SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, snelpak+zakje+fietsje = top!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik vond zo'n zakje juist ideaal. Dan kan je ook wat te bikken en een gelletje meenemen onderweg
Hangt er van af...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:19 schreef Tommeke het volgende:
Hoe lang fiets je dan? Ik neem altijd wel ff een reepje ofzo mee.
En het is een beetje koud voor een snelpak nu
jep..?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Zit je ook op wielertoerist.be meneerfiets?
dat idee had ik ook al.. maar wilde niet de eerste zijn die het riep. Krijg ook een beetje knaagdier ideeenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Wie reed er ook alweer in snelpak vooral, dat menneke die die profploeg ging opzetten ofwa? Miujn geheugen is altijd minder goed op zondagavond. Komt door de drank.
Waar is die held eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Wie reed er ook alweer in snelpak vooral, dat menneke die die profploeg ging opzetten ofwa? Mijn geheugen is altijd minder goed op zondagavond. Komt door de drank.
Hij komt dus steeds terug als kloon van zichzelf, een soort kankercel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar is die held eigenlijk gebleven?
Kan even niet volgen?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar is die held eigenlijk gebleven?
Ik dacht per ongeluk aan fietsmeneer.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al.. maar wilde niet de eerste zijn die het riep. Krijg ook een beetje knaagdier ideeen
haha.. gemotoriseerde hulp! valsspeler!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:53 schreef Holenbeer het volgende:
ik zag dat ik 8 februari mijn eerste KOM heb behaald
http://www.strava.com/segments/d117-climb-1789139
Ik ben nu king of a chairlift![]()
het is net als doping, als iedereen gebruikt, blijft het een prestatie om trots op te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
haha.. gemotoriseerde hulp! valsspeler!
Niet te snel te veel willen... Had ik ook last van... Schoot ik niks mee op.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef Maxbet het volgende:
Vandaag voor het eerst een stukje gefietst, 17.5 kilometer, ging best aardig, al moet ik er nog wel goed aan wennen.
Morgen weer een stukje verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |