Het is gewoon niet zo handig, want je weet van tevoren hoe zoiets uitgelegd gaat worden, Met de beste wil van de wereld kun je er moeilijk meer van maken dan window dressing. En dat is gewoon volksverlakkerij eigenlijk. Beetje goeie sier lopen maken met uitspraken die nauwelijks geloofwaardig zijn, "maar technisch gezien net niet gelogen". Nou wauw hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Hij suggereert helemaal niets. In het persbericht staat dat buitenlandse partijen jaloers zijn op het systeem dat de NS 1 dag van te voren de dienstregeling kan aanpassen.
Je bent al je geloofwaardigheid hiermee verlorenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Onzin de benelux deed het zeer goed als binnenlandse intercity maar zat nooit vol tussen Roosendaal en essen/antwerpen.
O? Op grond waarvan? Welke wet of verordening zegt dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef icloud het volgende:
Dat doet niks af aan het feit dat je recht hebt op subsidie
Schei uit. Je weet zelf ook wel dat dit argument gelul is.quote:en daarmee een subsidieclubje bent,
Misschien is ons jaarverslag met gecontroleerde jaarrekening een indicatie voor je?quote:of jullie daadwerkelijk de subsidie weigeren is voor niemand te controleren.
Dat is dus ook niet waar, zie eveneens ons jaarverslag en onze website.quote:In het bestaan van mvbov heb ik nog nooit wij of mensen van gezien, der is maar een man die de mvbov leid en dat ben jij zelf, dus doe alsjeblieft niet alsof ik nu een heel clubje heb beledigd, meer dan een eemansfractie is het niet in de praktijk.
Misschien heeft hij wel geen salaris.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef icloud het volgende:
Wat moet ik met een vod papier waar slechts een beperkt aantal cijfertjes opstaan, er staat geen onkostenvergoeding/salaris op en ook het aantal echt actieve personen vind ik hier niet op terug.(en dan bedoel ik niet mensen die maandelijks hun beurs naar jullie brengen.)
Driekwart van het jaarverslag is een pleidooi voor eigen parochie, gezeik over de ns en de ov kaart.
Beide niet, zoals in mijn postgeschiedenis kunt lezen, ben ik eigenaar van een audio installatie bedrijf.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geen salaris.
Ik krijg sterk de indruk dat jij minimaal tot aan je ellebogen bij Bert Meerstad in zijn warme holletje zit. Hetzij omdat je hem persoonlijk kent, hetzij omdat jij ook zo'n stekeblinde NS-manager bent die geen idee heeft wat er daadwerkelijk op het station en de baan gebeurt.
Iets anders zelfs, geen woorden verspillen aan zo'n figuur, levert niks op alleen maar een vervelende smaak.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geen salaris.
Ik krijg sterk de indruk dat jij minimaal tot aan je ellebogen bij Bert Meerstad in zijn warme holletje zit. Hetzij omdat je hem persoonlijk kent, hetzij omdat jij ook zo'n stekeblinde NS-manager bent die geen idee heeft wat er daadwerkelijk op het station en de baan gebeurt.
Nu ga je straatjes schoonvegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef icloud het volgende:
[..]
De 6900 is bijvoorbeeld verlengt, en daarmee voldoet hij dus aan zijn uitspraken.
Dure grap voor de producent, al die verschillende bedrukkingen...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef b2py het volgende:
@flash, de Fyra op HO is in aantocht, dit is nog de V160 maar ze zijn onderweg naar de winkels.
[ afbeelding ]
Er is een Zweed die zelf een Fyra heeft gebouwd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef b2py het volgende:
@flash, de Fyra op HO is in aantocht, dit is nog de V160 maar ze zijn onderweg naar de winkels.
[ afbeelding ]
Allemaal een glaasje ranja?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef J.B. het volgende:
Wat een onvriendelijkheid hier vandaag zeg, jeeminee.
Jah, maar dat is niet diegene waar ik afstuiterende bodemplaten op kan klussenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Stukjes bodemplaat meegeleverd?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef remcoP het volgende:
Er is een Zweed die zelf een Fyra heeft gebouwd.
[ afbeelding ]
http://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=36786.0
Arme jan..quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal een glaasje ranja?En lekker naar Sven en Ireen kijken
True on that, wellicht op proef om te oefenen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah, maar dat is niet diegene waar ik afstuiterende bodemplaten op kan klussen
Nou inderdaad. Het hoeft toch pas over 6 jaar te "rijden"quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef b2py het volgende:
True on that, wellicht op proef om te oefenen.
Wie moet de NS anders scherp houden? De overheid als concessieverlener en aandeelhouder laat dat na..quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
De ns heeft al jaren te maken een hetze van de beroepszeikers en het volk wat daar heel gemakkelijk achteraan hobbelt.
Lees: IL&T had niet de ballen om zelf een rijverbod af te kondigen, maar voelt zich nu wel belangrijk genoeg om een herstart tegen te houdenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef James1988 het volgende:
Nog even over die Fyra hè: de Belgische autoriteiten (DVIS) hebben vrijwel onmiddelijk de typetoelating voor reizigersvervoer ingetrokken toen er een bodemplaat werd gevonden langs de infrastructuur. Had dat niet gebeurd, dan had de Fyra weer gereden.
Omdat de treinen niet meer naar België mochten rijden heeft NS besloten de treinen ook uit de Nederlandse binnenlandse treindienst te halen. IL&T heeft aangegeven dat ze om die reden niet proactief hoefden op te treden, maar het is IL&T die ook voor Nederland opnieuw een goedkeuring voor reizigersvervoer moet geven.
Ofwel, er geldt een rijverbod voor de V250 in beide landen.
Correct.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef b2py het volgende:
Rijverbod met reizigers, testritten zijn wel toegestaan.
Als IL&T na het stilleggen van de Fyra-dienst nog zou komen met een rijverbod zou dat wel een beetje heel erg mosterd na de maaltijd zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: IL&T had niet de ballen om zelf een rijverbod af te kondigen, maar voelt zich nu wel belangrijk genoeg om een herstart tegen te houden
Voor Beter OV had eerder al bij ILenT om een rijverbod gevraagd. Dat werd geweigerd. Dus ILenT staat sowieso voor lul.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef James1988 het volgende:
Als IL&T na het stilleggen van de Fyra-dienst nog zou komen met een rijverbod zou dat wel een beetje heel erg mosterd na de maaltijd zijn
Nou ja, vanaf morgen de eerste Schaamlap Expresse. Ben benieuwd hoe druk die zal zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef b2py het volgende:
Overigens las ik afgelopen week dat de reden dat er zo 'laat' gestart wordt met de surrogaatfyra komt doordat de NMBS niet eerder TRAXX loc's kon leasen en daarna het personeel weer opgeleid moest worden wat tot extra vertraging heeft geleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |