Sylvana is een manwijf, dus een twijfelgevalquote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
Krijgen we dan meer Claudia, Sylvana en Yvonne J?
Meer topshows dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
Meer Sylvana's, meer Claudia's, meer Yvon's....
En Claudia heeft stiekem een bobbel in de broek.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sylvana is een manwijf, dus een twijfelgeval
wil jij ?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeur. Als die vrouwen nou niet willen?
van... fok?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel uit. Ik heb trouwens nergens verstand van
komt omdat mannen denken dat ze alles kunnen, ook van dingen waar ze geen vertsand van hebbenquote:
Dat is ook geen eis, maar juist een voordeel, het moet wel begrijpbaar zijn voor jan met de pet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel uit. Ik heb trouwens nergens verstand van
Met die reuzenkin, ja die is wel okequote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is die econome die vaak bij P&W en soms ook bij DWDD (die schele) te gast is wel een uitstekende gast.
't is heel simpel, lees bv. Joris Luyendijk of Raoul Heertje en je ontdekt hoe klein zo'n wereld van televisie is. Als we dat nog niet wisten. En als ik dat vijvertje meer mannen zitten worden die automatisch gebeld. Terwijl er echt genoeg capabele vrouwen rondlopen op vrijwel elk onderwerp. Daarom dus niet verplichten, maar op een dergelijke manier matchen. Goed idee.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Paxcon het volgende:
Jezus wat een kuthoerMannen denken dus niet na
Ook die Griekenland-deskundige doet het prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is die econome die vaak bij P&W en soms ook bij DWDD (die schele) te gast is wel een uitstekende gast.
Goeie ga ik iets vertellen over wiskundige vraagstukkenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook geen eis, maar juist een voordeel, het moet wel begrijpbaar zijn voor jan met de pet.
Meestal is de bassist niet te horen maar dit keer had de gitarist net zo goed thuis kunnen blijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
Naar iedereen zit er altijd naast / het geluid is altijd slecht ingesteld
Maar waarom zitten er niet veel meer vrouwen aan tafel, dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Wat zeiken jullie nou? Als ze gewoon kundige vrouwen gaat zoeken, wat is daar mis mee? Of zien jullie liever altijd weer Prem, Frenk, Jan, die dikke zweetlip, Peter R, etc, etc.
Alsof die vrouwen die daar nu zitten ook domme viva excuustruusen zijn, hoogleraar op haar 30ste, dat zal menigeen hier van zijn leven niet worden.
Gewoon de juiste penis afgekloven...dan kan iedereen hoogleraart worden...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Wat zeiken jullie nou? Als ze gewoon kundige vrouwen gaat zoeken, wat is daar mis mee? Of zien jullie liever altijd weer Prem, Frenk, Jan, die dikke zweetlip, Peter R, etc, etc.
Alsof die vrouwen die daar nu zitten ook domme viva excuustruusen zijn, hoogleraar op haar 30ste, dat zal menigeen hier van zijn leven niet worden.
dus .. conclusie, nog minder vrouwen op TV voor meer succesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Bij VI zitten ook nooit vrouwen aan tafel en dat zijn altijd topshows
Mannen nemen van nature meer risico, zijn veel opportunistischer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Best eng.![]()
Alsof mannen het niet eng vinden
Dit interview bewijst waarom het niet al te best zou zijn als je daar vrouwen om het vrouw zijn neer gaat zetten.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
komt omdat mannen denken dat ze alles kunnen, ook van dingen waar ze geen vertsand van hebben
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar waarom zitten er niet veel meer vrouwen aan tafel, dan?
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef thettes het volgende:
[..]
't is heel simpel, lees bv. Joris Luyendijk of Raoul Heertje en je ontdekt hoe klein zo'n wereld van televisie is. Als we dat nog niet wisten. En als ik dat vijvertje meer mannen zitten worden die automatisch gebeld. Terwijl er echt genoeg capabele vrouwen rondlopen op vrijwel elk onderwerp. Daarom dus niet verplichten, maar op een dergelijke manier matchen. Goed idee.
Dat is dan toch een zwakte van mannen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen nemen van nature meer risico, zijn veel opportunistischer.
Dan is er toch ook geen probleem?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen nemen van nature meer risico, zijn veel opportunistischer.
Zeg ga je mond spoelen jij.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuthoeren die stinkwijven. Hierdoor hebben we het femisme uitgevonden als man.
Neuken die hap, naar de keuken sturen en dan een wasbeurt geven.
Dat mensquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
Deze neemt de komende maand om te beginnen penw over:
[ afbeelding ]
Waarom niet, als je een mannelijke blaaskaak hebt en een bescheidenere maar kundigere vrouw is, dan zit momenteel nu altijd die man daar.quote:
Deze man weet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuthoeren die stinkwijven. Hierdoor hebben we het femisme uitgevonden als man.
Neuken die hap, naar de keuken sturen en dan een wasbeurt geven.
Het is echt ongelofelijk iddquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Norrage het volgende:
Ze bevestigen nu waarom ze er nooit zitten....
Zij denken dat die vrouwen niet worden gevraagd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom niet, als je een mannelijke blaaskaak hebt en een bescheidenere maar kundigere vrouw is, dan zit momenteel nu altijd die man daar.
da's gewoon Jeroen Pauw.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
Deze neemt de komende maand om te beginnen penw over:
[ afbeelding ]
Vooral man, de dames liggen te lezen op bed rond die tijdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af wat bij bijvoorbeeld penw qua kijkers de verhouding Man/vrouw is.
Veel meer, voor het woonbootquotum.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af wat bij bijvoorbeeld penw qua kijkers de verhouding Man/vrouw is.
Ook die TV-spelletjes worden door vrouwen gepresenteerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Bij Koffietijd zitten altijd zat vrouwen.
Van het oude volk hequote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef alors het volgende:
Die neus van de vrouw vind ik wel fascinerend trouwens.
Want dat gaat namelijk over de inhoudquote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat is dan ook gericht op domme huisvrouwenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook, maar zou er toch wel eens cijfers van willen zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vooral man, de dames liggen te lezen op bed rond die tijd
Tuurlijk over handwerken en zoquote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want dat gaat namelijk over de inhoud
inhoud van het kopje ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want dat gaat namelijk over de inhoud
Nou noem dat maar dom, ik kan niet breien hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is dan ook gericht op domme huisvrouwenNiks geen hoogstaand intellectueel programma.
Vrouwen aan tafel is nog erger dan kinderenquote:
Iedereen kan breien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou noem dat maar dom, ik kan niet breien hoor
Yep, heeft zeker een volle maand geduurd voor het van de buis gekeild is.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was toch zo'n succesvol programma dagelijks op net 5 met vijf vrouwen?
keek niemand naar toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit was ook al zo'n topshow.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect voorbeeld.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
k zie toch een vlekje bij die ene op het jasje. Beetje gemorst schijnbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
Ik haat van die kutwijven die gaan zaad slikken
schaam je!! hup doe de afwasquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
zijn ze nog steeds aan het zeiken![]()
ik schaam me voor deze wijven
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef MilaNL het volgende:
Britt en Ymke zijn de hele dag op tv hoor..
Dat was pas een topshowquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef -Willempie- het volgende:
Zoveel zin in VI heb ik nog nooit gehad na dit....
Ja, hoogleraar waarvan....quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan zo iemand in godsnaam hoogleraar worden.. zeker een of ander figuur gepijpt..
Dit dus...daar zijn de mannen aan het woord en tappen de vrouwen de biertjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef -Willempie- het volgende:
Ik kijk nu 5 minuten denk ik... wtf is ditquote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef -Willempie- het volgende:
Idd, als ze dat nou zouden zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nou ja bij DWDD zitten sowieso altijd dezelfde mensen, mannen of vrouwen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Matthijs wil wel wat lekkere wijven aan onder de tafel.
te trage verbinding om snel te reageren. Maar dit was heerlijk.quote:
Mart maakt haar dan toch met de grond gelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef Norrage het volgende:
Die ene slet gaat nu boos worden op Mart ik zeg het je. Ze draaide meteen om
Geen vrouw?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op naar VI, met een junkie te gast
Eschaquote:
Ja, maar dan weer in een dienende rol. HET GAAT OM DE INHOUD!!!quote:
Die wijven ook.quote:
Mijn God.... echt waar.... dit hele interview kan zo naar Koefnoen, zonder edit.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede reclame voor vrouwen was dit.
Sofie zou ook wel 's leuk zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor voetbal.
Kunnen ze de vrouw van Johan daar niet een keer aan tafel zetten, altijd maar die mannen
Of die van Van Geelquote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor voetbal.
Kunnen ze de vrouw van Johan daar niet een keer aan tafel zetten, altijd maar die mannen
Het hádden FOK!kers kunnen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef Deckard het volgende:
Wel typisch wijvengedrag zeg. Zeuren om het zeuren.
Begrijp niet echt wat er nou zo fout ging, de gemiddelde band bij DWDD is 10x zo slecht.twitter:TRIXIE_WHITLEY twitterde op maandag 18-02-2013 om 21:20:23Ouch! Please forgive me that was one of the most embarrassing things in a very long time.. Thank you all for your patience & understanding reageer retweet
Ja inderdaad, het gebeurt echt altijd. Dat de stem wegvalt, een instrument niet te horen is, dat het gewoon kutmuziek is. Etcquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Begrijp niet echt wat er nou zo fout ging, de gemiddelde band bij DWDD is 10x zo slecht.twitter:TRIXIE_WHITLEY twitterde op maandag 18-02-2013 om 21:20:23Ouch! Please forgive me that was one of the most embarrassing things in a very long time.. Thank you all for your patience & understanding reageer retweet
Het viel me eigenlijk niet eens op dat er iets mis ging.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad.. en dat die econoom geen namen wilde noemen van programma's waar vrouwen te intelligent voor zouden zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Craptacular het volgende:
Jammer dat de vrouwen overigens geen namen noemde van vrouwen. Sylvana was de eerste waar ik aan dacht qua gebrek aan intelligentie.
Geeft niet Trixie, jij kon er ook niks aan doen dat die 4 vrouwen niks zinnigs te melden hadden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
twitter:TRIXIE_WHITLEY twitterde op maandag 18-02-2013 om 21:20:23Ouch! Please forgive me that was one of the most embarrassing things in a very long time.. Thank you all for your patience & understanding reageer retweet
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Geeft niet Trixie, jij kon er ook niks aan doen dat die 4 vrouwen niks zinnigs te melden hadden.
Nee was niksquote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat vrouwenitem aan het einde sloeg nergens op inderdaad.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Geeft niet Trixie, jij kon er ook niks aan doen dat die 4 vrouwen niks zinnigs te melden hadden.
Idd, vond het best mooi, mooie stem hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Nieuwe plaat Jimi Hendrix: Adje Vandenberg, Pablo (DeWolff)
Binnenkort komt er een nieuw album uit van niemand minder dan Jimi Hendrix! Wat kunnen we verwachten? En klinkt Hendrix nog immer actueel? Aan tafel: Adje Vandenberg en Pablo van de band DeWolff.
quote:Tafeldame: Fidan Ekiz
Karina, ik vind hem ook leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Karina het volgende:
Leuk
Al ben ik een van de weinige hier geloof ik die hem leuk vindt.
De nieuwe Beatles hoorde ik van Giel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef Deckard het volgende:
Wie is Jimi Hendrix? Weer zo'n hype bandje?
Dat was het punt niet. Het ging om het soort vrouwen en dan die onzin die ze uitkraamden gisteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat een ouderwetse mannen hier. Vrouwen aan het woord op tv, huuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!![]()
Heb je wel gekeken? Niks mis met vrouwen op TV, maar dit was gênant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat een ouderwetse mannen hier. Vrouwen aan het woord op tv, huuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!![]()
Ik heb gekeken, maar niet geluisterd, moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Niks mis met vrouwen op TV, maar dit was gênant.
quote:Oscar Pistorius: Peter R. de Vries en Ellen van Langen
Zuid-Afrika is sinds donderdag in shock. Oscar Pistorius is opgepakt voor de moord op zijn vriendin Reeva Steenkamp. De snelste man zonder benen blijft komende nacht in de gevangenis. Oscar Pistorius hoort morgen van de rechter of hij zijn proces achter de tralies moet afwachten. De zitting moest verschillende keren worden stilgelegd, omdat Pistorius oncontroleerbaar huilde. Maar wat is er precies gebeurd in het zwaar beveiligde huis van The Blade Runner en zal hij ooit nog op de Spelen schitteren? Aan tafel misdaadverslaggever Peter R. de Vries en olympisch kampioene Ellen van Langen.
Je bent nu net als die ene vrouw gister. "Er zijn te weinig vrouwen op tv volgens u? Kunt u neen voorbeeld geven van een programma dat te weinig vrouwen aan het woord laat?" "Nee, ik kijk eigenlijk heel weinig televisie".quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar niet geluisterd, moet ik eerlijk zeggen.
Ik vond het ook mooi dat eentje op ten duur zei ook regelmatig een telefoontje krijgt om aan te schuiven op tv.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je bent nu net als die ene vrouw gister. "Er zijn te weinig vrouwen op tv volgens u? Kunt u neen voorbeeld geven van een programma dat te weinig vrouwen aan het woord laat?" "Nee, ik kijk eigenlijk heel weinig televisie".
Over Pistorius, daar is hij ook al expert in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook PeterR de Vries schuift aan liet hij weten op twitter.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over Pistorius, daar is hij ook al expert in.
Het betreft een misdaad dus Peter komt even uitleggen hoe de zaak in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over Pistorius, daar is hij ook al expert in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |