Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik wil vrólijk wakker worden![]()
Ik heb het al zo moeilijk 's ochtendsecht niet mijn ding, opstaan.....
Volgaarnequote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
Mwa, ik denk eigenlijk dat ik de komende tijd niet zo heel gek vaak meer een wekker nodig zal hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordt
Zie, dat bedoel ikquote:Op maandag 18 februari 2013 11:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Mijn nieuwe wekker gaat op de meest incourante tijden af ...
Met de app 'TuneIn Pro' kan je je favoriete radiostation instellen als wekker...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordt
Meer dan graag!!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
ik red me wel aardig met m'n wekkerradio, juist gekocht omdat mijn telefoon toendertijd niet heel erg betrouwbaar was als wekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de app 'TuneIn Pro' kan je je favoriete radiostation instellen als wekker...
Mijn huisarts stelde ook vlekjes vastquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik
Hoe is het daar op de ziekenboeg?
True, ik heb een camera gekocht tijdens het schrijven van mijn scriptie waar ik heel behoorlijke foto's mee kan maken, maar toch kan er niets tippen aan spiegelreflex vind ik...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Etcetera het volgende:
voor mooie foto's heb je niet per se een dslr nodig natuurlijkalhoewel die ook wel op mijn lijstje staat hoor
Wat voor vlekjes dan? En kon je er wat voor krijgen of moet het gewoon overgaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn huisarts stelde ook vlekjes vast![]()
Verder gaat het best beter![]()
Droger, vaatwasser en SLR combineren zeer goed met baby trouwens
Suffe kinderziektevlekjesquote:Op maandag 18 februari 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vlekjes dan? En kon je er wat voor krijgen of moet het gewoon overgaan?
Bij jou of bij Otje? En als het bij jou is, heeft Otje ze dan ook?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Suffe kinderziektevlekjes![]()
![]()
Jeukt niet en moet vanzelf overgaan.
Zal ik je aflossen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ziiiihiiiiin in werk vandaag. Bwugh. En het weer werkt niet mee, met zon is alles beter.
Ik heb ze en ik ben de enige, het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij jou of bij Otje? En als het bij jou is, heeft Otje ze dan ook?![]()
Succes drmee in elk geval! Ik ga op mijn shopping spree
Ik las flossenquote:
quote:
Ik kom zo ongeveer langs je werk rijden zometeen, moet ik je op komen pikken? Mag je mee shoppenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ziiiihiiiiin in werk vandaag. Bwugh. En het weer werkt niet mee, met zon is alles beter.
Ik heb nog een vergadering straks, dus helaas zal die vlieger niet opgaanquote:Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kom zo ongeveer langs je werk rijden zometeen, moet ik je op komen pikken? Mag je mee shoppen
Ik heb een degelijke camera, maar dat effect dat je met spiegelreflex kunt krijgen, is bij mijn weten niet met compactcamera's te bereiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En LB, even ten overvloede, een DSLR is geen garantie voor goede foto's....
Als dat je enige eis aan een camera is overweeg dan geld te investeren in een goede compactcamera
ok, prima. Ik blijf me altijd verbazen over mensen die denken goede foto's te kunnen maken als ze maar een DSLR kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een degelijke camera, maar dat effect dat je met spiegelreflex kunt krijgen, is bij mijn weten niet met compactcamera's te bereiken.
Bovendien zou ik dan ook meerdere lenzen erbij willen kopen. Gelukkig heb ik voor nu vriendinnen met spiegelreflexcamera's, die mogen dan de echt mooie foto's van mijn baby komen maken. Kan ik later hopelijk zelf zo'n ding kopen.
Cool. Regel je ook toestemming van je baas? Dan ben ik er rond een uur of twee.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las flossen
Van mij mag je, kan ik mooi naar huis
Hmm da's wel een puntje denk ik. EN ik moet je dan ook nog alles leren wat ik zoal doe he.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cool. Regel je ook toestemming van je baas? Dan ben ik er rond een uur of twee.
Die is van een verzekeringsmaatschappij. Ik denk FBTO, want het ging om modules aan en uit zettenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje: Weet iemand van welk bedrijf de reclame is waarin een man aan z'n partner meldt dat ze maar eens een tijdje elkaar moeten gaan, waarop de dame enthousiast antwoordt dat ze dan eindelijk met haar vriendin(nen kan gaan skiën?
Ach welnee, ik klooi gewoon wel wat aan. In de woorden van de filosoof Clarksonius: How hard can it be?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm da's wel een puntje denk ik. EN ik moet je dan ook nog alles leren wat ik zoal doe he.
Dan klooi ik liever zelf wat aanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach welnee, ik klooi gewoon wel wat aan. In de woorden van de filosoof Clarksonius: How hard can it be?
Dat is 'm, thanks!!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die is van een verzekeringsmaatschappij. Ik denk FBTO, want het ging om modules aan en uit zetten
Ja, lekker.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
Wegens gezinsuitbreiding slaapt mijn klein nichtje sinds dit weekend ook in d'r 'niene bed', ze moet qua bed plaatsmaken voor haar aankomende zusje.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Soempie het volgende:
LB, heb je nog een foto van je kast gemaakt?![]()
Ik heb gister via marktplaats gereageerd op een advertentie waarin een meegroeibed en een kast werden aangeboden. Voor M. over een paar maanden. Vanavond kunnen we ze bekijken/ ophalen. Heb al twee dagen zin om ze te schilderen.![]()
En zojuist ook twee mooie kinderstoeltjes gezien voor een tientje.
Ik had als 3-jarige niet eens een telefoon om dat aan welke oom of tante dan ook te melden...quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens gezinsuitbreiding slaapt mijn klein nichtje sinds dit weekend ook in d'r 'niene bed', ze moet qua bed plaatsmaken voor haar aankomende zusje.
Kwam ze gisteren even via Skype melden...
De kast ligt op zn kant om m te kunnen behandelen tegen houtworm en ik krijg m nu niet zelf overeind, dus geen foto'squote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Soempie het volgende:
LB, heb je nog een foto van je kast gemaakt?![]()
Ik heb gister via marktplaats gereageerd op een advertentie waarin een meegroeibed en een kast werden aangeboden. Voor M. over een paar maanden. Vanavond kunnen we ze bekijken/ ophalen. Heb al twee dagen zin om ze te schilderen.![]()
En zojuist ook twee mooie kinderstoeltjes gezien voor een tientje.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb helemaal zin nu om een nieuw kamertje te bedenken en in te richten.![]()
Ben al aan het kijken naar dekbedovertrekken, posters, een speelgoedkist, enz.![]()
Hoe is het met jullie kamertje? Heb je daar foto's van gepost in het kamertjestopic?
De meneer van de praxis zei direct: "Petroleum! Als houtworm ergens niet tegen kan is dat het wel", dus dan gaan we dat maar eens proberen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:29 schreef Soempie het volgende:
En was er goed spul te krijgen tegen houtworm? Of ben je nog niet bij de bouwmarkt geweest? En hoe was het shoppen?
Ah, dan ga ik zo de topics even doorkijken. Zo bijzonder dat je je eigen meubeltjes kunt gebruiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]al moet er nog heel veel gebeuren hoor! Ik heb net lakverf gekocht om de commode nog mee te schilderen, want die is niet meer opgeknapt sinds ik er zelf op verschoond werd.
Hebben jullie nog een kamer over voor een tweede kindje? En is ook hartstikke leuk om die in je hoofd al in te richten! Kun je voor M een grote-jongens-kamer maken en opnieuw een babykamer
Lakverf op waterbasis, volgens mij is dat wat je moet hebben (maar ik heb niet heel goed opgelet moet ik zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oeh, leuk stofjes kopen! Hier hoop ik dat het vrijdag mooi weer is, zodat ik met M. naar de markt kan voor stofjes. Ik wil zo'n zakjesding voor aan de autostoel maken. En een soort huisjestent voor over de tafel. Dekbedovertrek kan ik natuurlijk ook gewoon maken, wat een goed idee!
Heb je speciale kindveilige lakverf? En zo ja, welk merk? Wiebel zei dat ik daar op moet letten, maar ik weet niet of ze dat gewoon bij de bouwmarkt hebben.
Dit schitterende stuk proza is te vinden op de officiële Fiat-website. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen om daar een concurrerend automerk in te verwerken?quote:Tarief APK keuring
Vraag uw je dealer naar het tarief van de APK.
In combinatie met onderhoud is de APK keuring vaak gratis!
Let op: vaak moet jeu dan nog wel de milieukosten en/of de administratiekosten betalen.
Wanneer is jeuw Fiat aan de beurt voor de APK?
Als je wilt weten wanneer uw je Kia Fiat aan de beurt is voor een APK, kun je klikken op de volgende link: vervaldatum APK
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kwam net een bizar slecht stukje Nederlands tegen op het internet:
[..]
Dit schitterende stuk proza is te vinden op de officiële Fiat-website. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen om daar een concurrerend automerk in te verwerken?
Dankje!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:43 schreef Soempie het volgende:
Oooh, wat een mooi kamertje.Je maakt goed gebruik van de ruimte!
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kwam net een bizar slecht stukje Nederlands tegen op het internet:
[..]
Dit schitterende stuk proza is te vinden op de officiële Fiat-website. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen om daar een concurrerend automerk in te verwerken?
IJsland?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, tijd om weer eens naar meest westelijke deel van Europa te vertrekken....
Vanavond aan de Guinness
Herkennen de grondstewards ter plaatse je al?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond aan de Guinness
heb wel een tijd gehad dat ik regelmatig dezelfde stewardessen zag jaquote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Herkennen de grondstewards ter plaatse je al?
Laatste dag zit erop?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:59 schreef Lotusss het volgende:
Zucht.... Klaar voor een nieuw avontuur!
Goeie reis! Hoe lang blijf je er?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond aan de Guinness
Zeg dat wel! Ik moet zo gaan koken, maar ik zou het liefst onder mn dekentje kruipen en een tukje doen...quote:
ik ben net wakkerquote:Op maandag 18 februari 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Ik moet zo gaan koken, maar ik zou het liefst onder mn dekentje kruipen en een tukje doen...
Misschien doe ik nog wel even een halfuurtje...
Nee, je bent student, dan mag datquote:Op maandag 18 februari 2013 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben net wakkerlui verkentje ben ik ook
Gelukkigquote:Op maandag 18 februari 2013 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, je bent student, dan mag dat
Ah, allebei dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef wyccie het volgende:
LB, dat waren Echo en Narcissus van Waterhouse.
Die zijn meestal alleen in het weekend of zijn deze ook voor doordeweeks?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een gratis NS dagkaart, geldig tot 17 maart a.s.?
Heb er 1 over en ik ga vóór die datum niet meer treinen...
De Blokker Dagkaart is te gebruiken van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die zijn meestal alleen in het weekend of zijn deze ook voor doordeweeks?
Ik heb er pas nog twee voor het weekend gekocht bij de Kruidvat.
Jeej, superfijn!quote:
Nee, maar is goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeej, superfijn!Dan kan ik weer naar Groningen.
Was hij voor jou ook gratis? Ik wil er best voor betalen, natuurlijk.
Aan mij is het geloof ik een beetje voorbij gegaan en dat lijkt me niet zo heel erg, maar deze voor station Haarlem, de moeder aller Harlems, vind ik dan wel grappig...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Die hele Harlem Shake hype is alweer op z'n retour, de leuke varianten zijn inmiddels wel langsgekomen. Heb me overigens prima vermaakt
met een glaasje spa rood. Morgen weer bierquote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten...
Schenken ze dat daar wel?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met een glaasje spa rood. Morgen weer bier
Dat kan inderdaad zwaar k*t zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik was vanochtend vooral verdrietig. Mijn handschoen kwijt.![]()
Het was nog wel een warme, mooie, leren handschoen. Gekregen van mijn moeder.
Waarover?quote:
Water in een UK/Ierse pub zie je niet veel.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier heet het anders ja
Meer algemeen sparkling water dan
Halve dag in de trein vind ik juist wel prima. Lekker lezen en mensen kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Breda - Groningen is optimaal gebruik maken van dat kaartje.![]()
Je zit alleen de halve dag in de trein dan...
En je hebt gezellig gezelschap, neem ik aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Halve dag in de trein vind ik juist wel prima. Lekker lezen en mensen kijken.
Dat is nog veel vervelender. Onvervangbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Dat kan inderdaad zwaar k*t zijn.
Zo heb ik ooit een Zippo, gekregeno van mijn overleden vader, mogen inleveren bij een vlucht naar Schotland.
Kon oprecht janken (en heb die douanier bijna vermoord)...
Wat stom dat ze dat niet voor je op konden slaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een Zippo, gekregeno van mijn overleden vader, mogen inleveren bij een vlucht naar Schotland.
ze hebbem het overal en in suikerwater heb ik meestal geen zinquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Water in een UK/Ierse pub zie je niet veel.
Dan vaak tonic, ginger ale, sapjes e.d.
Leeuwarden geloof ik. Heb er overigens zelf niet aan mee gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb die hele hype gemist. Las vanochtend in de Metro wel over de grootste Harlem Shake ter wereld ergens in Nederland, maar ik weet niet meer of dat Haarlem zelf was (3000 mensen).
Ze willen dat ik voor de tentamen periode digitale afbeeldingen laat zien. Ik wil dat niet, ik wil prints. We rkegen vanochtend pas een mailtje dat groep A (waar ik in zit) ofwel vanavond, ofwel woensdag avond werk moet laten zien. Groep B is woensdag of volgende week maandag. Wie precies wanneer weten we niet (Briljant he, suprise tentamens! Fuck off. Nee.) Dus ik stuur een vriendelijk mailtje of ik woensdag mag, of misschien zelfs maandag, zodat ik mijn prints kan regelen en ze kan mounten (op een harde achtergrond plakken, basically). Hij zegt nee, digitale afbeeldingen, en wees bereid om vaanvond te gaan. Eikel.quote:
Was een vlucht vanaf Charleroi (voetbal Celtic - Ajax met zo'n 30 man/vrouw) en daar golden andere regels dan Schiphol, waar Zippo's geen probleem zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nog veel vervelender. Onvervangbaar.![]()
Ze moeten op luchthavens een soort van depot hebben voor zulke dingen. Als je die dan niet hebt opgehaald binnen een week na je retourvlucht kunnen zij het weggooien of verkopen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[.
Ze wilden de Zippo niet in bewaring nemen en hij is voor mijn ogen door een shredder gegaan.
Nou ja, het voordeel was dat de rest in ieder geval z'n Zippo kon houden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En helemaal zuur dat daarna de rest alleen een veertje moest verwijderen.
Het scheelt je wel tijd, geld en moeite. En het is gelukkig toch soort van aangekondigd.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[...] Hij zegt nee, digitale afbeeldingen, en wees bereid om vanavond te gaan. Eikel.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ze wilden de Zippo niet in bewaring nemen en hij is voor mijn ogen door een shredder gegaan.
Ze hebben met 6 man aan me gehangen om me tegen te houden, want ik dacht dat ik gek werd.
Wat een klote actie zegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een vlucht vanaf Charleroi (voetbal Celtic - Ajax met zo'n 30 man/vrouw) en daar golden andere regels dan Schiphol, waar Zippo's geen probleem zijn.
Had 'm keurig in het bakje gelegd ter controle, was me van geen kwaad bewust.
Ze hebben met 6 man aan me gehangen om me tegen te houden, want ik dacht dat ik gek werd.
Het ergste was dat mensen na mij met een Zippo alleen de veer er uit hoefde te halen, zodat ze het vuursteentje niet konden gebruiken. Na mijn explosie waren ze toch bang voor verdere escalatie als ze die andere ook in beslag zouden nemen, denk ik.
Doet nog steeds zeer...
Is helemaal geen voorwaarde...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als digitaal de voorwaarde is, dan is dat toch zo?
Ja, al was voor de rest de emotionele waarde vast niet zo groot...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ja, het voordeel was dat de rest in ieder geval z'n Zippo kon houden.
Ik was toevallig de eerste met zo'n ding op dat moment...
Ik heb een speciale beurs van school gekregen voor prints. Tijd en moeite hoort gewoon bij het vak... Het is alsof ze aan de schilders vragen alleen de schetsen van hijn werk te laten zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het scheelt je wel tijd, geld en moeite. En het is gelukkig toch soort van aangekondigd.
Je bent gefrustreerd, maar op zich doen zij toch niks fouts of geks?
Vraagje voor PS: doe je nog iets met je foto's nadat ze geprint zijn? Of doe je alle bewerkingen op de computer en laat je ze daarna afdrukken?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is helemaal geen voorwaarde...
Maar kennelijk wel een eis of zo toch, als ik je verhaal goed lees?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is helemaal geen voorwaarde...
quote:Ze willen dat ik voor de tentamen periode digitale afbeeldingen laat zien.
En het is maar een tentamen, digitaal of print maakt nu nog niet zoveel uit.quote:Hij zegt nee, digitale afbeeldingen, en wees bereid om vaanvond te gaan.
Ik doe er niks mee, behalve ze op een foam board panel bevestigen, maar mijn laatste prints waren een halve meter hoog. Is toch een super ander effect dan een digitaal plaatje. Plus ik heb wederom een serie gemaakt, en die horen gewoon bij elkaar en niet plaathe voor plaatje.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vraagje voor PS: doe je nog iets met je foto's nadat ze geprint zijn? Of doe je alle bewerkingen op de computer en laat je ze daarna afdrukken?
Nee, maar die namen het wel voor me op...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, al was voor de rest de emotionele waarde vast niet zo groot...
Nee hij heeft dat gewoon net bedacht. Is geen standaard eis. De rest van de klas, allemaal schilders en sculptors, laten fysiek werk zien. Dat wil ik ook. En de tentamens maken juist wel heel veel uitquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar kennelijk wel een eis of zo toch, als ik je verhaal goed lees?
[..]
[..]
En het is maar een tentamen, digitaal of print maakt nu nog niet zoveel uit.
Na het zien van wat filmpjes begrijp ik ook (nu pas) het stripje dat vanochtend in de Metro stond. Moest dus zo'n Harlem Shake voorstellen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leeuwarden geloof ik. Heb er overigens zelf niet aan mee gedaan
Precies, dat uitgerekend net MM de eerste moet zijn is gewoon heel kut.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Soempie het volgende:
Ja, al was voor de rest de emotionele waarde vast niet zo groot...
Is er nog wat vernuftigs te bedenken met een of meerdere beamers?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe er niks mee, behalve ze op een foam board panel bevestigen, maar mijn laatste prints waren een halve meter hoog. Is toch een super ander effect dan een digitaal plaatje. Plus ik heb wederom een serie gemaakt, en die horen gewoon bij elkaar en niet plaathe voor plaatje.
Niet voor vanavondquote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er nog wat vernuftigs te bedenken met een of meerdere beamers?
Les voor de toekomst dan, meteen je werk uitprinten voor het geval dat.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat gewoon net bedacht. Is geen standaard eis. De rest van de klas, allemaal schilders en sculptors, laten fysiek werk zien. Dat wil ik ook. En de tentamens maken juist wel heel veel uit
Oh ja, dat maakt het voor het gevoel inderdaad wel anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe er niks mee, behalve ze op een foam board panel bevestigen, maar mijn laatste prints waren een halve meter hoog. Is toch een super ander effect dan een digitaal plaatje. Plus ik heb wederom een serie gemaakt, en die horen gewoon bij elkaar en niet plaathe voor plaatje.
Misschien dat je het met twee ook al zou redden als de afstand groot genoeg is. Is een flinke tv die in portretstand gehangen kan worden wel beschikbaar?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet voor vanavondplus 7 beamers is een stretch
Ik hoopte op een schokkend en trillend beeld van haarlem centraal toen ik het plaatje zag. Tegenvallerquote:
ik print mijn werk in een stad 45 minuten hiervandaanquote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Les voor de toekomst dan, meteen je werk uitprinten voor het geval dat.
Succes ermee!
Ja wat is groot, zeven afbeeldingen naast elkaar dan worden de afbeeldingen toch klein.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien dat je het met twee ook al zou redden als de afstand groot genoeg is. Is een flinke tv die in portretstand gehangen kan worden wel beschikbaar?
je kunt die gewoon tegen betaling laten opsturen. Ook dierbare messen e.d. die niet verboden zijn maar je niet in je handbagage mag..quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat ging niet, dat verhaal leg ik net uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
je kunt die gewoon tegen betaling laten opsturen. Ook dierbare messen e.d. dier niet verboden zijn maar je niet in je handbagage mag..
Met een tv red je het niet om ze allemaal naast elkaar te laten zien op het formaat dat je wilt, dus dan zou je ze toch een voor een moeten tonen. Maar ik ben nu even kwijt of je ze wel of niet mag afdrukken. Begrjip ik het goed dat het alleen echt een probleem is als je vanavond moet presenteren?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wat is groot, zeven afbeeldingen naast elkaar dan worden de afbeeldingen toch klein.
En het is dus niet zo dat ik het niet mag uitprinten. Ik print eht ook niet op een computer. Dit zijn echte foto prints die ik uit Peoria moet halen. Ik kan ze in theorie hier wel printen op tabloid papier, maar dat is het toch ook net niet
ik las al verder. Blijkbaar is die regel nieuwer en was dat bij jouw incident nog niet. Kut zegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat ging niet, dat verhaal leg ik net uit.
Vanuit het bakje rechtstreeks de shredder in.
Ik ben niet achterlijk...
Ik praat over zo'n 10 jaar terug.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik las al verder. Blijkbaar is dure regel nieuwer en was dat bij jouw incident nog niet. Kut zeg
Zoals ik het begrijp komt vanavond je gewoon niet uit omdat je het nog niet uitgeprint hebt, en je mag niet van groep wisselen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En het is dus niet zo dat ik het niet mag uitprinten.
vanochtend. Ik zit nu egwoon te huilen op mijn werk. Wel fuck it. Dan krijgen ze maar wat ze willen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp komt vanavond je gewoon niet uit omdat je het nog niet uitgeprint hebt, en je mag niet van groep wisselen.
Was er van tevoren wel een datum genoemd voor wanneer het allemaal af moest zijn of is het echt vanochtend pas gemaild?
Ze kunnen je nooit op de presentatievorm afrekenen, omdat dat subjectief is en je de kans niet hebt gekregen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vanochtend. Ik zit nu egwoon te huilen op mijn werk. Wel fuck it. Dan krijgen ze maar wat ze willen.
maar voor mij is de presentatie vorm juist essentieel...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kunnen je nooit op de presentatievorm afrekenen, omdat dat subjectief is en je de kans niet hebt gekregen.
Daarom... maak je er niet zo druk om, komt echt wel goed.
Snap ik, maar daar is nu niks meer aan te doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar voor mij is de presentatie vorm juist essentieel...
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar is nu niks meer aan te doen.
Kop omhoog, borst vooruit, schouders eronder en overtuigd zijn van je werk.
En anders zeg je maar dat ik een wij fan van je werk zijn...
Dat past makkelijk, want dat smelt toch.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eet je in een keer zo'n halve literbak leeg?
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar is nu niks meer aan te doen.
Kop omhoog, borst vooruit, schouders eronder en overtuigd zijn van je werk.
En anders zeg je maar dat ik een fan van je werk bent...
Lief. Ik heb een chill pill genomen (letterlijk) en laat het maar over me heenkomen vanavondquote:
dat het past geloof ik bestquote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat past makkelijk, want dat smelt toch.![]()
Meestal in 2 keer, maar 1 keer is ook geen probleem.
Nu is mijn suikerhonger aangewakkerd, maar er is niks meer in huis. Daar word ik zo onrustig van.
kunstacademies/ studies zijn subjectief dus kunnen en doen ze dat primaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kunnen je nooit op de presentatievorm afrekenen, omdat dat subjectief is en je de kans niet hebt gekregen.
Daarom... maak je er niet zo druk om, komt echt wel goed.
Kan dat zomaar, dat vrij nemen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:50 schreef MaJo het volgende:
Ik zit vandaag alleen op kantoor omdat mijn ouders op vakantie zijn, mijn collega net vandaag vrij heeft genomen en mijn andere collega met griep op bed ligten laat ik me ook niet echt fit voelen maar daar hebben de klanten natuurlijk geen boodschap aan dus ik doe braaf mijn werk. Gelukkig is het rustig door de vakantie!
Ik vind het eigenlijk wel lekker werken jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan af en toe ook wel lekker rustig zijn
Kan je daar op je gemak nadenken wat je ook al weer zou doen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel lekker werken jaalleen een beetje jammer dat ik om de haverklap naar het toilet moet
![]()
Ze had al van tevoren vrij genomen dus jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, dat vrij nemen?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je daar op je gemak nadenken wat je ook al weer zou doen...
Ik zit as(s) we speak ook op de wcquote:
Dat denk ik ook. Of het moet iets zijn als een optreden van een band die maar eens in de 20 jaar in Nederland isquote:
Jij bent echt een vergiet, hè?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet hetben het laatst weer vergeten te vragen en nu zijn ze dus een week weg
als je andere gegadigden hebt moet je die voor laten gaan hoor!
quote:Band gaat voor
I know, ADD to the max de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent echt een vergiet, hè?
Stuur je ouders een mail of sms en vraag het ze gewoon nu.
Ik heb eventueel andere gegadigden maar die hebben oook nog geen definitief uitsluitel gegeven.
Je maakt dus nog een kans...
[..]
Ik ben de laatste tijd wat zooi aan het ruimen.. maar ik denk dat ik dat marktplaats maar ga overslaan en het gewoon bij zo'n pandjeshuis ga brengen. Scheelt een hoop gezeik denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Halfuurtje geleden een advertentie op marktplaats gezet, en nu al een bod
Niet dat ik daar direct op inga, maar het is toch wel weer tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra zou 'PICS!!!' roepen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:33 schreef MaJo het volgende:
Bwuh ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Ooooooohh zo een wil ik ook al tijden!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:35 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd naar je kast LB! Ik had een mooie gezien bij de Wehkamp voor 370 euro maar G. vind het voorlopig even te duur
Deze:
http://www.wehkamp.nl/won(...)/C28_8KA_8KA_517767/
Ik wist dat je die ook mooi zou vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooooooohh zo een wil ik ook al tijden!!
Maar mijn vriend vindt t niks
Deze is helemaal niet duur trouwensje moet eens kijken wat je daar bij andere winkels voor betaalt!
Of Monsters and Menquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MaJo om welke band gaat het eigenlijk?
quote:
Op 24 en 25 maart treden ze weer in Nederland op, en dan kan hij waarschijnlijk nog een langer optreden van ze zien ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of Monsters and MenNiet de grootste band ooit maar als dat je hoogtepunt is van een festival snap ik wel dat je ervan baalt
Andere optie is trouwens dat zijn band zonder hem optreed. Ze zijn met drie gitaristen dus eentje minder kan op zich wel
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:35 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd naar je kast LB! Ik had een mooie gezien bij de Wehkamp voor 370 euro maar G. vind het voorlopig even te duur
Deze:
http://www.wehkamp.nl/won(...)/C28_8KA_8KA_517767/
Ik dacht dat de onderste helft een stuk van het topje was waarop was ingezoomd. Ik zat maar te kijken wat voor genants/shockerends ik erin moest zienquote:
Als er nog kaarten voor waren, beide shows zijn uitverkochtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op 24 en 25 maart treden ze weer in Nederland op, en dan kan hij waarschijnlijk nog een langer optreden van ze zien ook
Zie je wel, toch niet voor niks even gecheckt!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trouwens MM: reactie van mijn moeder, verzoek is goedgekeurd! Dus ik neem graag je kaartjes over
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de onderste helft een stuk van het topje was waarop was ingezoomd. Ik zat maar te kijken wat voor genants/shockerends ik erin moest zien
Maar dit is ook genant
Je had gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel, toch niet voor niks even gecheckt!
Ik stuur je mijn gegevens per PM...
Alweer? Of was het vorige keer van Schiphol?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor: gewapende overvallers hebben miljoenen aan diamanten gestolen vanaf het Brusselse vliegveld
Ik denk dat het de vorige keer Schiphol was. De buit zou 50 miljoen waard zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alweer? Of was het vorige keer van Schiphol?
Ik hoorde het op het nieuws jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor: gewapende overvallers hebben miljoenen aan diamanten gestolen vanaf het Brusselse vliegveld
Yep, eentje!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Wijk is altijd wat te doen
(hebben ze er wel een stoplicht?)
Minstens tweequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Wijk is altijd wat te doen
(hebben ze er wel een stoplicht?)
Wat heb je nou aan 1 stoplicht?quote:
Hier: een moord, een schietpartij, een aantal overvallen. Ik ben in een interessant dorp gaan wonenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik ook wel shocking vond: gisteren gewapende overval op een pizzakoerier uit Wijk. De laatste tijd al een ramkraak en een paar gewapende overvallen op winkels gehad, vind het vrij heftig
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 1 stoplicht?
Ook lekker bezigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier: een moord, een schietpartij, een aantal overvallen. Ik ben in een interessant dorp gaan wonen
Mja ik zal toch moeten, de hele dag zonder eten lijkt me ook niet verstandig. En heb op zich wel trek maar ik ga niet veel eten nee.quote:
Beschuit en theequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Een beschuitje is het beste wat je nu kunt eten. Dat houd je makkelijk binnen.
Moet ik hoe dan ook naar buitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Een beschuitje is het beste wat je nu kunt eten. Dat houd je makkelijk binnen.
En colaquote:
Goeie! Er is markt vandaag dus dat kan ik wel halenquote:
Gisterenavond ook al...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Unknown Mortal Orchestra zien voor 10 euro?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik hoe dan ook naar buiten
[..]
En cola![]()
[..]
Goeie! Er is markt vandaag dus dat kan ik wel halen
Kwam ik later ook achterquote:
Ik wilde al vragen of je mee wiltquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Unknown Mortal Orchestra zien voor 10 euro?
Waar dan? Ik heb het nog niet geluisterd hoor maar hier in Rotown staan ze op 23 mei voor 10 euro.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je mee wiltWij gaan
(wij = ik, vader, zus)
Rotown dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb het nog niet geluisterd hoor maar hier in Rotown staan ze op 23 mei voor 10 euro.
Ik zal eerst eens gaan luisterenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rotown dusKeuze was tussen Rotterdam of Nijmegen maar als jij mee wil dan gaan we naar Rotterdam
Is dat sinds jullie er wonen? Want dan is het misschien wel te verklaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier: een moord, een schietpartij, een aantal overvallen. Ik ben in een interessant dorp gaan wonen
Voordat ik er woonde hield ik het nieuws niet bepaald bijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat sinds jullie er wonen? Want dan is het misschien wel te verklaren.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS, heb je nou gisteren nog moeten presenteren of moet je op een later moment?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dankje! Dan denk ik dat hij morgen wel in de bus valt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, kaartje is vanmorgen op de post gegaan...
Dat lijkt me ook niet al te best als je van boven en onderen alles er weer uitgooit...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:20 schreef MaJo het volgende:
Net een heel stokbrood verorberd met niks erop![]()
Geen cameraploeg van SBS6 in de buurt gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef Soempie het volgende:
Oja en gister was de kleinzoon van onze overburen buiten aan het spelen. Ik hoorde van Wiebel dat een asociale buurman boos is geworden op dat jongetje (geen idee waarom) en dat hij hem wilde slaan. Waarop de familie van dat jochie het advies gaf om volgende keer naar binnen te rennen om een mes te pakken.![]()
![]()
Fight aso with aso?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef Soempie het volgende:
Oja en gister was de kleinzoon van onze overburen buiten aan het spelen. Ik hoorde van Wiebel dat een asociale buurman boos is geworden op dat jongetje (geen idee waarom) en dat hij hem wilde slaan. Waarop de familie van dat jochie het advies gaf om volgende keer naar binnen te rennen om een mes te pakken.![]()
![]()
Dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef Soempie het volgende:
![]()
Mjaquote:
Wij hebben ook geen last van onze overburen. En ze zetten vaak onze vuilnisbak aan de straat en maken onze tuin sneeuwvrij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus![]()
![]()
wij hebben prima buren gelukkig. Nooit last van ze, en ze nemen pakjes aan als we niet thuis zijn
Dat kan op zich weer heel positief zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn dan weer de positieve dingen. Wij hebben geen overburen
Witbrood werkt verstoppend en dat is precies wat ik nodig had, geen diarree meer gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet al te best als je van boven en onderen alles er weer uitgooit...
geen stokbrood maar stopbroodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Witbrood werkt verstoppend en dat is precies wat ik nodig had, geen diarree meer gehadAlleen nog wel misselijk
ben blij dat ik morgen vrij ben!
Nogquote:
Groot of duur?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef wyccie het volgende:
Vraagje: als je een redelijk groot cadeau mag uitkiezen, wat zou je kiezen?
Poep, poep, poep, poep, poep.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en waarom moest je over B&J beginnen?nu wil ik ook....
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Poep, poep, poep, poep, poep.
Zo beter?
Een nieuwe auto, hoewel ik met onze huidige kar ook tevreden ben...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef wyccie het volgende:
Vraagje: als je een redelijk groot cadeau mag uitkiezen, wat zou je kiezen?
Ah, dat vermoedde ik alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef wyccie het volgende:
Een spiegelreflex heb ik al.
Het gaat om een afstudeercadeau.
Een leuke, welverdiende vakantie dan misschien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef wyccie het volgende:
Een spiegelreflex heb ik al.
Het gaat om een afstudeercadeau.
Dat jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt van die anti slip matten van een soort rubber die je onder een matje o.i.d kan leggen...
Ook bij doe het zelf zaken vanaf de rol, dus in allerlei maten te knippen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ja
Bij winkels als Hema en Ikea wel te krijgen volgens mij.
Ja, dat is wat ik bedoelde...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ah ja, klopt.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80227877/
Er moet dringend een Ikea in Nijmegen komen.
Oehquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even ter illustratie (topic ligt nu toch stil): de citroen/meringuetaart die ik afgelopen vrijdag heb gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moest uiteindelijk dus niet presenteren gisterVraag me af of dat door mijn dringende mailtjes naar mijn professor, mijn mentor en de decaan gelegen heeft... De professor heeft geen woord tegen me gezegd.
Het smaakte primaquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OehSmaakte het net zo goed als het eruit zag?
Het witte was fluffy, het lichtbruine gedeelte had een kleine crunch. Precies zoals bedoeld wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Hoe stevig was die eiwitlaag bovenop, Tim? Fluffy of hard?
Ziet er goed uit, dat taartje.
Heb 'm alleen liever met iets anders dan citroen, maar dat is natuurlijk te vervangen...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het witte was fluffy, het lichtbruine gedeelte had een kleine crunch. Precies zoals bedoeld was
Ja, maar je moet er bij Salzburger Nockerln vooraf iets meer mee doen dan alleen in water leggen of breken en in de pan kiepen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat wist ik al, maar daar zit toch ook ei in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |