SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet hopen met zo een tt, wordt gewoon 0-3
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik gun het Maaskant wel.
Dat Groningen degradeert.![]()
Ik gun het Rotterdam wel.
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
nog aan het slapen denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
Waar is GGMM trouwens![]()
Zonder hem voelt zo'n topic toch leeg aan.![]()
Ja maar met Stief heb ik dan nog medelijden..Maaskant is gewoon een ontzettende flapdrol.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heeft feyenoord je wat aangedaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt
Net zoals die geforceerde haat van twente naar feyenoord![]()
Ik zie Feyenoord dit jaar niet meer degraderen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Caland het volgende:
Ik gun het Maaskant wel.
Dat Groningen degradeert.![]()
Ik ook, laat hem maar lekker ergens in een oostblokland een klein kutclubje trainen zodat we hem hier niet meer zien.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Weer? Dat is nooit gebeurd man.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
Dat Sparta als enige Rotterdamse club weer op het hoogste niveau speelt
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stief lijkt me verder nog wel een aardige man, Maaskant lijkt me altijd een grote eikel.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is na Stief toch wel het grootste clichémannetjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Rotterdammers gaan naar Spartaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord dit jaar niet meer degraderen.
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar Feyenoord♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Haha, nee. Wel leuk geprobeerd though.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdammers gaan naar Sparta
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar FeyenoordVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeg eens wat Feyenoord jou heeft aangedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rotterdammers gaan naar Sparta
Buitenlanders en paupers uit Nederland naar Feyenoord![]()
Snap ik ook niet. Groningen doet het meestal toch wel goed tegen Feyenoord? 6-0 winnen enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg eens wat Feyenoord jou heeft aangedaan![]()
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende weekquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Groningen doet het meestal toch wel goed tegen Feyenoord? 6-0 winnen enzo![]()
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga jij het nou maar vast in je broek doen voor volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |