Kim Dot Comquote:Op zondag 17 februari 2013 13:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Open er een topic over, en bagger dat vol ipv deze.
en zeker als je over vijf jaar van je ongedeeld pensioen op eindloonbasis mag gaan genieten, dan wil je geen woonlasten he, want ik hou van reizenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef arjan1212 het volgende:
ik ga waarscheinlijk nooit een huis kopen, maar huizen in binnen en buitenland opzoeken op internet is het mooiste wat er is
als jouw huis niet in het buitenland staat mag ie hier niet eens gepost wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb liever niet dat mijn huis hier gepost wordt.
Kan ook geen reden bedenken waarom iemand dat wel zou willen.
en kunstof ramen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Basp1 het volgende:
kekke website met lijdingen en muuren in het huis.
127.000 m2 bouwgrond voor 25.000 das 0,20 ct per meterquote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Mooi stukje bouwgrond voor een leuke prijs moet je wel nog bouwen.
http://www.4321.co.il/property/ad235630.aspx
dus niet 1,1 miljoen nee 110.000 euro en vliegveld op 6 kmquote:Prachtig nieuwbouw huis te koop 4 km van de zee - Varna ¤ 110000
Dat is een koopje.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
127.000 m2 bouwgrond voor 25.000 das 0,20 ct per meter
nou de locatie is niet verkeerd allemaal aan zee of balatonmeer, voor gepensioneerden is dat heel belangrijk , landen zoals Hongarije horen bij de EU net als Spanjequote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef opgebaarde het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/locatie
Het is ook zo makkelijk communiceren met de arts, de meeste oudjes spreken alleen maar nederlands en de doctoren alleen bulgaars/spaans. En juist ouderen hebben relatief gezien meer zorg nodig. Het is eigenlijk wel goed dat ze dan 5 jaar eerder gaan overlijden door communicatie stoornissen en we als nederland ook 5 jaar minder AOW en pensioen hoeven te betalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef michaelmoore het volgende:
nou de locatie is niet verkeerd allemaal aan zee of balatonmeer, voor gepensioneerden is dat heel belangrijk , landen zoals Hongarije horen bij de EU net als Spanje
o ja, spreken bulgaarse doctors alleen bulgaars, dat zal ik een checken, hoe weet je dat??quote:Op maandag 18 februari 2013 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
en de doctoren alleen bulgaars/spaans.
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja, spreken bulgaarse doctors alleen bulgaars, dat zal ik een checken, hoe weet je dat??
ja maar jij spreekt ook geen engels hequote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.
Dan noem je ook een lang vol lui die te arrogant zijn om een andere taal te spreken.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.
Smaken verschillen. Ik houd niet zo van een gestucte gevel. Geef mij maar de oorspronkelijke bouwmaterialen: steen en hout zoals bij dat Franse huis.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:17 schreef michaelmoore het volgende:
toch zou ik liever een Bulgaars huis kopen
80.000 euro
[ afbeelding ]
dan een Frans huis
75.000 Euro
[ afbeelding ]
Hopen dat ie hier dan bij gerealiseerde verkoop, net zo veel vangt als ie in Bulgarije al heeft betaald.........quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij woont mijn buurman (die z'n huis hier te koop en in de leegstandsverhuur heeft) nu in Bulgarije. Niet slecht, hier 2 ton vragen en daar voor een kwart kopen
ja je wilt toch van je overwaarde genieten en dat is wel de beste manier , zonder problemen de woning hier netto in de verhuur en de HRA aftrek houden over de buitenlandse woning, en bij verkoop cash op de bankquote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij woont mijn buurman (die z'n huis hier te koop en in de leegstandsverhuur heeft) nu in Bulgarije. Niet slecht, hier 2 ton vragen en daar voor een kwart kopen
Maar die vinnd je in nederland ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef HD9 het volgende:
huur condos met lift is behoefte aan, maar die mogen ook in spanje staan
http://www.marktplaats.nl(...)1384&previousPage=lr
erfpacht, dat is kut natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 06:53 schreef michaelmoore het volgende:
Dit zijn wel leuke woningen voor Nederlandse ouderen
[..]
Maar die vinnd je in nederland ook
http://www.marktplaats.nl(...)1384&previousPage=lr
leuk om in ieder land te blijven wonen
daar is tussen 30.000 en 50.000 al meer dan genoeg te koopquote:Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef arjan1212 het volgende:
Prachtig nieuw project direct aan het strand prijzen vanaf 122.000 euro
https://www.facebook.com/(...)9990144736126&type=1
quote:In Spanje zullen de huizenprijzen nog eens 30% kelderen
- See more at: http://www.welingelichtek(...)sthash.sh7fPXuH.dpuf
De huizencrisis in Spanje zal de komende jaren nog groter worden. De appartementen langs de Middellandse Zee die nog in aanbouw zijn, zullen moeten worden gesloopt, waarschuwen top-consultants.
Sinds 2008 gaat de waarde van vastgoed er alleen maar naar beneden. Maar consultancy bureau RR de Acuña & Asociados verwacht dat de huizenprijzen in Madrid, Barcelona en andere grote steden nog eens 30% zullen kelderen. Ook in de streken waar veel Britten en Nederlanders een huis hebben gekocht zullen de huizenprijzen aanzienlijk dalen.
Nieuwe dalingen zouden kunnen oplopen tot 50% en 10 tot 15 jaar kunnen voortduren op plekken waar tijdens de vastgoed bubble in het wilde weg werd gebouwd, waardoor de totale afname richting 75% gaat, schrijft de Daily Telegraph.
“De markt is kapot”, zegt Fernando Rodríguez de Acuña, vice-president van het consultancy bureau. “We hebben berekend dat er bijna 2 miljoen aan vastgoed te koop staan. De afgelopen vijf jaar hebben we de voorraad niet kunnen opruimen”, verklaart hij tegenover de Telegraph.
De Spaanse vastgoedcrisis verschilt enorm per regio, maar het ergste is het gesteld in de Club Med belt. En analisten zijn zich dood schrokken van de vastgoeduitverkoop in Toledo, in het binnenland van Spanje.
Verwacht wordt dat op de Canarische Eilanden of bij Malaga de prijzen zich binnen vijf tot acht jaar zullen herstellen. Ondertussen bieden de banken die de vastgoedprojecten hebben gefinancierd enorme kortingen aan, maar er belt niemand. “Het vastgoed in Marbella is al gedaald met 50% en de prijzen gaan nog meer omlaag.”
In steden als Castellon (in de buurt van Valencia) waar het ene na het andere appartement uit de grond is gestampt, hebben banken besloten niets meer te financieren. Rodríguez de Acuña: “En de kans is groot dat ze nooit zullen worden verkocht. Zij zullen moeten worden gesloopt.”
tering, dat je dat op internet durft te zetten.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:48 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10 ruggen je eigen grot
http://www.cuevas-spain.com/fatima05n.php
Je zou er je wijn kunnen bewarenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:08 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
tering, dat je dat op internet durft te zetten.
Lekkere consultant heb je danquote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef michaelmoore het volgende:
"Rodríguez de Acuña: “En de kans is groot dat ze nooit zullen worden verkocht. Zij zullen moeten worden gesloopt.”"
We zouden onze varkensflat consultants er eens naar toe kunnen sturen, om te kijken of ze tot die dingen om te bouwen zijn.quote:
Leuk voor een prepper wellicht. Wat een bazensite trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:48 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10 ruggen je eigen grot
http://www.cuevas-spain.com/fatima05n.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |