SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een journalistiek programma, dit was gewoon pure journalistiek, dit was een onafhankelijke partij in dit onderzoek.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van deze volgevreten maffioso-oempaloempa?
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een journalistiek programma, dit was gewoon pure journalistiek, dit was een onafhankelijke partij in dit onderzoek.
Hij krijgt helaas bij de NOS vaker spreektijd, deze randdebiel mag van mij wegrotten in een Zuid-Amerikaanse cel.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom laten ze dit soort kankermongolen aan het woord!
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een journalistiek programma, dit was gewoon pure journalistiek, dit was een onafhankelijke partij in dit onderzoek.
donkerroodquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was dat Edwin Evers die Mino nadeed?
hooguit geel.quote:
De chef sport van de NOS rijdt morgen in een nieuwe auto.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom kwam die pizzabakker aan het woord
Dat lijkt me meer iets voor die Thijs, dat is al de beste vriend van Zlatan, die zit al in het Raiola kampquote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
ik wil dat Kipping en van Deuren onderzoek gaan doen naar deze hetze tegenover Mark van Bommel
die sjek te schreeuwenquote:
ze moesten de uitzending vullenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Waarom was die dikke tyfus Italiaan net in de uitzending?
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze 1 keer reden om terecht een wedstrijd van Barcelona uit te zenden, want tegen Milan, pakken ze de Turken
is sjek niet genoeg?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ze moesten de uitzending vullen
snap je
omdat hij dik is
hee hee dat zijn geen leuke grapjesquote:
Zenden ze serieus Barca niet uit? Dan maar Sport 1quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze 1 keer reden om terecht een wedstrijd van Barcelona uit te zenden, want tegen Milan, pakken ze de Turken
sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hee hee dat zijn geen leuke grapjes
Bah, wat was dat een vies moment.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat Sneijdertje dan weer bij Sjek op schoot gaat zitten.
Ze mogen het hebben over pedo's, moordenaars, oplichters maar als ze fucken met Heracles gaan die modderfakkers gewoon te ver!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
altijd sport1. Die commentator bij de nos kan niks man.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zenden ze serieus Barca niet uit? Dan maar Sport 1
Ach ja, gelukkig heb ik Sport1 ook. Daar staat tegenover dat ik niet thuis ben en sowieso niet kan kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doet Sierd die wedstrijd?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JIJ SNAPT ME !! WE NEVER SURRENDER!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze mogen het hebben over pedo's, moordenaars, oplichters maar als ze fucken met Heracles gaan die modderfakkers gewoon te ver!
Heb je gezien dat hij op de fiets naar de club gaat? Gewoon is hij nog he?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wel echt een leuke vent die Langeler.
hihihihihiquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze mogen het hebben over pedo's, moordenaars, oplichters maar als ze fucken met Heracles gaan die modderfakkers gewoon te ver!
Ik heb geen Sport 1 maar het is zender van de maandquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig heb ik Sport1 ook. Daar staat tegenover dat ik niet thuis ben en sowieso niet kan kijken
Gelukkig gratis ja.quote:
topcompetitiequote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
kanker wat een mongolen, zenden ze galatasaray uit????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Ik denk het wel.quote:
Gelijk heeft hij wel, is niet echt logisch. Rood kan wel, geel niet geseponeerd worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Mulder kent na 150 jaar de regels nog niet
Ja want die mislukte sleutelhanger speelt daar man.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
kanker wat een mongolen, zenden ze galatasaray uit????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Hij vroeg of het kon, hij wist het dus niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij wel, is niet echt logisch. Rood kan wel, geel niet geseponeerd worden.
Is toch gewoon kut, moet je om half 10 al aan het bier zitten.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar janken alleen Ajacieden over
moet?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon kut, moet je om half 10 al aan het bier zitten.
Je hoeft natuurlijk niet altijd te drinkenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon kut, moet je om half 10 al aan het bier zitten.
Ze kunnen het wel over Messi hebben, Messi in oranjequote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
RONALDO IS GEEN NEDERLANDER
BREAKING
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme wat een tering show is dit zeg
Dat was die man die stenen naar eenden gooide.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
ik mis het grappige filmpje aan het einde van de show
PMDS hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet altijd te drinken
OP waardigquote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal International = pure klasse
Studio voetbal = pure aids
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is een belediging voor aids.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Over dat hij het verneukt heeft voor Man utd reppen ze geen woordquote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was het enige momentje van Persie...
chauvinisme troef bij de NOS
En dan ga ik het filmen Ducrotquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
als Derksen morgen niet los gaat op die dikke pizzabakker dan vreet ik een stuk uit de vloer!!!
Die halve snor bij het schaatsen lijkt me ook wel een VI-aardig momentje.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
als Derksen morgen niet los gaat op die dikke pizzabakker dan vreet ik een stuk uit de vloer!!!
Op tv noord-holland komt Ton Ojers straks nog.quote:
Best vermakelijk altijd, hoe mensen als Arno Vermeulen en Jan Mulder zich weer eens voor schut zetten. Helemaal niks mis mee.quote:
Raiola mocht hem geen eens zijn vriend noemen Ten Have stijl.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Mino fucking Raiola die zijn mening over een tackletje komt geven in de uitzending. De NOS is echt heel diep gezonken.
Ja maar die kan alleen over Ajax praten, dus dat laat ik even aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op tv noord-holland komt Ton Ojers straks nog.
Typische Amsterdamse Bluffer met speed opquote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Kooijemans bij Raymann
de horror
wat een tyfuskneuzen niet normaal, kan iemand de NOS twitteren ofzo dat ze mongolen zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want die mislukte sleutelhanger speelt daar man.
Morgen komt Wim Kieft bij VI. Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, hij is een beetje de Amsterdamse tokkieversie van Johan Derksen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Typische Amsterdamse Bluffer met speed op
Ohja die, verschrikkelijk, hoe hij praat alleen alquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, hij is een beetje de Amsterdamse tokkieversie van Johan Derksen.
Helaas heeft Ton geen zelfspot.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, hij is een beetje de Amsterdamse tokkieversie van Johan Derksen.
Allemaal oud nieuws man.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Check ook allemaal dit topic, het is fantastisch geupdate
VBL / Het officiele Edward van Cuilenborg fantopic
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Check ook allemaal dit topic, het is fantastisch geupdate
VBL / Het officiele Edward van Cuilenborg fantopic
Alleen de eurokok overtreft hem.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja die, verschrikkelijk, hoe hij praat alleen al
eurokok martin is een eindbaasquote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gaat een flinke reeks worden.
[..]
Alleen de eurokok overtreft hem.
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
eurokok martin is een eindbaas
En ik ga het topic zo updaten met een gedicht dat de Cuil over zichzelf heeft geschreven.
Dit heeft ook de carrière van Diekstra ingeleidquote:
De eurokok werd ook bekend met deze uitzending, hij zei iets van; "ik heb wel vuile nagels, maar die worden wel schoon in het gehakt" of zoiets, daarmee was hij toen genomineerd voor iets.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heeft ook de carrière van Diekstra ingeleid
Vertel mij wat ik ken alle afleveringenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eurokok werd ook bekend met deze uitzending, hij zei iets van; "ik heb wel vuile nagels, maar die worden wel schoon in het gehakt" of zoiets, daarmee was hij toen genomineerd voor iets.
Nu is hij nog iedere woensdag.
Wat een treffende omschrijving van de Cuil.quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen dit zouden associeren met de Cuilquote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een treffende omschrijving van de Cuil.
Lekker dronken worden op de vroege ochtend en nog legitiem ook. Dat is toch heerlijk man, mooiste wat er is.quote:
Stuk beterquote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Toine ipv Jack als presentator
Ik verwacht dat hij zijn meest serieuze gezicht opzet en zegt dat het allemaal niet is goed te praten, maar bla bla bla (stel je nu een lulverhaal voor)quote:Op zondag 24 februari 2013 19:37 schreef Monolith het volgende:
Eens even kijken hoe Ronald W. het verlies van PSV en het gedrag van Lens gaat bagatelliseren vanavond.
Van Bommel werd duidelijk gemist etc. etc.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zijn meest serieuze gezicht opzet en zegt dat het allemaal niet is goed te praten, maar bla bla bla (stel je nu een lulverhaal voor)
Ah, Ajax heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Toine ipv Jack als presentator
Ik had op de middelbare school een leraar die een hele tirade hield tegen mensen die dingen zeiden in de trant van 'Ik wil niet X, maar ..' om vervolgens precies te doen wat ze zeiden niet te willen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zijn meest serieuze gezicht opzet en zegt dat het allemaal niet is goed te praten, maar bla bla bla (stel je nu een lulverhaal voor)
Je tranen, laat me ze proeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Moody het volgende:
Edward: "Steven McClaren, hij blijft maar verliezen met Twente".
Twente heeft minder nederlagen dan PSV en Feyenoord
Edward?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Moody het volgende:
Edward: "Steven McClaren, hij blijft maar verliezen met Twente".
Twente heeft minder nederlagen dan PSV en Feyenoord
Danke schon.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Iets anders mag je proeven.
Feli met je cluppie trouwens! Good doan!
Jazeker, van onze belastingcenten naar de zon. Volgende week ziet hij er weer uit als een neger.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
waar is Jack eigenlijk is hij op onze kosten weer op vakantie?
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Jazeker, van onze belastingcenten naar de zon. Volgende week ziet hij er weer uit als een neger.
Zonder de voordelen van een neger that is.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Jazeker, van onze belastingcenten naar de zon. Volgende week ziet hij er weer uit als een neger.
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoooo Raymann, wordt dat ook geproduceerd van onze belastingcenten?
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:20 schreef RubenSosa het volgende:
Aha de nos gaat al op de stoel zitten van de aanklager.
Ik had niet anders verwacht van de NOS.
?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat introotje is toch weer pure lulkoel. Gaat nergens over.
Wat pure lulkoek?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat introotje is toch weer pure lulkoel. Gaat nergens over.
Onmogeloosquote:
Doe normaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VERTEL DAN WAT ER PURE LULKOEK IS
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef Zorro het volgende:
Eerst even Inter - Milan af kijken, tot die tijd lees ik het hier wel.
Overdreven gedoe over kuipvreesquote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het leven. Gewoon om een goed voorbeeld te stellen aan de jeugd.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Lens 5 wedstrijden aan de broek. Sukkel.
Wie dan op rechtsback?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden Zanga in het centrum moeten zetten
Die moet je rustig brengen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden Zanga in het centrum moeten zetten
Hij is de jeugd. Dat blijkt.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het leven. Gewoon om een goed voorbeeld te stellen aan de jeugd.
Vloekende en spuugende Feyenoord-fans op de eerste 10 rijen toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan onderschat je de Kuip wel flink
Denk je dat ik ga happen?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als domme Groninger natuurlijk moeilijk voor te stellen
alsof de eerste 10 rijen er iets over zeggen...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Vloekende en spuugende Feyenoord-fans op de eerste 10 rijen toch?
Die hebben de meeste invloed op de spelers en die komen het meeste in beeld.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof de eerste 10 rijen er iets over zeggen...
Net zozeer als jij denkt reacties uit te kunnen lokken met de debiele stelling dat De Kuip geen invloed zou hebben.quote:
Ach jochie, beetje op je pik getrapt?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net zozeer als jij denkt reacties uit te kunnen lokken met de debiele stelling dat De Kuip geen invloed zou hebben.
Speelt-ie niet meer bij Sparta dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
Zegt Jan nou dat Strootman behoorlijk overschat is.
You don't say
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
You don't say
Neehoor, helemaal nietquote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach jochie, beetje op je pik getrapt?
Doe eens normaal. Een beetje trollen mag, maar dit gaat te ver.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
You don't say
Onder wat voor soort trollen schaar jij dit dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Een beetje trollen mag, maar dit gaat te ver.
Je onzin willen onderbouwen aan de hand van Jan van Halst zijn visie. Lager kan dus niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder wat voor soort trollen schaar jij dit dan?
maagdquote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Waterman ook een waterman trouwens?
Philips schijnt zijn aanwezigheid te sponsoren.quote:
De Gemeente toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Philips schijnt zijn aanwezigheid te sponsoren.
Ik denk eerder zijn afwezigheid.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Philips schijnt zijn aanwezigheid te sponsoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |