SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet hopen met zo een tt, wordt gewoon 0-3
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik gun het Maaskant wel.
Dat Groningen degradeert.![]()
Ik gun het Rotterdam wel.
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
nog aan het slapen denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
Waar is GGMM trouwens![]()
Zonder hem voelt zo'n topic toch leeg aan.![]()
Ja maar met Stief heb ik dan nog medelijden..Maaskant is gewoon een ontzettende flapdrol.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heeft feyenoord je wat aangedaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt
Net zoals die geforceerde haat van twente naar feyenoord![]()
Ik zie Feyenoord dit jaar niet meer degraderen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik gun het Maaskant wel.
Dat Groningen degradeert.![]()
Ik ook, laat hem maar lekker ergens in een oostblokland een klein kutclubje trainen zodat we hem hier niet meer zien.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Weer? Dat is nooit gebeurd man.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stief lijkt me verder nog wel een aardige man, Maaskant lijkt me altijd een grote eikel.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Rotterdammers gaan naar Spartaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord dit jaar niet meer degraderen.
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar Feyenoord♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Haha, nee. Wel leuk geprobeerd though.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdammers gaan naar Sparta
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar FeyenoordVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeg eens wat Feyenoord jou heeft aangedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdammers gaan naar Sparta
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar Feyenoord![]()
Snap ik ook niet. Groningen doet het meestal toch wel goed tegen Feyenoord? 6-0 winnen enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg eens wat Feyenoord jou heeft aangedaan![]()
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende weekquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Groningen doet het meestal toch wel goed tegen Feyenoord? 6-0 winnen enzo![]()
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende week![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende week![]()
![]()
Omdat je bij verlies nog bovenaan staat? Ja, vreselijk. Dat wordt wat.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende weekDit, dus.![]()
Lekker collectief Feyenoord haten jongens, kom op he
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Je zit in het Live topic, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Stofje het volgende:
Internethooliganisme viert weer hoogtij hier, zie ik?.
![]()
Hopen op winst van PEC is niet per definitie haten op Feyenoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker collectief Feyenoord haten jongens, kom op he![]()
Mooie wedstrijd voor mijn manager was dit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Laten we dat eens gaan doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker collectief Feyenoord haten jongens, kom op he![]()
Nee, bovenstaande reacties overigens wel :pquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hopen op winst van PEC is niet per definitie haten op Feyenoord.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
wat een goeie stijnquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC gooit in de 72e minuut de wedstrijd op Slot, denk ik.![]()
Gaat een mooie pot worden. Hopelijk gaat PEC domineren, maar ik vrees dat PEC een paar ferme tikken gaat krijgen![]()
![]()
Maargoed kakkies zijn nou niet mijn favoriete volkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, bovenstaande reacties overigens wel :pik hoop gewoon dat feyenorod punten laat liggen, want dat is alleen maar goed voor PSV.
![]()
![]()
je gebruikt wel vaak dequote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord en kampioen in 1 zin___!!
_____!!
![]()
Zou mooi zijn als Janmaat en Pelle geel pakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Gaat een mooie pot worden. Hopelijk gaat PEC domineren, maar ik vrees dat PEC een paar ferme tikken gaat krijgen![]()
Zal wel een zwaarbevochten 1-2 worden voor de kakkiesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je gebruikt wel vaak de_____!!
_! of
__________________! of
___!
![]()
Kommaneuker.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet_! of
__________________! of
___!
![]()
Tussenstandenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je bij verlies nog bovenaan staat? Ja, vreselijk. Dat wordt wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |