Hoi Paul!quote:
Omdat de zon schijnt joh. En Ajax gaat winnen. En ik heb 2 weken vakantie in het vooruitzicht.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mij is het niks speciaals, voor jou wel? En waarom dan?
Welke 2-1?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds na aan het genieten van de 2-1
Heb op ajax gewed dus ik hoop met je mee, al vind ik punt verlies ook niet erg natuurlijk. Maar ik denk dat ze ruim winnen 0-4 ofso.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat de zon schijnt joh. En Ajax gaat winnen. En ik heb 2 weken vakantie in het vooruitzicht.
Dus ja..
heerlijk*quote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga even een heerlijke omelet met ham maken
Omnomnom.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga even een heerlijke omelet met ham maken
Ja ik kreeg even een levenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt andere hobbies tegenwoordig? Zie je niet veel meer
Veel water drinken. Aspirientje er in mieteren en je bent zo goed als nieuw.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Bwoah. Wat een kutdag. Lang geleden dat ik zoveel heb gezopen.
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
Als jullie een keer ander bier drinken dan normaal he.. krijgen jullie dan ook sneller een kater?
Ik ga dadelijk naar Nijntje de film. Net zo een goede remedie.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veel water drinken. Aspirientje er in mieteren en je bent zo goed als nieuw.
Bazenfilm.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk naar Nijntje de film. Net zo een goede remedie.
neequote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
Als jullie een keer ander bier drinken dan normaal he.. krijgen jullie dan ook sneller een kater?
Kartonnen wijndozen zien er ook niet uitquote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
Alleen goedkope wijn krijg ik heftige katers van.
Met O&N een kartonnen doos wijn gedronken, bahbah
Hoi drolliequote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi Paul!
[..]
Omdat de zon schijnt joh. En Ajax gaat winnen. En ik heb 2 weken vakantie in het vooruitzicht.
Dus ja..
ik krijg katers als ik alles door elkaar zuip.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
Alleen goedkope wijn krijg ik heftige katers van.
Met O&N een kartonnen doos wijn gedronken, bahbah
Was laatst een dag ziek van de drank, eerste keer in een lange tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik krijg katers als ik alles door elkaar zuip.
Voordat je gaat slapen moet je gewoon veel water drinken.quote:
Ja daar ga je al.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen moet je gewoon veel water drinken.
Scheelt echt. Ja, behalve bij 30 bier misschien niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Halve liter water en een paracetamol doe ik altijd helpt goed.
Daar was een tijd geleden een topic over op fokquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
's ochtends pilsje onder de douche helpt ook
www.reddit.com/r/showerbeerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was een tijd geleden een topic over op fokroyal sadness
Helpt sowieso het beste ja. Gewoon even kort ontbijten en dan weer bier. Altijd het voordeel van voetbal op zondag.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
's ochtends pilsje onder de douche helpt ook
Vind jij droge wijn lekker dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ging van zoete wijn een keer naar droge wijn. Godverdomme dakzeerte toen ik op stond joh.
Nee dat kan niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
Droge wijn vragen en dan een leeg glas krijgen.
Tijdloze grappen.
Had voor mijn verjaardag eens droge ipv zoete wijn gehaald, werd niet op prijs gesteld door de damesquote:
Dan heb je gewoon een leeg glas. Heeft niks met wijn te maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
Droge wijn vragen en dan een leeg glas krijgen.
Tijdloze grappen.
Hehe ja... Ik kon droog ook niet waarderen een jaar terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had voor mijn verjaardag eens droge ipv zoete wijn gehaald, werd niet op prijs gesteld door de dames![]()
Als je nog een paar flessen wil hebben.
Sinds wanneer? Ja ben hier natuurlijk een tijdje niet meer geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is wel de expert ja.. beetje respect.
Nee hij is pro. Daarom.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ja ben hier natuurlijk een tijdje niet meer geweest
Ja, respectloos zijn naar meubilair, mijn mooie muziek niet waarderen, liefde tonen naar kleine schijt clubs..quote:
Oke ik probeer het zo wel weer opnieuw.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, respectloos zijn naar meubilair, mijn mooie muziek niet waarderen, liefde tonen naar kleine schijt clubs..
Je bent niet goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |