Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik wil vrólijk wakker worden![]()
Ik heb het al zo moeilijk 's ochtendsecht niet mijn ding, opstaan.....
Volgaarnequote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
Mwa, ik denk eigenlijk dat ik de komende tijd niet zo heel gek vaak meer een wekker nodig zal hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordt
Zie, dat bedoel ikquote:Op maandag 18 februari 2013 11:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Mijn nieuwe wekker gaat op de meest incourante tijden af ...
Met de app 'TuneIn Pro' kan je je favoriete radiostation instellen als wekker...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordt
Meer dan graag!!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
ik red me wel aardig met m'n wekkerradio, juist gekocht omdat mijn telefoon toendertijd niet heel erg betrouwbaar was als wekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de app 'TuneIn Pro' kan je je favoriete radiostation instellen als wekker...
Mijn huisarts stelde ook vlekjes vastquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik
Hoe is het daar op de ziekenboeg?
True, ik heb een camera gekocht tijdens het schrijven van mijn scriptie waar ik heel behoorlijke foto's mee kan maken, maar toch kan er niets tippen aan spiegelreflex vind ik...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Etcetera het volgende:
voor mooie foto's heb je niet per se een dslr nodig natuurlijkalhoewel die ook wel op mijn lijstje staat hoor
Wat voor vlekjes dan? En kon je er wat voor krijgen of moet het gewoon overgaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn huisarts stelde ook vlekjes vast![]()
Verder gaat het best beter![]()
Droger, vaatwasser en SLR combineren zeer goed met baby trouwens
Suffe kinderziektevlekjesquote:Op maandag 18 februari 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vlekjes dan? En kon je er wat voor krijgen of moet het gewoon overgaan?
Bij jou of bij Otje? En als het bij jou is, heeft Otje ze dan ook?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Suffe kinderziektevlekjes![]()
![]()
Jeukt niet en moet vanzelf overgaan.
Zal ik je aflossen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ziiiihiiiiin in werk vandaag. Bwugh. En het weer werkt niet mee, met zon is alles beter.
Ik heb ze en ik ben de enige, het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij jou of bij Otje? En als het bij jou is, heeft Otje ze dan ook?![]()
Succes drmee in elk geval! Ik ga op mijn shopping spree
Ik las flossenquote:
quote:
Ik kom zo ongeveer langs je werk rijden zometeen, moet ik je op komen pikken? Mag je mee shoppenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ziiiihiiiiin in werk vandaag. Bwugh. En het weer werkt niet mee, met zon is alles beter.
Ik heb nog een vergadering straks, dus helaas zal die vlieger niet opgaanquote:Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kom zo ongeveer langs je werk rijden zometeen, moet ik je op komen pikken? Mag je mee shoppen
Ik heb een degelijke camera, maar dat effect dat je met spiegelreflex kunt krijgen, is bij mijn weten niet met compactcamera's te bereiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En LB, even ten overvloede, een DSLR is geen garantie voor goede foto's....
Als dat je enige eis aan een camera is overweeg dan geld te investeren in een goede compactcamera
ok, prima. Ik blijf me altijd verbazen over mensen die denken goede foto's te kunnen maken als ze maar een DSLR kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een degelijke camera, maar dat effect dat je met spiegelreflex kunt krijgen, is bij mijn weten niet met compactcamera's te bereiken.
Bovendien zou ik dan ook meerdere lenzen erbij willen kopen. Gelukkig heb ik voor nu vriendinnen met spiegelreflexcamera's, die mogen dan de echt mooie foto's van mijn baby komen maken. Kan ik later hopelijk zelf zo'n ding kopen.
Cool. Regel je ook toestemming van je baas? Dan ben ik er rond een uur of twee.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las flossen
Van mij mag je, kan ik mooi naar huis
Hmm da's wel een puntje denk ik. EN ik moet je dan ook nog alles leren wat ik zoal doe he.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cool. Regel je ook toestemming van je baas? Dan ben ik er rond een uur of twee.
Die is van een verzekeringsmaatschappij. Ik denk FBTO, want het ging om modules aan en uit zettenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje: Weet iemand van welk bedrijf de reclame is waarin een man aan z'n partner meldt dat ze maar eens een tijdje elkaar moeten gaan, waarop de dame enthousiast antwoordt dat ze dan eindelijk met haar vriendin(nen kan gaan skiën?
Ach welnee, ik klooi gewoon wel wat aan. In de woorden van de filosoof Clarksonius: How hard can it be?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm da's wel een puntje denk ik. EN ik moet je dan ook nog alles leren wat ik zoal doe he.
Dan klooi ik liever zelf wat aanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach welnee, ik klooi gewoon wel wat aan. In de woorden van de filosoof Clarksonius: How hard can it be?
Dat is 'm, thanks!!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die is van een verzekeringsmaatschappij. Ik denk FBTO, want het ging om modules aan en uit zetten
Ja, lekker.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
Wegens gezinsuitbreiding slaapt mijn klein nichtje sinds dit weekend ook in d'r 'niene bed', ze moet qua bed plaatsmaken voor haar aankomende zusje.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Soempie het volgende:
LB, heb je nog een foto van je kast gemaakt?![]()
Ik heb gister via marktplaats gereageerd op een advertentie waarin een meegroeibed en een kast werden aangeboden. Voor M. over een paar maanden. Vanavond kunnen we ze bekijken/ ophalen. Heb al twee dagen zin om ze te schilderen.![]()
En zojuist ook twee mooie kinderstoeltjes gezien voor een tientje.
Ik had als 3-jarige niet eens een telefoon om dat aan welke oom of tante dan ook te melden...quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens gezinsuitbreiding slaapt mijn klein nichtje sinds dit weekend ook in d'r 'niene bed', ze moet qua bed plaatsmaken voor haar aankomende zusje.
Kwam ze gisteren even via Skype melden...
De kast ligt op zn kant om m te kunnen behandelen tegen houtworm en ik krijg m nu niet zelf overeind, dus geen foto'squote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Soempie het volgende:
LB, heb je nog een foto van je kast gemaakt?![]()
Ik heb gister via marktplaats gereageerd op een advertentie waarin een meegroeibed en een kast werden aangeboden. Voor M. over een paar maanden. Vanavond kunnen we ze bekijken/ ophalen. Heb al twee dagen zin om ze te schilderen.![]()
En zojuist ook twee mooie kinderstoeltjes gezien voor een tientje.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb helemaal zin nu om een nieuw kamertje te bedenken en in te richten.![]()
Ben al aan het kijken naar dekbedovertrekken, posters, een speelgoedkist, enz.![]()
Hoe is het met jullie kamertje? Heb je daar foto's van gepost in het kamertjestopic?
De meneer van de praxis zei direct: "Petroleum! Als houtworm ergens niet tegen kan is dat het wel", dus dan gaan we dat maar eens proberen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:29 schreef Soempie het volgende:
En was er goed spul te krijgen tegen houtworm? Of ben je nog niet bij de bouwmarkt geweest? En hoe was het shoppen?
Ah, dan ga ik zo de topics even doorkijken. Zo bijzonder dat je je eigen meubeltjes kunt gebruiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]al moet er nog heel veel gebeuren hoor! Ik heb net lakverf gekocht om de commode nog mee te schilderen, want die is niet meer opgeknapt sinds ik er zelf op verschoond werd.
Hebben jullie nog een kamer over voor een tweede kindje? En is ook hartstikke leuk om die in je hoofd al in te richten! Kun je voor M een grote-jongens-kamer maken en opnieuw een babykamer
Lakverf op waterbasis, volgens mij is dat wat je moet hebben (maar ik heb niet heel goed opgelet moet ik zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oeh, leuk stofjes kopen! Hier hoop ik dat het vrijdag mooi weer is, zodat ik met M. naar de markt kan voor stofjes. Ik wil zo'n zakjesding voor aan de autostoel maken. En een soort huisjestent voor over de tafel. Dekbedovertrek kan ik natuurlijk ook gewoon maken, wat een goed idee!
Heb je speciale kindveilige lakverf? En zo ja, welk merk? Wiebel zei dat ik daar op moet letten, maar ik weet niet of ze dat gewoon bij de bouwmarkt hebben.
Dit schitterende stuk proza is te vinden op de officiële Fiat-website. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen om daar een concurrerend automerk in te verwerken?quote:Tarief APK keuring
Vraag uw je dealer naar het tarief van de APK.
In combinatie met onderhoud is de APK keuring vaak gratis!
Let op: vaak moet jeu dan nog wel de milieukosten en/of de administratiekosten betalen.
Wanneer is jeuw Fiat aan de beurt voor de APK?
Als je wilt weten wanneer uw je Kia Fiat aan de beurt is voor een APK, kun je klikken op de volgende link: vervaldatum APK
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kwam net een bizar slecht stukje Nederlands tegen op het internet:
[..]
Dit schitterende stuk proza is te vinden op de officiële Fiat-website. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen om daar een concurrerend automerk in te verwerken?
Dankje!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:43 schreef Soempie het volgende:
Oooh, wat een mooi kamertje.Je maakt goed gebruik van de ruimte!
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kwam net een bizar slecht stukje Nederlands tegen op het internet:
[..]
Dit schitterende stuk proza is te vinden op de officiële Fiat-website. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen om daar een concurrerend automerk in te verwerken?
IJsland?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, tijd om weer eens naar meest westelijke deel van Europa te vertrekken....
Vanavond aan de Guinness
Herkennen de grondstewards ter plaatse je al?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond aan de Guinness
heb wel een tijd gehad dat ik regelmatig dezelfde stewardessen zag jaquote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Herkennen de grondstewards ter plaatse je al?
Laatste dag zit erop?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:59 schreef Lotusss het volgende:
Zucht.... Klaar voor een nieuw avontuur!
Goeie reis! Hoe lang blijf je er?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond aan de Guinness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |