Die ezelsbruggetjes kunnen ook bedoeld zijn om verwarring te zaaien, wat niet helemaal lukte. En ze heeft verder ook niet heel veel bijgedragen aan de pot in de overige uitzendingen (minder dan Kees en Carolien in ieder geval), dus een keertje wel wat geld binnenhalen, moet dan een keertje kunnen (zoals al vaker is gezegd, soms is het handig voor de mol om wel iets te verdienen)quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Klopt, maar 8 uit 10 is erg veel. Paulien is ook degene die al die ezelsbruggetjes bedacht.
Die zag ik ook direct.. Kees of Carolien..quote:
Dat laatste kan ook Carolien zijn. Ze was wel erg selectief met kiezen van de woorden. Wellicht wist ze de moeilijkheidsgraad van de woorden om het zo lastiger te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Die zag ik ook direct.. Kees of Carolien..
Gezien het gedoe met het wegleggen van dat sjaaltje denk ik kees.
Hoewel het Zulu kunnen spreken weer wijst op Paulien
En was het ook niet Carolien die bij de Drive-in de auto met het geld net voor het einde wilde wegsturen? Of zit ik nu in een tunnelvisie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En kees pakte een paar afleveringen terug de envelop van de berg met 1500 euro terwijl hij niet hoefde te vertellen welke envelop hij zou pakken.
Vanaf het begin dacht ik al Carolien en eigenlijk wordt het steeds weer bevestigd.
Ja, en op dat bord staat mole met een lijntje erachter.. net boven het hoofd van Carolien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook Carolien zijn. Ze was wel erg selectief met kiezen van de woorden. Wellicht wist ze de moeilijkheidsgraad van de woorden om het zo lastiger te maken.
Kees of Carolien = molquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kees?
(let op het bord dus)
Goed gevondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ja, en op dat bord staat mole met een lijntje erachter.. net boven het hoofd van Carolien.
Een mol leeft onder de grond.
Janine zei zojuist op Twitter dat zij hoopt dat Paulien de mol isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef JamFlava het volgende:
De Mol had het ook over aflevering 3, dat een vriendin eruit ging als ik het goed verstaan heb?
Janine is een vriendin van Carolien
Tuurlijk anders heeft ze samen zitten te werken met de molquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine zei zojuist op Twitter dat zij hoopt dat Paulien de mol is
Was opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En was het ook niet Carolien die bij de Drive-in de auto met het geld net voor het einde wilde wegsturen? Of zit ik nu in een tunnelvisie?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Minimunt het volgende:
Nee, waarom mijn mol vanaf aflevering 1 er nu juist uit. En toch blijf ik denken dat ze er in zit: Let hier maar eens op; Op het rode scherm staat geen vingerafdruk wat er normaal wel staat. Fout van het programma of heeft dit nog een staartje. Het zal wel zo zijn dat ik mijn mol niet kan loslaten..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de Twitter van Carolien opzoekt zie je foto's waarop ze samen met Janine staatquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine weet inmiddels toch al wie de Mol is, dus dan zal het wel iets anders bedoeld zijn. Ze hebben namelijk vorige week de opname gehad van de terugblik aflevering.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Plaats die Tweet hier eens dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine weet al wie de mol isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is een vrouw.. en Carolien lijkt er het meeste opquote:
Je kunt tegenwoordig met de simpelste audio-bewerk programmas van een mannenstem een vrouwenstem maken hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Het is een vrouw.. en Carolien lijkt er het meeste op
Hahaha! Dat hoorde ik ook ja. En wat is mol In het Zulu? Incasanie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef heywoodu het volgende:
Kees is de enige die "Taanieja" op die manier zegt volgens mij
Misschien wat lastig om een foto van een mol te gaan maken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef JamFlava het volgende:
Waarom werd het woord Mol niet vertaald eigenlijk?
Dacht dat ik dat op het kaartje zag staan van Carolien en Kees?
Of juist nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien wat lastig om een foto van een mol te gaan maken?
t werd wel vertaald,quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef JamFlava het volgende:
Waarom werd het woord Mol niet vertaald eigenlijk?
Dacht dat ik dat op het kaartje zag staan van Carolien en Kees?
Ja, maar zag het niet in de aflevering zelf bij de opdracht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t werd wel vertaald,de mol zegt t zelf in dat vervormde filmpje
een mol opgraven lukt je niet in een uurtje denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ja, maar zag het niet in de aflevering zelf bij de opdracht.
Slaat denk ik op die opdracht met dat orgel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:18 schreef Jif het volgende:
6. Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet!
Bij dit punt moest ik meteen denken aan Carolien. Op één van ramen zie je een afbeelding van een olifant. Hoewel de échte mol voor alle kandidaten niet te herkennen was onder dat gigantische gewaad, was de olifant die gekoppeld kan worden aan Carolien door de opdrachten met de kooien wel voor iedereen duidelijk zichtbaar.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Is er behoefte aan een overzichtje van alle uitspraken van De Mol bij de bioscoopopdracht?
quote:
Een deel is al geplaatst, maar een overzicht kan best. Kwaad doet het iig niet, dus gewoon plaatsen als je dat wilt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Is er behoefte aan een overzichtje van alle uitspraken van De Mol bij de bioscoopopdracht?
Ik bedoel uitgetyptquote:
Nopequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:39 schreef Suuz_ het volgende:
Zin 7 moet zijn "jullie hebben er 3 open gemaakt" luister het maar eens een aantal keer, je hoort niet "ik" maar "jullie".
Briljant spannende afl dit!
Nu ik nóg een keer aan het uitpluizen ben hoor ik wel een 'hebben' ipv een heb.quote:
Janine WEET al een week wie de mol isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Nee. Maar geloof wat je wil gelovenquote:
Ik raad je aan het eens te beluisteren met een koptelefoon op. Dan zul je horen dat ik gelijk heb. Ik weet het namelijk echt zeker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar geloof wat je wil geloven
Ik twijfel nu iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik raad je aan het eens te beluisteren met een koptelefoon op. Dan zul je horen dat ik gelijk heb. Ik weet het namelijk echt zeker.
"7 kokers beste medekandidaten, 7. Jullie hebben er 3 opengemaakt."
"Jullie" is minder goed te verstaan dan "hebben".
Maar ook voor jou geldt, geloof wat je wilt geloven
Ja, maar... Wie welke drie?? In het programma zijn én openlijk (met toestemming van het merendeel van de groep) en niet openlijk kokers opengemaakt..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit of de Mol nou zegt: ik heb drie kokers opengemaakt of jullie hebben er drie opengemaakt. Aangezien er zeven kokers waren en er één wel dicht is gebleven, hebben zowel de kandidaten als de Mol beiden drie kokers opengemaakt
Ja idd, maakt ook niet heel veel uit. Maar ik heb graag gelijk als ik ergens heel zeker van benquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit of de Mol nou zegt: ik heb drie kokers opengemaakt of jullie hebben er drie opengemaakt. Aangezien er zeven kokers waren en er één wel dicht is gebleven, hebben zowel de kandidaten als de Mol beiden drie kokers opengemaakt
Ken datquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja idd, maakt ook niet heel veel uit. Maar ik heb graag gelijk als ik ergens heel zeker van ben
Nee, ze praat over een ander.. Is van oktoberquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Paulien is de mol: https://twitter.com/IkBenDeMol/status/258654865637642240
Leg de link zelf maar.
Die is wel HEEL bizar zeg..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Leg de link zelf maar.
Mwah, lijkt me sterk dat de Mol het erover heeft dat hij/zij dezelfde kokers heeft opengemaakt als de rest. Bovendien doet het er volgens mij heel weinig toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar... Wie welke drie?? In het programma zijn én openlijk (met toestemming van het merendeel van de groep) en niet openlijk kokers opengemaakt..
En wie zegt dat sommige kokersniet meerdere malen opengemaakt zijn??
Kan ook andersom zijn he?? EERST de mol. later de kandidaat/kandidatenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me sterk dat de Mol het erover heeft dat hij/zij dezelfde kokers heeft opengemaakt als de rest. Bovendien doet het er volgens mij heel weinig toe.
Voor het ontdekken van de Mol bedoel ik dan. Niet over wie er gelijk heeft m.b.t. wat de Mol zegt. Daar kan ik best in komen dat iemand dat belangrijk vindt.
Ja dat kan. Maar echt belangrijk is het niet denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ook andersom zijn he?? EERST de mol. later de kandidaat/kandidaten
Ik denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Nee, ze praat over een ander.. Is van oktober
De enige die "dicht gebleven"is, lijkt vooralsnog de koker uit de winkel..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
Sarcasme? Want dit is toch al eens eerder voorbijgekomen? Dat zij het boek geschreven heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is wel HEEL bizar zeg..![]()
![]()
Nee, ik had ff niet door dat die tweet uit okt 2012 was, en slechts bedoeld was kandidaten van WIDM kenbaar te maken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sarcasme? Want dit is toch al eens eerder voorbijgekomen? Dat zij het boek geschreven heeft.
Ah zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik had ff niet door dat die tweet uit okt 2012 was, en slechts bedoeld was kandidaten van WIDM kenbaar te maken...![]()
![]()
Dat dat (bijna) een titel van en boek van haar was, was me bekend ja![]()
![]()
lijkt wel of de mol in de tweet over paulien in de derde persoon praat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Leg de link zelf maar.
De lijst van Paulien en Zarayda:quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef JamFlava het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff gekeken.. op het lijstje van Carolien en Kees staan meer dingen en o.a. Mol.
Die stond niet op de kaart bij Paulien.
De Mol vertaald het woord in de film, dus zou het 1 van die 2 zijn?
En had Joep niet een verbond met Carolien? De Mol wist dat Joep alles fout had, hoewel dat ook ingefluisterd kan worden.
Aan de andere kant zegt de mol in het dagboek van aflevering 8:
"Behalve door haar sprankelende en spontane persoonlijkheid, was het voor mij als mol ook heel handig om iemand in de buurt te hebben die helemaal geen geld verdiende. "
Ze had vanaf dag 1 een verbond met Kees
Hetzelfde dus. Kon ook al niet anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De lijst van Paulien en Zarayda:
[ afbeelding ]
De lijst van Kees en Carolien:
[ afbeelding ]
De tekst van Kees en Carolien staat meer naar links afgedrukt. De woorden gaan voornamelijk over de M van het watermerk waar bij Paulien en Zarayda de O een stuk meer bedekt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De lijst van Paulien en Zarayda:
[ afbeelding ]
De lijst van Kees en Carolien:
[ afbeelding ]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:40 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, een hele mooie gevonden op de AVRO-site:
Carolien zegt telkens wie de Mol NIET is in plaats van wie de mol wél is.
Ja inderdaad.... grmbl.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."
Klopt(, staat er inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: De Mol trekt aan het langste touw. Carolien stond bij het langste touw?
Denk dat het meeste hier wel staatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... grmbl.
Heb jij nog iets leuks gevonden? Ik ben druk aan de knutsel met de special
Wat wel raar is , is de laatste uitspraak:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."
Wat Art precies zei was "De Mol trekt aan het langste eind" dus niet aan het "langste touw". Als jullie er toch iets in willen zien, het was Kees die aan het einde van het langste touw zatquote:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:13 schreef Faux. het volgende:
Dat Silhouet en over dat het spannend was is toch een vrij duidelijke hint naar Paulien? Zij was toen Mol.
Deze video is privequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
De 'Tania'-Tekst van de mol vergeleken met de kandidaten:
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Seizoen met Edo en Dennis. Top seizoen trouwens!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:01 schreef El.Wulfo het volgende:
Carolien en Paulien hebben de laatste test allebei op Kees ingevuld, en Kees op Paulien. Voor zover dat er duidelijk uit te halen is.
Als Carolien dus de mol is, zou er als er niet te veel veranderd bij de finale niemand op de juiste mol zitten, is dat ooit voorgekomen?
Of Carolien wou het feit dat ze de geldauto nog op het laatste moment wou wegsturen verzachten, door de juiste auto te kiezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef ArannaeCor het volgende:
Toch wel apart dat zowel Paulien als Carolien gelijk de goede auto aanwezen waar het geld in zat. Als je de mol bent dan probeer je toch verwarring te zaaien, Kees was al te laat en die had dan ook zoiets van ja het maakt me niet uit.
Kun je daar wat uit halen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:58 schreef Duzzy het volgende:
Bij deze:
"Ontmoet de Mol was zo spannend, heeft niemand mij dan gezien of herkend bedoel ik? echt niet?"
Zag ik bij Carolien opeens dit.. een gezicht..
[ afbeelding ]
![]()
Nou ja, dat Carolien daar op zeker niet zit. Qua kapsel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kun je daar wat uit halen?
Als ze heeft opgestoken zou het wel kunnen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, dat Carolien daar op zeker niet zit. Qua kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |