Dan koop ik liever een lapje grond en laat een replica bouwen hier in Nederland.quote:
Je hebt een veiling gevonden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:40 schreef arjan1112 het volgende:
Woon winkel pand op 10 km van Dresden.
[ afbeelding ]
Prijs 1800,-
Hoewel m`n frans ook niet is wat het was, moet er zo te lezen nog wel 220.000 bij om het volledige landgoed te kopen. Maar goed, dan vind ik het nog steeds wel een acceptabel bedrag of zit er een addertje onder het (heel veel!) gras......quote:Wat je in Frankrijk koopt voor ¤495 000, een mooi 19e eeuws chateau, je eigen kapelletje, met uitzicht op het prachtige Franse platteland:
om nog niet te spreken over onderhoudskosten en energiekosten van zo een panden. En o o , over de belastingen wil ik het nog niet hebben. Notariskosten en dergelijke zijn ook niet inbegrepen. Ik vermoed vooraleer je je een beetje eigenaar waant wel richting 1.000.000Eur gaatquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Hoewel m`n frans ook niet is wat het was, moet er zo te lezen nog wel 220.000 bij om het volledige landgoed te kopen. Maar goed, dan vind ik het nog steeds wel een acceptabel bedrag of zit er een addertje onder het (heel veel!) gras......
Hahaha. Ik zou daar nog niet willen wonen als ik een ton meekreeg. Ik vraag me nu af of jouw post ironisch is of serieus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:58 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.diia.de/open.p(...)841fb8e1ff5f5150ec04
5000,- voor dit vakantie paradijs is ook erg goedkoop... 20 km boven berlijn
Vind maar eens een verouderd vakantiehuisje midden in een bos op 20 km afstand van Amsterdam; voor 5000,- euroquote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou daar nog niet willen wonen als ik een ton meekreeg. Ik vraag me nu af of jouw post ironisch is of serieus?
Midden in een bos? Op 50m van een snelweg, naast een industrieterein aan een Oost-Europees modderpad vol trailers. En verouderd vakantiehuisje is ook een understatement, een met grindtegels beplakt, vochtig schuurtje waar je auto zich nog onprettig zou voelen is meer op zn plek..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vind maar eens een verouderd vakantiehuisje midden in een bos op 20 km afstand van Amsterdam; voor 5000,- euro
Dus over een paar jaar kan ik een spaans appartementje kopen voor una manzana y hueva? Klinkt goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef michaelmoore het volgende:
In steden als Castellon (in de buurt van Valencia) waar het ene na het andere appartement uit de grond is gestampt, hebben banken besloten niets meer te financieren. Rodríguez de Acuña: “En de kans is groot dat ze nooit zullen worden verkocht. Zij zullen moeten worden gesloopt
http://www.sunnyday6.net/properties/sd6/sd6-apts-0.phpquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef dopfles1 het volgende:
Is Bulgarije nog interessant? Ik hoor dat het een opkomende economie is dus lijkt mij dat de huizen prijzen (die nu erg laag zijn) alleen maar gaan stijgen toch?
Ik zie al appartementjes voor 25.000 euro..
voor 15.000 euro heb je al een studio daar , betere belegging dan een caravanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef dopfles1 het volgende:
Is Bulgarije nog interessant? Ik hoor dat het een opkomende economie is dus lijkt mij dat de huizen prijzen (die nu erg laag zijn) alleen maar gaan stijgen toch?
Ik zie al appartementjes voor 25.000 euro..
Serieus: wat zou je daar moeten doen? De meest verlaten plek van ons continent, een klein keetje.... Google geeft trouwens 70 km naar de kust..quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.856943617667333&type=1
8000 euro, 1300 m2 land , 30 km van de kust
Zoek je droomhuis zeg maarquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus: wat zou je daar moeten doen? De meest verlaten plek van ons continent, een klein keetje.... Google geeft trouwens 70 km naar de kust..
mag wel via een BV of een thaise echtgenote, maar dat is heel linke soep, bij scheiding vervalt alles aan de echtgenote, vraag maar aan meneer Kaktusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef apacalipto het volgende:
http://www.huisenaanbod.nl/index.php?p=detail_foto&AdvId=1351509
Hier nog mooi huisje voor 57.000 in thailand!
Ik dacht trouwens dat je als buitenlander geen huizen in thailand mocht kopen?
Hoe werkt het via bv dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mag wel via een BV of een thaise echtgenote, maar dat is heel linke soep, bij scheiding vervalt alles aan de echtgenote, vraag maar aan meneer Kaktus
Persoonlijk zou ik niets kopen buiten de EU of het moet in de states zijn
http://www.floridamoves.c(...)rlando-FL-32808.aspx
dan heeft de BV het vastgoed en ben jij aandeelhouder, samen met een thai, die geen zeggenschap heeftquote:
Ok, dus een joint venture. Geen bv waar je zelf 100% aandeelhouder van bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan heeft de BV het vastgoed en ben jij aandeelhouder, samen met een thai, die geen zeggenschap heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |