SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet hopen met zo een tt, wordt gewoon 0-3
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik gun het Maaskant wel.
Dat Groningen degradeert.![]()
Ik gun het Rotterdam wel.
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
nog aan het slapen denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
Waar is GGMM trouwens![]()
Zonder hem voelt zo'n topic toch leeg aan.![]()
Ja maar met Stief heb ik dan nog medelijden..Maaskant is gewoon een ontzettende flapdrol.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heeft feyenoord je wat aangedaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt
Net zoals die geforceerde haat van twente naar feyenoord![]()
Ik zie Feyenoord dit jaar niet meer degraderen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik gun het Maaskant wel.
Dat Groningen degradeert.![]()
Ik ook, laat hem maar lekker ergens in een oostblokland een klein kutclubje trainen zodat we hem hier niet meer zien.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Weer? Dat is nooit gebeurd man.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stief lijkt me verder nog wel een aardige man, Maaskant lijkt me altijd een grote eikel.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Rotterdammers gaan naar Spartaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord dit jaar niet meer degraderen.
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar Feyenoord♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Haha, nee. Wel leuk geprobeerd though.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdammers gaan naar Sparta
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar FeyenoordVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeg eens wat Feyenoord jou heeft aangedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdammers gaan naar Sparta
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar Feyenoord![]()
Snap ik ook niet. Groningen doet het meestal toch wel goed tegen Feyenoord? 6-0 winnen enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg eens wat Feyenoord jou heeft aangedaan![]()
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende weekquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Groningen doet het meestal toch wel goed tegen Feyenoord? 6-0 winnen enzo![]()
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende week![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende week![]()
![]()
Omdat je bij verlies nog bovenaan staat? Ja, vreselijk. Dat wordt wat.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende weekDit, dus.![]()
Lekker collectief Feyenoord haten jongens, kom op he
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Je zit in het Live topic, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Stofje het volgende:
Internethooliganisme viert weer hoogtij hier, zie ik?.
![]()
Hopen op winst van PEC is niet per definitie haten op Feyenoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker collectief Feyenoord haten jongens, kom op he![]()
Mooie wedstrijd voor mijn manager was dit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Laten we dat eens gaan doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker collectief Feyenoord haten jongens, kom op he![]()
Nee, bovenstaande reacties overigens wel :pquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hopen op winst van PEC is niet per definitie haten op Feyenoord.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
wat een goeie stijnquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC gooit in de 72e minuut de wedstrijd op Slot, denk ik.![]()
Gaat een mooie pot worden. Hopelijk gaat PEC domineren, maar ik vrees dat PEC een paar ferme tikken gaat krijgen![]()
![]()
Maargoed kakkies zijn nou niet mijn favoriete volkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, bovenstaande reacties overigens wel :pik hoop gewoon dat feyenorod punten laat liggen, want dat is alleen maar goed voor PSV.
![]()
![]()
je gebruikt wel vaak dequote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord en kampioen in 1 zin___!!
_____!!
![]()
Zou mooi zijn als Janmaat en Pelle geel pakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Gaat een mooie pot worden. Hopelijk gaat PEC domineren, maar ik vrees dat PEC een paar ferme tikken gaat krijgen![]()
Zal wel een zwaarbevochten 1-2 worden voor de kakkiesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je gebruikt wel vaak de_____!!
_! of
__________________! of
___!
![]()
Kommaneuker.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet_! of
__________________! of
___!
![]()
Tussenstandenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je bij verlies nog bovenaan staat? Ja, vreselijk. Dat wordt wat.![]()
Olli!To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Degelijke overwinning.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Weer die kutolifant
Double ik hou van je.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet_! of
__________________! of
___!
![]()
Zijn die er dan uit tegen PSV?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Janmaat en Pelle geel pakken.![]()
![]()
Denk ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal wel een zwaarbevochten 1-2 worden voor de kakkiesTsja, ik hoop dat PEC zich niet kapot speelt zodat wij kracht hebben om PSV te pakken in de halve finale van de beker natuurlijk. Dat is belangrijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Janmaat en Pelle geel pakken.![]()
Pelle, Janmaat en Mathijsen op scherp jaquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat weet inmiddels iedereen, zeg het nog eens.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pelle, Janmaat en Mathijsen op scherp ja![]()
Niet dat het wat uitmaakt, we winnen toch welquote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
![]()
Pelle, Janmaat en Immers staan op scherp.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet inmiddels iedereen, zeg het nog eens.![]()
Immers ook volgens mij. Die mag met Mathijsen er wel inblijven.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PEC is gewoon de relevatie van het seizoen qua voetbal. Echt zo eeuwig zonde dat ze 16e staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 14:27:02 ]![]()
Sorry, ik zit niet de hele dag in dit topic zoals jij teefquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet inmiddels iedereen, zeg het nog eens.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mathijsen niet helaas.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pelle, Janmaat en Mathijsen op scherp jaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
VVV zit er al jaren in terwijl ze allang in de juup horen te voetballenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
PEC is gewoon de relevatie van het seizoen qua voetbal. Echt zo eeuwig zonde dat ze 16e staan.![]()
Hetzelfde met Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV zit er al jaren in terwijl ze allang in de juup horen te voetballen![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV zit er al jaren in terwijl ze allang in de juup horen te voetballen![]()
Zal ik je DM kapotspammen met ''PELLE EN JANMAAT STAAN OP SCHERP''?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet de hele dag in dit topic zoals jij teef![]()
Gelukkig eigenlijk ook maarquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jack Tuyp naar Feyenoordquote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef tompsv18 het volgende:
Michiel Teeling is ook zo'n saaie commentator. Dit was wel een leuk wedstrijdje voor Evert geweest.![]()
![]()
Als je daar je tijd aan wil verdoen moet je dat vooral doen ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik je DM kapotspammen met ''PELLE EN JANMAAT STAAN OP SCHERP''?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
jaren? al lang?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV zit er al jaren in terwijl ze allang in de juup horen te voetballen
3 jaar en ze hebben best leuke spelers gehad, zoals die Honda gast.![]()
Vorig jaar lucky erin geblevenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
jaren? al lang?
3 jaar en ze hebben best leuke spelers gehad, zoals die Honda gast.
2 jaar geleden ook![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk kan Arne de wedstrijd op slot gooien [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
iddquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk kan Arne de wedstrijd op Slot gooien [ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 14:30:41 ]![]()
Ik wil mijn grap terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
kwaliteitquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar lucky erin gebleven
2 jaar geleden ook![]()
En die andere gast. Maakte hij niet de mooiste goal in de eredivisie vorig seizoen ?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
jaren? al lang?
3 jaar en ze hebben best leuke spelers gehad, zoals die Honda gast.![]()
Erin is erin, daar kom jij ook nog wel achter laterquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar lucky erin gebleven
2 jaar geleden ook![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Erin is erin, daar kom jij ook nog wel achter later![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
okequote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ja joepie.
Feijenoord wint dit wel hoor.![]()
Uchebo? Of bedoel je die kerel van Roda JC,quote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En die andere gast. Maakte hij niet de mooiste goal in de eredivisie vorig seizoen ?
![]()
De verdediging van het Nederlands elftal aan het werk.
Feyenoord komt wel terug, maar het blijft triest.![]()
Trutquote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ja joepie.
Feijenoord wint dit wel hoor.![]()
quote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Yoshidaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Uchebo? Of bedoel je die kerel van Roda JC,![]()
Dat is 1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Buitendam het volgende:
Pelle rost er morgen gewoon weer drie in.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Pelle zat niet op te lettenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Krunsj het volgende:
De verdediging van het Nederlands elftal aan het werk.
Feyenoord komt wel terug, maar het blijft triest.RED ONS HENNIEGOD![]()
denk yoshidaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Eucalypta met 'r glazen bol.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ja joepie.
Feijenoord wint dit wel hoor.
Dit, dus.![]()
Yoshida.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt. Kah, was van Roda ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Kah is zakken aan het vullen in Kahtarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wat gaat de tijd toch snel, wat vond ik dat een geniaal doelpunt![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef Monopoly het volgende:
Pelle wel weer doelpuntje gepakt iig.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wordt de goal aan hem gegeven?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef Monopoly het volgende:
Pelle wel weer doelpuntje gepakt iig.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
jaaaaa hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Godver wat een aanval
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je bent voor PEC Zwolle?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
IK STA TE SPRINGEN HAHJAAHAHHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
10, 10, 10, 10, 10!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Jaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent voor PEC Zwolle?Trotse supporter
![]()
![]()
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
HIj geeft een kleine hint weg in zijn UI.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent voor PEC Zwolle?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik voel dat dit gaat gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
En nu Pelle uit frustratie geel pakken![]()
![]()
Ik voorspel een frustie rode kaart voor Pelle en Immers.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Sierd de Vos zegt altijd Arne 'Xavi' Slot, en dat blijkt maar weer.
Okee, hij heeft het ook over 'Messi' Schreurs, maar dat geheel terzijde.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef Rickazio het volgende:
wilde eigenlijk naar de sportschool, maar blijf voor dit leedvermaak_!
![]()
Rodney of Wesley?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zwollebegin net te kijken, staan ze al 2-0 voor
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
quote:Pellè erkent: 'Als we tegen de grote teams spelen zie je het verschil'Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
wat is er met het woord jood gebeurt?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie niet springt die is een Eagle...♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Nee het is nog 0-0.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Eerste 10 minuten gemist?
Er is toch niks gebeurd he?![]()
Neuh, PEC speelt zoals altijd niks bijzondersquote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Die gaan wel winnen ja.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
2-0quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Eerste 10 minuten gemist.
GGMM in the housequote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
![]()
nee niet veelquote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Eerste 10 minuten gemist.
Er is toch niks gebeurd he?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Nee Ajax speelt straksquote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef Rickazio het volgende:
alle ajacieden komen nu ook even voor leedvermaak hoor![]()
om nog even hierop terug te komen, Roda JC heeft dat in ieder geval goed begrepenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Erin is erin, daar kom jij ook nog wel achter later
d'r in is d'r in, un jool is jool, t is ejaal wie ze vool![]()
Ach, om 16:36 kun je hetzelfde terugdoen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef Rickazio het volgende:
alle ajacieden komen nu ook even voor leedvermaak hoorCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Doe dat maarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik bel even naar Waalwijk dat de wedstrijd niet meer gespeeld hoeft te worden.![]()
Wat heeft Vitesse trouwens gedaan? Die heb ik ook gemistquote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef Rickazio het volgende:
alle ajacieden komen nu ook even voor leedvermaak hoor![]()
2-0quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Vitesse trouwens gedaan? Die heb ik ook gemist![]()
2-0 gewonnenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Gewonnenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Vitesse trouwens gedaan? Die heb ik ook gemistCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
geflatteerde uitslag geboektquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Vitesse trouwens gedaan? Die heb ik ook gemist♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
speelt dat dorpje nog steeds eredivisie?virtueel voorbij Groningen nu
know'm sayin?
word? word.![]()
Terechte 2-0 overwinning, ze speelden heel erg slecht, maar Groningen kan er helemaal niks van dus toch een terechte overwinning.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Vitesse trouwens gedaan? Die heb ik ook gemistOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
HAHA Feyenoord
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Maar Groningen heeft een tactisch meesterbrein aan het roer.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terechte 2-0 overwinning, ze speelden heel erg slecht, maar Groningen kan er helemaal niks van dus toch een terechte overwinning.![]()
Toppertjes onze Oranje verdediging.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Als PEC nummer 3 maakt gaat het bergafwaarts met 010 deze pot.![]()
![]()
Maar ze komen wel uit de eigen jeugd, dus dan is het goedquote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Toppertjes onze Oranje verdediging.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Groningen heeft een tactisch meesterbrein aan het roer.
Eerst die Jans, nu alweer Maaskant, ze weten wel de kwalletjes uit te zoeken daarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Groningen heeft een tactisch meesterbrein aan het roer.![]()
verwacht nog wel een 3e goal, wat jullie?virtueel ja, virtueelquote:
in realiteit is dat vrijwel niet mogelijk♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Zij pakken tenminste nog een puntquote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet zwijgen met je TWE1-1 WIL![]()
![]()
Denk je?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Als PEC nummer 3 maakt gaat het bergafwaarts met 010 deze pot.![]()
Liever Douglas erin ofnie? Die staat ook heerlijk te spelen de laatste tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Toppertjes onze Oranje verdediging.![]()
PEC is veel beter als Willem IIquote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zij pakken tenminste nog een punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |