Veel water drinken. Aspirientje er in mieteren en je bent zo goed als nieuw.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Bwoah. Wat een kutdag. Lang geleden dat ik zoveel heb gezopen.
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
Als jullie een keer ander bier drinken dan normaal he.. krijgen jullie dan ook sneller een kater?
Ik ga dadelijk naar Nijntje de film. Net zo een goede remedie.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veel water drinken. Aspirientje er in mieteren en je bent zo goed als nieuw.
Bazenfilm.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk naar Nijntje de film. Net zo een goede remedie.
neequote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
Als jullie een keer ander bier drinken dan normaal he.. krijgen jullie dan ook sneller een kater?
Kartonnen wijndozen zien er ook niet uitquote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
Alleen goedkope wijn krijg ik heftige katers van.
Met O&N een kartonnen doos wijn gedronken, bahbah
Hoi drolliequote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi Paul!
[..]
Omdat de zon schijnt joh. En Ajax gaat winnen. En ik heb 2 weken vakantie in het vooruitzicht.
Dus ja..
ik krijg katers als ik alles door elkaar zuip.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
Alleen goedkope wijn krijg ik heftige katers van.
Met O&N een kartonnen doos wijn gedronken, bahbah
Was laatst een dag ziek van de drank, eerste keer in een lange tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik krijg katers als ik alles door elkaar zuip.
Voordat je gaat slapen moet je gewoon veel water drinken.quote:
Ja daar ga je al.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen moet je gewoon veel water drinken.
Scheelt echt. Ja, behalve bij 30 bier misschien niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Halve liter water en een paracetamol doe ik altijd helpt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |