Daar was een tijd geleden een topic over op fokquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
's ochtends pilsje onder de douche helpt ook
www.reddit.com/r/showerbeerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was een tijd geleden een topic over op fokroyal sadness
Helpt sowieso het beste ja. Gewoon even kort ontbijten en dan weer bier. Altijd het voordeel van voetbal op zondag.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
's ochtends pilsje onder de douche helpt ook
Vind jij droge wijn lekker dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ging van zoete wijn een keer naar droge wijn. Godverdomme dakzeerte toen ik op stond joh.
Nee dat kan niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
Droge wijn vragen en dan een leeg glas krijgen.
Tijdloze grappen.
Had voor mijn verjaardag eens droge ipv zoete wijn gehaald, werd niet op prijs gesteld door de damesquote:
Dan heb je gewoon een leeg glas. Heeft niks met wijn te maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
Droge wijn vragen en dan een leeg glas krijgen.
Tijdloze grappen.
Hehe ja... Ik kon droog ook niet waarderen een jaar terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had voor mijn verjaardag eens droge ipv zoete wijn gehaald, werd niet op prijs gesteld door de dames![]()
Als je nog een paar flessen wil hebben.
Sinds wanneer? Ja ben hier natuurlijk een tijdje niet meer geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is wel de expert ja.. beetje respect.
Nee hij is pro. Daarom.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ja ben hier natuurlijk een tijdje niet meer geweest
Ja, respectloos zijn naar meubilair, mijn mooie muziek niet waarderen, liefde tonen naar kleine schijt clubs..quote:
Oke ik probeer het zo wel weer opnieuw.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, respectloos zijn naar meubilair, mijn mooie muziek niet waarderen, liefde tonen naar kleine schijt clubs..
Je bent niet goed bezig.
Ik ga stukquote:Op zondag 17 februari 2013 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet meer naar te kijken.
Wedstrijd duurt 90 minquote:Op zondag 17 februari 2013 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:
Nou ja. Feyenoord kwam nog mooi terug.quote:
Duss.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef Caland het volgende:
Typerend voor Feyenoord zou zijn als je vandaag verliest en volgende week wint. Waar je praktisch helemaal niets mee opschiet.
Oh? Ik dacht gisteren te lezen dat die niet eruit hoefde juistquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik wou die post terugvinden via de spytool maar die werkt niet meer.
Ach ja, ben al die tegenslagen wel gewend.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja. Feyenoord kwam nog mooi terug.
Komt terug in vernieuwde vorm.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht gisteren te lezen dat die niet eruit hoefde juist
Mooie 3punter voor PECquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Even de boel opvrolijken, http://www.dumpert.nl/med(...)met_je_vrienden.html
Dijks?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, Je lievelingsajacied is ingevallen.
Houd je bek eens dichtquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie 3punter voor PEC
Volgende week gaat groningen eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |