dochter zon beetje gelijk op gaan :p. Kijken of dat zo blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |