SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, snelpak+zakje+fietsje = top!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik vond zo'n zakje juist ideaal. Dan kan je ook wat te bikken en een gelletje meenemen onderweg
Hangt er van af...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:19 schreef Tommeke het volgende:
Hoe lang fiets je dan? Ik neem altijd wel ff een reepje ofzo mee.
En het is een beetje koud voor een snelpak nu
jep..?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Zit je ook op wielertoerist.be meneerfiets?
dat idee had ik ook al.. maar wilde niet de eerste zijn die het riep. Krijg ook een beetje knaagdier ideeenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Wie reed er ook alweer in snelpak vooral, dat menneke die die profploeg ging opzetten ofwa? Miujn geheugen is altijd minder goed op zondagavond. Komt door de drank.
Waar is die held eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Wie reed er ook alweer in snelpak vooral, dat menneke die die profploeg ging opzetten ofwa? Mijn geheugen is altijd minder goed op zondagavond. Komt door de drank.
Hij komt dus steeds terug als kloon van zichzelf, een soort kankercel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar is die held eigenlijk gebleven?
Kan even niet volgen?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar is die held eigenlijk gebleven?
Ik dacht per ongeluk aan fietsmeneer.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al.. maar wilde niet de eerste zijn die het riep. Krijg ook een beetje knaagdier ideeen
haha.. gemotoriseerde hulp! valsspeler!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:53 schreef Holenbeer het volgende:
ik zag dat ik 8 februari mijn eerste KOM heb behaald
http://www.strava.com/segments/d117-climb-1789139
Ik ben nu king of a chairlift![]()
het is net als doping, als iedereen gebruikt, blijft het een prestatie om trots op te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
haha.. gemotoriseerde hulp! valsspeler!
Niet te snel te veel willen... Had ik ook last van... Schoot ik niks mee op.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef Maxbet het volgende:
Vandaag voor het eerst een stukje gefietst, 17.5 kilometer, ging best aardig, al moet ik er nog wel goed aan wennen.
Morgen weer een stukje verder
Lekker! mooie afstand om te fietsen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:30 schreef MarcoD het volgende:
Net bericht gehad dat ik een stageplek heb, in Amsterdam fietsafstand 33km (als ik pontje pak en dwars door centrum Amsterdam fiets) ~40 als ik geen pontje pak en niet door het centrum fiets .
Dat word dus 3 keer in de week op de fiets heen en uurtjes pakken op de terugweg.
Moet nog wel het een en ander regelen dus weet nog niet wanneer ik kan beginnen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef muzas het volgende:
En dat met dat mooie weer!![]()
Ik heb zojuist echt een tóprondje gereden. Afstandsrecord... Geprobeerd in D1 te blijven... redelijk gelukt... Laatste 20km was meer laag D2...
Maar voelde me echt top. Ook nu voelen mn benen heerlijk. Wel erg vermoeid... Nu lekker douchen en ff een visje kopen ofzo![]()
http://app.strava.com/activities/41382694
Oh die zonquote:
Nice, 3 uur trainen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef muzas het volgende:
En dat met dat mooie weer!![]()
Ik heb zojuist echt een tóprondje gereden. Afstandsrecord... Geprobeerd in D1 te blijven... redelijk gelukt... Laatste 20km was meer laag D2...
Maar voelde me echt top. Ook nu voelen mn benen heerlijk. Wel erg vermoeid... Nu lekker douchen en ff een visje kopen ofzo![]()
http://app.strava.com/activities/41382694
Huh? Dacht dat de 200 ergens anders startte, meer noordelijk?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:42 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=drtvuplxnwmlemgb
Da's niet veel voor Zuid-Limburg en zo'n afstand. Beetje toertocht in midden NL haalt dat ook. Edit: oh ik zie aan de route wel hoe dat komt.. Niet bepaald AGR-achtig geslingerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb het parcours van de 200 op gpsies gezet. Helaas vereenvoudigd die de route zodat er een dikke kilometer af is gegaan. Het aantal hoogtemeters van ongeveer 1000 komt overeen met wat m'n benen zeggen.
Stuurlint en zadel zijn niet dezelfde kleur, zadelpen en stuurpen ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hé?
eentwee, btw ze zijn niet hetzelfde als R7 fulcrums imo. De body is niet zo luid als je de pedalen stil houdt tijdens fietsen.
Nice!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hé?
eentwee, btw ze zijn niet hetzelfde als R7 fulcrums imo. De body is niet zo luid als je de pedalen stil houdt tijdens fietsen.
zuchtquote:Op maandag 18 februari 2013 15:41 schreef Oksel het volgende:
Ik heb wel prive thuis een ploeg. Een schoonmaakploeg. Wil ze daar wellicht in?
Wat is de vraag precies?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Heren,
Ik heb een vraag. Misschien kunnen jullie mij helpen. Het zit zo een ex ploeggenote van mij zoekt een andere ploeg. Het is een beetje te laat eigenlijk maar er is wat gezeur geweest met de ploegleider. Zij is echt geen renster met kapsones ofzo maar die ploegleider spoort niet helemaal.
Eigenlijk hetzelfde gezeur wat ik ook met die ploegleider had. Nu ken ik wel wat ploegen enzo maar die zitten al vol. Hebben jullie misschien wat connecties her en der dat zij ergens terecht kan. Het liefst bij de clubploeg.
Zij kan goed rijden, ze heeft al een paar keer op het podium gestaan bij strandraces (dit jaar).
Zij kan goed tijdrijden en rijdt ook goed in de klassiekers.
Ik heb zelf al aan mijn eigen ploegleider gevraagd maar wij zitten met 20 rensters vol. Ook heb ik het nu bij 2 andere gevraagd maar ik ben bang dat die ook al vol zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt slingeren doen randonneurstochten zelden. Meestal zijn het logische redelijk rechte parcoursen. Met wat goed plannen kun je in zo'n logisch rechte route nog altijd veel aangename weggetjes opnemen. Voor mijn doen is het inderdaad een behoorlijk vlakke route. De 200 van vorig jaar had 1400 hoogtemeters, die van september eventueel nog meer. De 300 zit boven de 3000 hoogtemeters, dus daar kun je je hart ophalenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Da's niet veel voor Zuid-Limburg en zo'n afstand. Beetje toertocht in midden NL haalt dat ook. Edit: oh ik zie aan de route wel hoe dat komt.. Niet bepaald AGR-achtig geslingerZit de muur van Huy er niet in? Die wil ik wel doen.
[..]
Start is in Maastricht, en die stad ligt nogal zuidelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Huh? Dacht dat de 200 ergens anders startte, meer noordelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |