quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Xfeliciah het volgende:
Hallo,
.... wonen sinds 7 maanden samen....
...hij is 26 en ik ben 16....
Wat kan het probleem wezen?
Kinky!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Lienekien het volgende:
Xfeliciah heeft me een DM gestuurd. Ze kan niet meer posten wegens acute vingerkramp.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hulde voor vriend van TS, een 16 jarig sletje als je thuis komt. Heerlijk.
In ieder geval de klooncheck doorstaan, TS is clean.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
Verder: not sure if serious. Ik hoop het niet
Dat is bijna jammer te noemen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
In ieder geval de klooncheck doorstaan, TS is clean.
Kut, das balen...quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
In ieder geval de klooncheck doorstaan, TS is clean.
Dit. Geen andere reactie mogelijk.quote:
- 9 maanden relatie, 7 maanden samenwonenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Xfeliciah het volgende:
Hallo,
mijn vriend en ik hebben sinds 9 maanden een relatie en wonen sinds 7 maanden samen. ik weet dat je nu "WAT" denk maar dat is niet het probleem.
Sinds dat wij zijn gaan samenwonen (en vooral de laatste weken) is de liefde en romantiek ver te zoeken.
Om bijna alles wordt hij boos, moet vaak overwerken & vind 1x in de week seks meer dan zat, en dan ook nog even snel ipv lekker uitgebreid..
hij is 26 en ik ben 16.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Xfeliciah het volgende:
Hallo,
mijn vriend en ik hebben sinds 9 maanden een relatie en wonen sinds 7 maanden samen. ik weet dat je nu "WAT" denk maar dat is niet het probleem.
Sinds dat wij zijn gaan samenwonen (en vooral de laatste weken) is de liefde en romantiek ver te zoeken.
Om bijna alles wordt hij boos, moet vaak overwerken & vind 1x in de week seks meer dan zat, en dan ook nog even snel ipv lekker uitgebreid..
hij is 26 en ik ben 16.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |