Dat was inderdaad een geweldige mol.quote:
De mol id regelmatig eerder ontmaskerd.. Ik zou me maar eens verdiepen in de materie.. Kim en Inge zijn de opvallendste voorbeelden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lol..Niet eens nodig, want geen hónd raad de Mol ooit tot het eind van de serie.. nooit gelukt ook..
En stel de Mol is ontmaskert in aflevering 4.. wat dan?
Even quoten dan maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien is trein wel de aanwijzing in deze: Paulien komt uit Amsterdam, Carolien uit Etten-Leur, beide plaatsen met een treinstation. Volendam heeft geen treinstation.
Owh, wacht, jij verwacht dat één van de KANDIDATEN het luidop roept in de serie?? Nou dat doen ze toch ook? Elke aflevering weer zeggen ze wie zij denken dat de mol is..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lol..Niet eens nodig, want geen hónd raad de Mol ooit tot het eind van de serie.. nooit gelukt ook..
En stel de Mol is ontmaskert in aflevering 4.. wat dan?
zijn de opvallendste voorbeelden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mol id regelmatig eerder ontmaskerd.. Ik zou me maar eens verdiepen in de materie.. [quote]Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wacht, jij verwacht dat één van de KANDIDATEN het luidop roept in de serie?? Nou dat doen ze toch ook? Elke aflevering weer zeggen ze wie zij denken dat de mol is..
En er zijn er meerdere geweest die al in een vroeg stadium gelijk hadden..
De definitieve bevestiging (vooral voor de kijker) komt echter pas in aflevering 10
Wat verwacht je nou eigenlijk dan?? De kandidaten spelen voor de pot. Die gaan het toch nooit tegen medekandidaten vertellen als ze zeker weten wie de mol is?? Dan komt er een concurrent bij voor de pot..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
zijn de opvallendste voorbeelden..
[quote]
En?
Yup, de verlossende aflevering 10...
Intussen zie ik nergens echte actieve Mol-acties behalve blunderende B-acteurs tijdens de spellen en behoeftige vrijwillige BN'ers voor media aandacht... Sorry voor de kritiek!
Ik verwacht als kijker een actieve Mol in actie te zien, ongeacht het feit of dat wel of niet in een script vastgelegd is... maar door emmeren naar aflevering 10 met niets dan Mol-vaagheden is voor mij al exit bij aflevering 6....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou eigenlijk dan?? De kandidaten spelen voor de pot. Die gaan het toch nooit tegen medekandidaten vertellen als ze zeker weten wie de mol is?? Dan komt er een concurrent bij voor de pot..
Die zie je ook, maar je bent zelf te dom om te zien wat je ziet..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht als kijker een actieve Mol in actie te zien, ongeacht het feit of dat wel of niet in een script vastgelegd is... maar door emmeren naar aflevering 10 met niets dan Mol-vaagheden is voor mij al exit bij aflevering 6....
Ja, gokken werkt procentueel altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zie je ook, maar je bent zelf te dom om te zien wat je ziet..
En nogmaals: meerdere mollen (zo goed als alle) zijn eerder dan aflevering 10 ontdekt op fora
Je hebt het programma nooit eerder gevolgd en nooit eerder de fora gevolgd?? Die sterven van de theoriën en argumenten.. En nogmaals: Kim en Inge zijn DE voorbeelden waarbij die theorieën klopten..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, gokken werkt procentueel altijd natuurlijk
Ik heb in de laatste aflevering nog nooit een aanwijzing gezien die ik niet op internet gelezen had.. Alleen staat er ook vrij veel onzinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt het programma nooit eerder gevolgd en nooit eerder de fora gevolgd?? Die sterven van de theoriën en argumenten.. En nogmaals: Kim en Ing zijn DE voorbeelden waarbij die theorieën klopten..
Ja, dat vraag ik me ook een beetje afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Anne Marie was ook duidelijk voordat ze bekend werd gemaakt.
En wat wil je dan, dat de mol in aflevering 1 zich al aan de kijker bekend maakt?!!!!
Ik bedoelde slechts dat beide dames de meest duidelijk ontmaskerde mollen zijn, verder nietsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste aflevering nog nooit een aanwijzing gezien die ik niet op internet gelezen had.. Alleen staat er ook vrij veel onzinEn bij Kim en Inge inderdaad waren die een stuk sterker dan bij de andere kandidaten..
Maar ook de 'ik zie niks' van Jon, de acht van Dennis, de Jung is.. van Annemarie, ik heb het allemaal langs zien komen.
Dus wat 5thencounter nou precies bedoelt?
En tóch kloppen die theorieën vaak.. En stopt de regie bewuste hints in het programma..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe kan dat nou, alle afleveringen zijn vooraf opgenomen, alle geklets op fora tijdens de uitzendingen of achteraf is puur goed of niet goed gokken er is geen enkele feedback terug naar de regie om een dreigende ontmaskering teniet te doen..ergo alles ligt al besloten in die 10 opgenomen en ge-edite afleveringen ongeacht de theorieën her en der
Maar ik zit wel in het goeie topic...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En tóch kloppen die theorieën vaak.. En stopt de regie bewuste hints in het programma..
Maar goed, als jij het niks vind kijk je toch lekker niet?
Veel plezier nog dan, maar ik haak afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ik zit wel in het goeie topic...
Jôh.. flauwert...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier nog dan, maar ik haak af
Dan heb je het nog lang volgehoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier nog dan, maar ik haak af
Heej...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang volgehouden
Het is meer gekomen door de internet community en het feit dat men - het publiek - alles tot in den treurnis terug kan kijken. In de eerste seizoenen zaten nog ''opvallende'' hints die je moest zien in een split-second. Het programma is wat betreft aan zijn eigen inventiviteit onderuit gegaan. Vandaar dat de regie ook zo ontzettend loopt te fucken met het publiek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:46 schreef 5thencounter het volgende:
Even ter afsluiting van dit WIDM hints en theorieën topic #4
Dat WIDM zoiezo al geen rls&stream is kan ik niet vaak genoeg benadrukken, los nog van het het feit dat ik sterk het vermoeden heb dat er op de regietafel de nodige valsspelen plaatsvinden om alle afleveringen precies volgens schema te doen plaatsvinden, mede tot meerdere eer en glorie van de ingehuurde Spelers die de Media aandacht wel gebruiken kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |