SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een journalistiek programma, dit was gewoon pure journalistiek, dit was een onafhankelijke partij in dit onderzoek.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van deze volgevreten maffioso-oempaloempa?
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een journalistiek programma, dit was gewoon pure journalistiek, dit was een onafhankelijke partij in dit onderzoek.
Hij krijgt helaas bij de NOS vaker spreektijd, deze randdebiel mag van mij wegrotten in een Zuid-Amerikaanse cel.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom laten ze dit soort kankermongolen aan het woord!
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een journalistiek programma, dit was gewoon pure journalistiek, dit was een onafhankelijke partij in dit onderzoek.
donkerroodquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was dat Edwin Evers die Mino nadeed?
hooguit geel.quote:
De chef sport van de NOS rijdt morgen in een nieuwe auto.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom kwam die pizzabakker aan het woord
Dat lijkt me meer iets voor die Thijs, dat is al de beste vriend van Zlatan, die zit al in het Raiola kampquote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
ik wil dat Kipping en van Deuren onderzoek gaan doen naar deze hetze tegenover Mark van Bommel
die sjek te schreeuwenquote:
ze moesten de uitzending vullenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Waarom was die dikke tyfus Italiaan net in de uitzending?
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze 1 keer reden om terecht een wedstrijd van Barcelona uit te zenden, want tegen Milan, pakken ze de Turken
is sjek niet genoeg?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ze moesten de uitzending vullen
snap je
omdat hij dik is
hee hee dat zijn geen leuke grapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |