Je gaat mee?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf morgen de eerste Schaamlap Expresse. Ben benieuwd hoe druk die zal zijn.
Nee, dat niet. Ik hoop dat iemand dat snel weet en zal doorgeven. En na een paar dagen kun je pas zeggen hoe het echte gebruik zal zijn. Wij vrezen capaciteitstekort.quote:
het zal wel weer zonder gevolgen blijven. Een of andere miep uit de politiek moet diep door het stof maar de NS blijft gewoon zonder tik op de vingers blunderen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af of NS Hispeed al bezig is met een Plan B voor de lange termijn, mocht de V250 niet snel in dienst komen of zelfs geheel worden afbesteld. De Belgen zitten er voor mijn gevoel een stuk zakelijker in dan de Nederlanders.
Volgens 'De Ingenieur' kan het oplossen van de ERTMS-problemen alleen al een jaar duren, waardoor de start van dienstregeling 2014 gemist zou worden.
Laten we dat eerst maar eens afwachten, misschien valt het wel mee. Er is nu al maanden geen vervoer tussen de randstad en België, de meeste mensen zullen inmiddels wel een alternatief gevonden hebben. En die zien we nooit meer terugquote:Op zondag 17 februari 2013 15:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik hoop dat iemand dat snel weet en zal doorgeven. En na een paar dagen kun je pas zeggen hoe het echte gebruik zal zijn. Wij vrezen capaciteitstekort.
Leuke poging die ik m niet na doe, maar ik vind hem toch niet strak genoeg om echt mooi te noemen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef remcoP het volgende:
[..]
Er is een Zweed die zelf een Fyra heeft gebouwd.
[ afbeelding ]
http://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=36786.0
alsof het origineel wel strak is?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef arkkey het volgende:
[..]
Leuke poging die ik m niet na doe, maar ik vind hem toch niet strak genoeg om echt mooi te noemen.
Die Miep moet de RvC van de NS aanspreken, Of RvC weg wegens falend toezicht, of NS-top weg wegens falend beleid, Of allemaal weg. Dan blijft doorgaans een NS-directeur aan, ten behoeve van de continuiteit. Ik zie die Van Vroonhoven wel zitten als nieuwe NS-baas (als het zover komt, qua wegsturen). Doortastender en communicatief vaardiger.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dan vraag ik mij af; waarom kan die miep door het stof inplaats van op de schopstoel. Ik wil ook wel als ov-bedrijf een hand boven het hoofd.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
die afpleurdeur moet wel lukken met een klein zaagje trouwens
Komt gewoon omdat het een vrouw is.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Die Miep moet de RvC van de NS aanspreken, Of RvC weg wegens falend toezicht, of NS-top weg wegens falend beleid, Of allemaal weg. Dan blijft doorgaans een NS-directeur aan, ten behoeve van de continuiteit. Ik zie die Van Vroonhoven wel zitten als nieuwe NS-baas (als het zover komt, qua wegsturen). Doortastender en communicatief vaardiger.
huh?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef icloud het volgende:
Het blijft zielig je eigen wiki pagina aanmaken, met propaganda.![]()
![]()
![]()
Ik pak die van 07:30 uit Rsd naar HS, laat het je wel wetenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik hoop dat iemand dat snel weet en zal doorgeven. En na een paar dagen kun je pas zeggen hoe het echte gebruik zal zijn. Wij vrezen capaciteitstekort.
Ja klopt. Dat wordt bedoeld met "Alle bestaande contracten worden gerespecteerd"quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Stel nou dat dat gebeurd, dan zullen ze gewoon de consessie moeten uitdienen denk ik?
Zie laatste 1,5 pagina vorig topiquequote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik las van de week dat Veolia de boel in de verkoop gooit, of wilt gooien ?
Stel nou dat dat gebeurd, dan zullen ze gewoon de consessie moeten uitdienen denk ik? Volgende aanbesteding, wie zullen er mee doen?
Arriva lijkt me sowieso wel kandidaat, maar een DB bijv, of Virgin?
Die probeert al een tijdje een poot op de Nederlandse markt te krijgen meen ik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |