Kim Dot Comquote:Op zondag 17 februari 2013 13:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Open er een topic over, en bagger dat vol ipv deze.
en zeker als je over vijf jaar van je ongedeeld pensioen op eindloonbasis mag gaan genieten, dan wil je geen woonlasten he, want ik hou van reizenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef arjan1212 het volgende:
ik ga waarscheinlijk nooit een huis kopen, maar huizen in binnen en buitenland opzoeken op internet is het mooiste wat er is
als jouw huis niet in het buitenland staat mag ie hier niet eens gepost wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb liever niet dat mijn huis hier gepost wordt.
Kan ook geen reden bedenken waarom iemand dat wel zou willen.
en kunstof ramen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Basp1 het volgende:
kekke website met lijdingen en muuren in het huis.
127.000 m2 bouwgrond voor 25.000 das 0,20 ct per meterquote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Mooi stukje bouwgrond voor een leuke prijs moet je wel nog bouwen.
http://www.4321.co.il/property/ad235630.aspx
dus niet 1,1 miljoen nee 110.000 euro en vliegveld op 6 kmquote:Prachtig nieuwbouw huis te koop 4 km van de zee - Varna ¤ 110000
Dat is een koopje.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
127.000 m2 bouwgrond voor 25.000 das 0,20 ct per meter
nou de locatie is niet verkeerd allemaal aan zee of balatonmeer, voor gepensioneerden is dat heel belangrijk , landen zoals Hongarije horen bij de EU net als Spanjequote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef opgebaarde het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/locatie
Het is ook zo makkelijk communiceren met de arts, de meeste oudjes spreken alleen maar nederlands en de doctoren alleen bulgaars/spaans. En juist ouderen hebben relatief gezien meer zorg nodig. Het is eigenlijk wel goed dat ze dan 5 jaar eerder gaan overlijden door communicatie stoornissen en we als nederland ook 5 jaar minder AOW en pensioen hoeven te betalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef michaelmoore het volgende:
nou de locatie is niet verkeerd allemaal aan zee of balatonmeer, voor gepensioneerden is dat heel belangrijk , landen zoals Hongarije horen bij de EU net als Spanje
o ja, spreken bulgaarse doctors alleen bulgaars, dat zal ik een checken, hoe weet je dat??quote:Op maandag 18 februari 2013 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
en de doctoren alleen bulgaars/spaans.
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja, spreken bulgaarse doctors alleen bulgaars, dat zal ik een checken, hoe weet je dat??
ja maar jij spreekt ook geen engels hequote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.
Dan noem je ook een lang vol lui die te arrogant zijn om een andere taal te spreken.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.
Smaken verschillen. Ik houd niet zo van een gestucte gevel. Geef mij maar de oorspronkelijke bouwmaterialen: steen en hout zoals bij dat Franse huis.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:17 schreef michaelmoore het volgende:
toch zou ik liever een Bulgaars huis kopen
80.000 euro
[ afbeelding ]
dan een Frans huis
75.000 Euro
[ afbeelding ]
Hopen dat ie hier dan bij gerealiseerde verkoop, net zo veel vangt als ie in Bulgarije al heeft betaald.........quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij woont mijn buurman (die z'n huis hier te koop en in de leegstandsverhuur heeft) nu in Bulgarije. Niet slecht, hier 2 ton vragen en daar voor een kwart kopen
ja je wilt toch van je overwaarde genieten en dat is wel de beste manier , zonder problemen de woning hier netto in de verhuur en de HRA aftrek houden over de buitenlandse woning, en bij verkoop cash op de bankquote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij woont mijn buurman (die z'n huis hier te koop en in de leegstandsverhuur heeft) nu in Bulgarije. Niet slecht, hier 2 ton vragen en daar voor een kwart kopen
Maar die vinnd je in nederland ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef HD9 het volgende:
huur condos met lift is behoefte aan, maar die mogen ook in spanje staan
http://www.marktplaats.nl(...)1384&previousPage=lr
erfpacht, dat is kut natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 06:53 schreef michaelmoore het volgende:
Dit zijn wel leuke woningen voor Nederlandse ouderen
[..]
Maar die vinnd je in nederland ook
http://www.marktplaats.nl(...)1384&previousPage=lr
leuk om in ieder land te blijven wonen
daar is tussen 30.000 en 50.000 al meer dan genoeg te koopquote:Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef arjan1212 het volgende:
Prachtig nieuw project direct aan het strand prijzen vanaf 122.000 euro
https://www.facebook.com/(...)9990144736126&type=1
quote:In Spanje zullen de huizenprijzen nog eens 30% kelderen
- See more at: http://www.welingelichtek(...)sthash.sh7fPXuH.dpuf
De huizencrisis in Spanje zal de komende jaren nog groter worden. De appartementen langs de Middellandse Zee die nog in aanbouw zijn, zullen moeten worden gesloopt, waarschuwen top-consultants.
Sinds 2008 gaat de waarde van vastgoed er alleen maar naar beneden. Maar consultancy bureau RR de Acuña & Asociados verwacht dat de huizenprijzen in Madrid, Barcelona en andere grote steden nog eens 30% zullen kelderen. Ook in de streken waar veel Britten en Nederlanders een huis hebben gekocht zullen de huizenprijzen aanzienlijk dalen.
Nieuwe dalingen zouden kunnen oplopen tot 50% en 10 tot 15 jaar kunnen voortduren op plekken waar tijdens de vastgoed bubble in het wilde weg werd gebouwd, waardoor de totale afname richting 75% gaat, schrijft de Daily Telegraph.
“De markt is kapot”, zegt Fernando Rodríguez de Acuña, vice-president van het consultancy bureau. “We hebben berekend dat er bijna 2 miljoen aan vastgoed te koop staan. De afgelopen vijf jaar hebben we de voorraad niet kunnen opruimen”, verklaart hij tegenover de Telegraph.
De Spaanse vastgoedcrisis verschilt enorm per regio, maar het ergste is het gesteld in de Club Med belt. En analisten zijn zich dood schrokken van de vastgoeduitverkoop in Toledo, in het binnenland van Spanje.
Verwacht wordt dat op de Canarische Eilanden of bij Malaga de prijzen zich binnen vijf tot acht jaar zullen herstellen. Ondertussen bieden de banken die de vastgoedprojecten hebben gefinancierd enorme kortingen aan, maar er belt niemand. “Het vastgoed in Marbella is al gedaald met 50% en de prijzen gaan nog meer omlaag.”
In steden als Castellon (in de buurt van Valencia) waar het ene na het andere appartement uit de grond is gestampt, hebben banken besloten niets meer te financieren. Rodríguez de Acuña: “En de kans is groot dat ze nooit zullen worden verkocht. Zij zullen moeten worden gesloopt.”
tering, dat je dat op internet durft te zetten.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:48 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10 ruggen je eigen grot
http://www.cuevas-spain.com/fatima05n.php
Je zou er je wijn kunnen bewarenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:08 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
tering, dat je dat op internet durft te zetten.
Lekkere consultant heb je danquote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef michaelmoore het volgende:
"Rodríguez de Acuña: “En de kans is groot dat ze nooit zullen worden verkocht. Zij zullen moeten worden gesloopt.”"
We zouden onze varkensflat consultants er eens naar toe kunnen sturen, om te kijken of ze tot die dingen om te bouwen zijn.quote:
Leuk voor een prepper wellicht. Wat een bazensite trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:48 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10 ruggen je eigen grot
http://www.cuevas-spain.com/fatima05n.php
en hoeveel belasting moet je in ierland per maand betalen als je dit huis kooptquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:26 schreef HD9 het volgende:
http://www.affidata.co.uk(...)t/house/95596/images
ook leuk hoor ierland voor 12.000 euro een reservehuis
Klopt die prijs wel, is het geen typo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:26 schreef HD9 het volgende:
ook leuk hoor ierland voor 12.000 euro een reservehuis
Daar zal wel iets achtersteken. 't Is nieuwbouw, dus er komt vast iets bij...quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Klopt die prijs wel, is het geen typo?
Onderaan de pagina staat namelijk: Prijsklasse 100.000 - 200.000
Dat is nieuw, ik heb gemeubileerd gekocht van iemand die er vanaf wilde, net als een tweedehands zeilboot op het moment ook spotgoedkoop kan zijn, het aantal kopers is daar ook dun gezaaidquote:
Bulgarije?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:16 schreef michaelmoore het volgende:
Beetje groot zwembad
is voor Pieter van de Hoogeband wel wat
Deze kun je onder de ton wel kopen hoor, gemeubileerd en wel
[ afbeelding ]
Ja aan zeequote:
Zou je dat huis niet voor 50.000 minder kunnen kopen als je het via een lokale makelaar koopt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja aan zee
sWinters kun je beter in Africa zitten , Mozambique ofzo
Dit gaat via een lokale makelaar, zo'n internationale Funda is niet zo duur hoor, en afdingen mag hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:58 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zou je dat huis niet voor 50.000 minder kunnen kopen als je het via een lokale makelaar koopt?
Die huizen in de landen zien er altijd gedateerd uit. Volgens mij moet je er bij dit huis nog 20.000 euro tegenaan gooien om het er een beetje normaal uit te laten zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dit gaat via een lokale makelaar, zo'n internationale Funda is niet zo duur hoor, en afdingen mag he
gaat prima hoor, je krijgt direct antwoord als je een bod doet
Probeer maar om 60.000 euro te bieden, schaam je niet he, lekker anoniem superlaag bieden
Krijg je een neutraal antwoord dat de makelaar geen bieding accepteert onder de vraagprijs ofzo , tenzij je 20% onder de vraagprijs gaat bieden, dan zijn ze serieus
http://www.affidata.com/s(...)n-huizenmarkt-spanje
stukken grond aan de kust zijn nergens goedkoop, nergens, ben je zo 30.000 of meer kwijtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Die huizen in de landen zien er altijd gedateerd uit. Volgens mij moet je er bij dit huis nog 20.000 euro tegenaan gooien om het er een beetje normaal uit te laten zien.
Volgens mij kan je beter een stuk grond aan de kust kopen en daar een nieuwe villa met zwembad op laten zetten. Dan ben je met 60.000 euro klaar.
Waar heb jij allemaal vastgoed? Ook Kroatie, Montenegro?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
stukken grond aan de kust zijn nergens goedkoop, nergens, ben je zo 30.000 of meer kwijt
nee daar mag ik niet komen, te duur ook trouwensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waar heb jij allemaal vastgoed? Ook Kroatie, Montenegro?
Van wie niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee daar mag ik niet komen, te duur ook trouwens
Zulke huizen kun je ook prima in Nederand kopen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef HD9 het volgende:
dit is niet het allernieuwste , uit 1960, maar leuk geprijsd 125.000
http://www.affidata.com/s(...)/woning/319138/fotos
[ afbeelding ]
Nederand?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zulke huizen kun je ook prima in Nederand kopen hoor.
De meesten hebben een pool en anders kun je die daar goedkoop laten gravenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef stephano1990 het volgende:
Hmm, de huizen die hier genoemd worden voor weinig geld zijn ook wel echt krotten moet ik zeggen (vooral alles uit Bulgarije)!
Als ik zo dicht aan zee zou zitten, dan hoef ik geen poolquote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.z-yachting.com(...)UT-5Mq0sQv4.facebook
115.000 gezamelijk zwembad vve 250 euro per maand belasting 180 euro per maand
Heb net het programma over buitenlandse huizen gezien over zuid-Italie in Puglia, daar koop je ook prachtige vrijstaande paleizen voor weinig aan zeequote:Op zondag 24 maart 2013 18:50 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij koste zoiets voor de crisis 250.000 euro
heb zulk soort huizen gezien op tenerife in 2001 o.i.d
Ik vond ze duur, dat laatste huis had een vraagprijs van 230.000 euro. En dat voor de armste regio van Italie.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Heb net het programma over buitenlandse huizen gezien over zuid-Italie in Puglia, daar koop je ook prachtige vrijstaande paleizen voor weinig aan zee
maar zag je hoe groot die was en aan zee , was een compleet landhuis zoiets kostte tien jaar geleden een miljoenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik vond ze duur, dat laatste huis had een vraagprijs van 230.000 euro. En dan voor de armste regio van Italie.
Ik denk dat de prijs voor dat huis normaal 150.000 euro was en voor NL'ers die met een tv-programma meekomen is het 230.000.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar zag je hoe groot die was en aan zee , was een compleet landhuis
nee, omdat er geen hypotheek op te krijgen is, alleen in Forinten, en das link, als Hongarije naar de euro gaat dan gaat er wat gebeurenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat kost zo'n zelfde huis als je het op een Hongaarse website opzoekt? Want ze adverteren het natuurlijk niet voor niets in het Nederlands: dat komt omdat Hongaren het niet willen kopen.
Degene die zoiets kan kopen zit niet op fok!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Je kan ook zoiets kopen: http://realestatehungary.(...)strict/6906947?sid=0 , dan zit je op 2,3 miljoen euro...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef sorcees het volgende:
[..]
Degene die zoiets kan kopen zit niet op fok!
ik heb liever een huisje waar ik iedere ochtend wakker wordt met de zon die naar binnen schijnt, en dan een kip een rotschop kan verkopen als ik eieren ga rapen en de schillen aan het varken ga gevenquote:
als dat huis in frankrijk stond dan koste het 50 miljoen ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Je kan ook zoiets kopen: http://realestatehungary.(...)strict/6906947?sid=0 , dan zit je op 2,3 miljoen euro...
staat er niet incl kosten op die site??quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:13 schreef arjan1212 het volgende:
Als je met jacob de boer in zee gaat , gaat je dat dan 1000 euro kosten ofzo?
Ok, ok, om te trollen dan weer wel natuurlijk.quote:
Wat is de prijs dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef michaelmoore het volgende:
http://csilla-haz.webklik.nl/page/huis-te-koop-in-kek-dorp
of deze 1300 m2 grond, vrijstaand, kunststofkozijnen en rolluiken kost niet veel meer dan een ouwe caravan en vlakbij vliegveld Debrecen -Eindhoven Wizzair
15.000 geloof ikquote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat is de prijs dan?
Tevens:
Het huis heb 2 groote slaapkamer
Openvlakte
lijdingen
kleine schuurtje
solder
vlakbij het mooiste deel van Oekraine, als je daar graag heen gaat en ik kom er vaak, dan is dat wel aardig en vlakbij de beroemde hot thermal caves van miskolc en vliegveld debrecenquote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef sorcees het volgende:
Mooi prijsje, je moet er wel willen wonen.
Prijs alleen zegt zo weinig.
het gaat om de mensen die niet meer werken he, ik ga over ruim twee jaar met keuzepensioen en dan is het tijd om eens te gaan oriënteren , hier blijven is duurquote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef sorcees het volgende:
Op vakantie gaan en wonen zijn toch 2 heel verschillende zaken.
Ik spreek de taal niet, ik werk daar niet, mijn kinderen wonen daar niet,
dat is maar 1 argument, misschien zijn de andere daardoor nog steekhoudender.quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het gaat om de mensen die niet meer werken he, ik ga over ruim twee jaar met keuzepensioen en dan is het tijd om eens te gaan oriënteren
nou das toch mooi 15 jaar in de zon ipv twee hoog achterquote:Op maandag 8 april 2013 19:23 schreef sorcees het volgende:
[..]
dat is maar 1 argument, misschien zijn de andere daardoor nog steekhoudender.
De meeste opa's en oma's willen helemaal niet zover van de kleinkinderen afzitten en willen gewoon met hun huisarts kunnen praten.
Je ziet het nu ook al, op hun 60ste gaat men naar Spanje, op hun 75ste komen ze terug, en dan gaat het geld kosten.
Is niet voor iedereen weggelegd, sommigen hebben al heimwee voordat de tank halfleeg is.quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou das toch mooi 15 jaar in de zon ipv twee hoog achter
Ja dus huis verkopen voor je van de staat een hypotheek krijgtquote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef sorcees het volgende:
.
In elk geval ervoor zorgen dat het geld op of weg is voordat je in NL het verzorgingshuis indraait.
misschien is het nog steeds tijd om te cashen, als je voor 90.000 gulden hebt gekocht en gewoon hebt afgelost zoals het hoortquote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef sorcees het volgende:
Ja, maar cashen wil op het moment niet echt lekker, teveel aanbod, te weinig vraag.
Of misschien wel genoeg vraag maar de prijsvoorstellingen lopen nogal uiteen.
Huizen voor 90.000 heb ik niet meer meegemaakt, en wat bedoel je met "zoals het hoort"?quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
misschien is het nog steeds tijd om te cashen, als je voor 90.000 gulden hebt gekocht en gewoon hebt afgelost zoals het hoort
mijn eerste huis kostte 85.000 gulden, daarna in 1988 een nieuwbouw voor 140.000 met 40.000 subsidie contante waardequote:Op dinsdag 9 april 2013 03:25 schreef sorcees het volgende:
[..]
Huizen voor 90.000 heb ik niet meer meegemaakt, en wat bedoel je met "zoals het hoort"?
Ja, ooit hoor je een lening af te lossen, volgens de spelregels die in het contract staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en een lening hoor je af te lossen
ja en daar, samen met het 110% lening verstrekken, is het dus misgegaan, waar men nu last van heeft, banken worden bang en lopen een hoog potentieel risicoquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:42 schreef arjan1212 het volgende:
ergens in de jaren 90 vonden ze aflossen niet meer nodig en ging het 2de inkomen ook meetellen
en nu moet het volk de banken reddenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:03 schreef sorcees het volgende:
De banken en de overheid hebben de financiele hebzucht van het volk gefaciliteert.
nadat de financiele topmannen hebben gecasht en het pand hebben verlaten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en nu moet het volk de banken redden
juist en nu gaan de ouderen cashen, voor de overheid met de rekening voor de zorg komtquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:16 schreef sorcees het volgende:
[..]
nadat de financiele topmannen hebben gecasht en het pand hebben verlaten.
De onwetende moeten voor de verliezen opdraaien.
Ik kan ze geen ongelijk geven, geen slimme constructie van de overheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist en nu gaan de ouderen cashen, voor de overheid met de rekening voor de zorg komt
Ze wil de gebruiker laten betalen, alleen is de zorg / als in verzorging hier veel te duur en voor verzorging kun je beter naar t buitenland gaan waar de lonen 300 euro per maand zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik kan ze geen ongelijk geven, geen slimme constructie van de overheid.
Als de loonkosten het enige argument zijn kan er wel meer opgedoekt worden in de b.v. NL.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze wil de gebruiker laten betalen, alleen is de zorg / als in verzorging hier veel te duur en voor verzorging kun je beter naar t buitenland gaan waar de lonen 300 euro per maand zijn
Echte zorg kun je gewoon declareren bij de verzekeaar
Oma laat zich niet sturen, die beslist zelfquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:31 schreef sorcees het volgende:
[..]
Als de loonkosten het enige argument zijn kan er wel meer opgedoekt worden in de b.v. NL.
In principe zeg je: stuur oma maar naar Hongarije, dat is goedkoper
niemand meer, die worden gesloten, AWBZ kraan gaat dicht, ook voor de thuiszorgquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:35 schreef Basp1 het volgende:
Mensen die zich druk maken over de eigen bijdrage in een verozrgingstehuis.![]()
Welk percentage oudjes komt daar eigenlijk preceis terecht?
miin moeder zit in het bejaardencentrum ,dat kost 10.000 per maand per persoonquote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef sorcees het volgende:
Als je het kan is zelf redden de beste oplossing, alleen is het nederlandse systeem daar niet op ingericht.
vraag is wel hoe lang dat systeem nog overeind blijft.
Ten kantore in R'dam ook wel bekend als 'death city'. Geen idee wat ze daarmee bedoelden, totdat ik er was. Mooie foto's, maar zelden een mistroostiger oord meegemaakt Alsof er een bom was afgegaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Toledo, Ohio.
House Size 1,728 Sq Ft (Circa 160 vierkante meter)
Prijs: $119,500 (circa 92,000 euro)
http://www.realtor.com/re(...)4#modal_PhotoGallery
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je hier een flatje voor van 75 vierkante meter.
http://www.hipestates.com(...)tementen-aan-de-kustquote:Specificaties
Vraagprijs vanaf 99.800 euro
Aantal slaapkamers 2
Ligging in golfresort
Bijkomende specificaties
Gelijkvloers (2 slpk., 2 badk.) 99.800 euro
1ste verdiep + solarium 109.000 euro
ben ik heel wat keer geweest, Phi Phi, Koh Samui, Koh Tao. Krabi , Raleybeach, Kachanaburi, Phuket en Pattayaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Een babyboomer als mm in Thailand, hmmm...
Het blijft maar omlaag gaan, de prijs is verlaagd naar $6,188,000!!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef monkyyy het volgende:
http://priceypads.com/ardmore-hall-13500000/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er zoiets bestaat als mijn droomhuis, dan komt dit ontzettend dicht in de buurt. De locatie, uitzicht op het meer, fonteintjes, dat marmer in de keuken, de ruimte, prachtige meubels, de verlichting, die werkkamer met open haard. Zo mooi allemaal.
Afgeprijsd, van 13,5 miljoen naar nog geen 8 miljoen Canadese dollars!
grootmagnaat als je bent, tik je dat toch even af, nietwaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het blijft maar omlaag gaan, de prijs is verlaagd naar $6,188,000!!
Zo liquide ben ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
grootmagnaat als je bent, tik je dat toch even af, nietwaar?Wat let je?
Snap niet dat ze in het land waar het zo slecht gaat met de economie er nog zoveel gevraagd wordt voor huizen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef arjan1112 het volgende:
e-mail... de titel:
A year from now, you'll have wished you had bought now!
http://mad.ly/88e324?pact=566530768016768560&fe=1
http://www.z-yachting.com(...)orrevieja-sp-2sw-689
90.000 800 meter van zee 3 km van het winkelcentrum... gemeenschappelijk zwembad 58m2 woning.. gemeente belasting 200 euro per maand...
$5,888,000!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het blijft maar omlaag gaan, de prijs is verlaagd naar $6,188,000!!
Dan koop ik liever een lapje grond en laat een replica bouwen hier in Nederland.quote:
Je hebt een veiling gevonden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:40 schreef arjan1112 het volgende:
Woon winkel pand op 10 km van Dresden.
[ afbeelding ]
Prijs 1800,-
Hoewel m`n frans ook niet is wat het was, moet er zo te lezen nog wel 220.000 bij om het volledige landgoed te kopen. Maar goed, dan vind ik het nog steeds wel een acceptabel bedrag of zit er een addertje onder het (heel veel!) gras......quote:Wat je in Frankrijk koopt voor ¤495 000, een mooi 19e eeuws chateau, je eigen kapelletje, met uitzicht op het prachtige Franse platteland:
om nog niet te spreken over onderhoudskosten en energiekosten van zo een panden. En o o , over de belastingen wil ik het nog niet hebben. Notariskosten en dergelijke zijn ook niet inbegrepen. Ik vermoed vooraleer je je een beetje eigenaar waant wel richting 1.000.000Eur gaatquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Hoewel m`n frans ook niet is wat het was, moet er zo te lezen nog wel 220.000 bij om het volledige landgoed te kopen. Maar goed, dan vind ik het nog steeds wel een acceptabel bedrag of zit er een addertje onder het (heel veel!) gras......
Hahaha. Ik zou daar nog niet willen wonen als ik een ton meekreeg. Ik vraag me nu af of jouw post ironisch is of serieus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:58 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.diia.de/open.p(...)841fb8e1ff5f5150ec04
5000,- voor dit vakantie paradijs is ook erg goedkoop... 20 km boven berlijn
Vind maar eens een verouderd vakantiehuisje midden in een bos op 20 km afstand van Amsterdam; voor 5000,- euroquote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou daar nog niet willen wonen als ik een ton meekreeg. Ik vraag me nu af of jouw post ironisch is of serieus?
Midden in een bos? Op 50m van een snelweg, naast een industrieterein aan een Oost-Europees modderpad vol trailers. En verouderd vakantiehuisje is ook een understatement, een met grindtegels beplakt, vochtig schuurtje waar je auto zich nog onprettig zou voelen is meer op zn plek..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vind maar eens een verouderd vakantiehuisje midden in een bos op 20 km afstand van Amsterdam; voor 5000,- euro
Dus over een paar jaar kan ik een spaans appartementje kopen voor una manzana y hueva? Klinkt goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef michaelmoore het volgende:
In steden als Castellon (in de buurt van Valencia) waar het ene na het andere appartement uit de grond is gestampt, hebben banken besloten niets meer te financieren. Rodríguez de Acuña: “En de kans is groot dat ze nooit zullen worden verkocht. Zij zullen moeten worden gesloopt
http://www.sunnyday6.net/properties/sd6/sd6-apts-0.phpquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef dopfles1 het volgende:
Is Bulgarije nog interessant? Ik hoor dat het een opkomende economie is dus lijkt mij dat de huizen prijzen (die nu erg laag zijn) alleen maar gaan stijgen toch?
Ik zie al appartementjes voor 25.000 euro..
voor 15.000 euro heb je al een studio daar , betere belegging dan een caravanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef dopfles1 het volgende:
Is Bulgarije nog interessant? Ik hoor dat het een opkomende economie is dus lijkt mij dat de huizen prijzen (die nu erg laag zijn) alleen maar gaan stijgen toch?
Ik zie al appartementjes voor 25.000 euro..
Serieus: wat zou je daar moeten doen? De meest verlaten plek van ons continent, een klein keetje.... Google geeft trouwens 70 km naar de kust..quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.856943617667333&type=1
8000 euro, 1300 m2 land , 30 km van de kust
Zoek je droomhuis zeg maarquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus: wat zou je daar moeten doen? De meest verlaten plek van ons continent, een klein keetje.... Google geeft trouwens 70 km naar de kust..
mag wel via een BV of een thaise echtgenote, maar dat is heel linke soep, bij scheiding vervalt alles aan de echtgenote, vraag maar aan meneer Kaktusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef apacalipto het volgende:
http://www.huisenaanbod.nl/index.php?p=detail_foto&AdvId=1351509
Hier nog mooi huisje voor 57.000 in thailand!
Ik dacht trouwens dat je als buitenlander geen huizen in thailand mocht kopen?
Hoe werkt het via bv dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mag wel via een BV of een thaise echtgenote, maar dat is heel linke soep, bij scheiding vervalt alles aan de echtgenote, vraag maar aan meneer Kaktus
Persoonlijk zou ik niets kopen buiten de EU of het moet in de states zijn
http://www.floridamoves.c(...)rlando-FL-32808.aspx
dan heeft de BV het vastgoed en ben jij aandeelhouder, samen met een thai, die geen zeggenschap heeftquote:
Ok, dus een joint venture. Geen bv waar je zelf 100% aandeelhouder van bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan heeft de BV het vastgoed en ben jij aandeelhouder, samen met een thai, die geen zeggenschap heeft
ne dat mag nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ok, dus een joint venture. Geen bv waar je zelf 100% aandeelhouder van bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |