vlakbij het mooiste deel van Oekraine, als je daar graag heen gaat en ik kom er vaak, dan is dat wel aardig en vlakbij de beroemde hot thermal caves van miskolc en vliegveld debrecenquote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef sorcees het volgende:
Mooi prijsje, je moet er wel willen wonen.
Prijs alleen zegt zo weinig.
het gaat om de mensen die niet meer werken he, ik ga over ruim twee jaar met keuzepensioen en dan is het tijd om eens te gaan ori๋nteren , hier blijven is duurquote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef sorcees het volgende:
Op vakantie gaan en wonen zijn toch 2 heel verschillende zaken.
Ik spreek de taal niet, ik werk daar niet, mijn kinderen wonen daar niet,
dat is maar 1 argument, misschien zijn de andere daardoor nog steekhoudender.quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het gaat om de mensen die niet meer werken he, ik ga over ruim twee jaar met keuzepensioen en dan is het tijd om eens te gaan ori๋nteren
nou das toch mooi 15 jaar in de zon ipv twee hoog achterquote:Op maandag 8 april 2013 19:23 schreef sorcees het volgende:
[..]
dat is maar 1 argument, misschien zijn de andere daardoor nog steekhoudender.
De meeste opa's en oma's willen helemaal niet zover van de kleinkinderen afzitten en willen gewoon met hun huisarts kunnen praten.
Je ziet het nu ook al, op hun 60ste gaat men naar Spanje, op hun 75ste komen ze terug, en dan gaat het geld kosten.
Is niet voor iedereen weggelegd, sommigen hebben al heimwee voordat de tank halfleeg is.quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou das toch mooi 15 jaar in de zon ipv twee hoog achter
Ja dus huis verkopen voor je van de staat een hypotheek krijgtquote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef sorcees het volgende:
.
In elk geval ervoor zorgen dat het geld op of weg is voordat je in NL het verzorgingshuis indraait.
misschien is het nog steeds tijd om te cashen, als je voor 90.000 gulden hebt gekocht en gewoon hebt afgelost zoals het hoortquote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef sorcees het volgende:
Ja, maar cashen wil op het moment niet echt lekker, teveel aanbod, te weinig vraag.
Of misschien wel genoeg vraag maar de prijsvoorstellingen lopen nogal uiteen.
Huizen voor 90.000 heb ik niet meer meegemaakt, en wat bedoel je met "zoals het hoort"?quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
misschien is het nog steeds tijd om te cashen, als je voor 90.000 gulden hebt gekocht en gewoon hebt afgelost zoals het hoort
mijn eerste huis kostte 85.000 gulden, daarna in 1988 een nieuwbouw voor 140.000 met 40.000 subsidie contante waardequote:Op dinsdag 9 april 2013 03:25 schreef sorcees het volgende:
[..]
Huizen voor 90.000 heb ik niet meer meegemaakt, en wat bedoel je met "zoals het hoort"?
Ja, ooit hoor je een lening af te lossen, volgens de spelregels die in het contract staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en een lening hoor je af te lossen
ja en daar, samen met het 110% lening verstrekken, is het dus misgegaan, waar men nu last van heeft, banken worden bang en lopen een hoog potentieel risicoquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:42 schreef arjan1212 het volgende:
ergens in de jaren 90 vonden ze aflossen niet meer nodig en ging het 2de inkomen ook meetellen
en nu moet het volk de banken reddenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:03 schreef sorcees het volgende:
De banken en de overheid hebben de financiele hebzucht van het volk gefaciliteert.
nadat de financiele topmannen hebben gecasht en het pand hebben verlaten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en nu moet het volk de banken redden
juist en nu gaan de ouderen cashen, voor de overheid met de rekening voor de zorg komtquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:16 schreef sorcees het volgende:
[..]
nadat de financiele topmannen hebben gecasht en het pand hebben verlaten.
De onwetende moeten voor de verliezen opdraaien.
Ik kan ze geen ongelijk geven, geen slimme constructie van de overheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist en nu gaan de ouderen cashen, voor de overheid met de rekening voor de zorg komt
Ze wil de gebruiker laten betalen, alleen is de zorg / als in verzorging hier veel te duur en voor verzorging kun je beter naar t buitenland gaan waar de lonen 300 euro per maand zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik kan ze geen ongelijk geven, geen slimme constructie van de overheid.
Als de loonkosten het enige argument zijn kan er wel meer opgedoekt worden in de b.v. NL.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze wil de gebruiker laten betalen, alleen is de zorg / als in verzorging hier veel te duur en voor verzorging kun je beter naar t buitenland gaan waar de lonen 300 euro per maand zijn
Echte zorg kun je gewoon declareren bij de verzekeaar
Oma laat zich niet sturen, die beslist zelfquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:31 schreef sorcees het volgende:
[..]
Als de loonkosten het enige argument zijn kan er wel meer opgedoekt worden in de b.v. NL.
In principe zeg je: stuur oma maar naar Hongarije, dat is goedkoper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |