Ik snap je niet denk ik, sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha ja idd.. dan wacht ik wel tot het eind van het programma!![]()
Sorry...
Vanwege de zin "I really fucked it up this time" omdat ze de kokers had geopend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was nu uiteindelijk de link naar Zarayda met Little Lion Man?
Ohhw, nou als die Mol toch nooit ontmaskert gaat worden tijdens het Spel, dan is wachten op de laatste aflevering de beste optie lijkt me..quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Als in die laatste afleveringen de molacties en aanwijzingen enzo bekend gemaakt zijn heb ik altijd zo'n gevoel van een anti-climax en teleurstelling![]()
Dan zijn het van die kutdingen allemaal en zijn het er maar 4 ofzo![]()
Maar toch ben ik steeds benieuwd
Maar de Mol gaat ontmaskerd worden tijdens het spelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, nou als die Mol toch nooit ontmaskert gaat worden tijdens het Spel, dan is wachten op de laatste aflevering de beste optie lijkt me..
Behalve bij Dennisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Herkenbaar.Elk jaar ben ik weer benieuwd en hoop ik maar op leuke molacties en elk jaar maar weer zit ik achter de tv met het idee van 'is dit alles'?
Ja tijdens de laatste aflevering, je vraagt je nooit af hoe ze dat flikken al de WIDM's de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar de Mol gaat ontmaskerd worden tijdens het spelTenminste, daar ga ik van uit. Anders hebben we geen winnaar
En jup, voor ons is het wachten tot aflevering tien, maar dat is juist leuk, want daardoor krijg je nu hele theorieën en tunnels en zo
Bedoel je de verborgen aanwijzingen of wat de Mol deed?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja tijdens de laatste aflevering, je vraagt je nooit af hoe ze dat flikken al de WIDM's de afgelopen jaren?
Nee, hoe de regie de Mol vrijspeelt tot de laatste aflevering elke keer en zonder dat wie dan ook hier het goed heeft met speculeren....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bedoel je de verborgen aanwijzingen of wat de Mol deed?
Dat is zeker knapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, hoe de regie de Mol vrijspeelt tot de laatste aflevering elke keer en zonder dat wie dan ook hier het goed heeft met speculeren....
Jôh... Het Nut, da's alles wat ik mij afvraag bij vooraf gescripte spellen zoals deze...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat is zeker knapWaarschijnlijk omdat mensen veels te ingewikkeld denken
Is het vooraf gescript?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh... Het Nut, da's alles wat ik mij afvraag bij vooraf gescripte spellen zoals deze...
Wist ik nietquote:
Gelukkig mag je bij de laatste aflevering altijd roepen Ik wist het wel, Ik wist het wel!!...voor het goeie gevoel!quote:
Toch zijn sommige dingen echt heel flauw en sommige dingen belachelijk vergezochtquote:
Men heeft het heel vaak goed met speculeren..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, hoe de regie de Mol vrijspeelt tot de laatste aflevering elke keer en zonder dat wie dan ook hier het goed heeft met speculeren....
Is niet gescript.. En alle kandidaten en mollen zouden graag nog een keer mee gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh... Het Nut, da's alles wat ik mij afvraag bij vooraf gescripte spellen zoals deze...
Haha truequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch zijn sommige dingen echt heel flauw en sommige dingen belachelijk vergezocht
Neuh in die kletskoek geloof ik niet meer, ze zijn niet voor niets overgegaan op B-acteurs en toneelspelers uit het ondercircuit om deze show te kunnen regisseren naar eigen hand...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet gescript.. En alle kandidaten en mollen zouden graag nog een keer mee gaan
Maar maakt dat het programma niet zoveel minder leuk? Ik weet dat er een kans is dat het allemaal in scène is gezet, maar ik wil er gewoon in geloven dat dat níet zo is. Dat het allemaal zo is als op tv, omdat ik anders zoveel minder van het programma genietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh in die kletskoek geloof ik niet meer, ze zijn niet voor niets overgegaan op B-acteurs en toneelspelers uit het ondercircuit om deze show te kunnen regisseren naar eigen hand...
Zelfs als het in scene gezet is voor jou plezier?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar maakt dat het programma niet zoveel minder leuk? Ik weet dat er een kans is dat het allemaal in scène is gezet, maar ik wil er gewoon in geloven dat dat níet zo is. Dat het allemaal zo is als op tv, omdat ik anders zoveel minder van het programma geniet
Ik vind de kandidaten helemaal niet ondermaats, en volgens je eigen theorie kunnen ze dus beter A-actuers nemen niet?? Die acteren nl wat beter..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh in die kletskoek geloof ik niet meer, ze zijn niet voor niets overgegaan op B-acteurs en toneelspelers uit het ondercircuit om deze show te kunnen regisseren naar eigen hand...
Ik geloof daar helemaal niks van.. Zelfs jaren later is iedereen nog vreselijk enthousiast, en dat zoudren ze écht niet zijn als het roleplaying was..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs als het in scene gezet is voor jou plezier?
Lol..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de kandidaten helemaal niet ondermaats, en volgens je eigen theorie kunnen ze dus beter A-actuers nemen niet?? Die acteren nl wat beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |