schrijven ligt hem sowieso wel jaquote:Op zondag 17 februari 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
poëzie in optima forma, het literair hoogtepunt van de eeuw
slechts een kwestie van tijd voor het op Powned verschijntquote:Op maandag 18 februari 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben razend benieuwd naar zijn tv-formats.
twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
etceteratwitter:EdwardCuil twitterde op zondag 08-04-2012 om 06:45:07The essential thing in life is not conquering but fighting well. reageer retweet
ik kon hem niet meer vindenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat hij dit kanaal niet meer update, hier haalt Steve McClaren al zijn wijsheid vandaan.
https://twitter.com/EdwardCuiltwitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
etceteratwitter:EdwardCuil twitterde op zondag 08-04-2012 om 06:45:07The essential thing in life is not conquering but fighting well. reageer retweet
De Cuil wordt ook genoemd in de legendarische sneeuwuitzending van VI.quote:
twitter:EdwardCuil twitterde op donderdag 12-04-2012 om 07:54:00Je kunt niet vooraan eindigen, wanneer je op je achterste blijft zitten. EvC reageer retweet
De Cuil is tegenwoordig actief op https://twitter.com/FeyenoordKanaalquote:Op maandag 18 februari 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat hij dit kanaal niet meer update, hier haalt Steve McClaren al zijn wijsheid vandaan.
https://twitter.com/EdwardCuiltwitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Nee vertel mij wat, dat hele Eredivisie Live is volledig overbodig dankzij het levendige verslag van hem tijdens de wedstrijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Cuil is tegenwoordig actief op https://twitter.com/FeyenoordKanaal
Er is van hoger hand ingegrepen, de Cuil vertelde dingen waar de wereld nog niet klaar voor was, en sommigen konden dat niet hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er trouwens met de twitter van Edward van Cuilenborg gebeurd?
Ik volgde hem eerst, maar nu lijkt zijn account, sinds een paar maanden, over te zijn genomen door Feijenoord Casuals figuren.
Ik had gehoopt op een serieus antwoord. Maarja, fok + serieus. Het was tegen beter weten inquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is van hoger hand ingegrepen, de Cuil vertelde dingen waar de wereld nog niet klaar voor was, en sommigen konden dat niet hebben.
Gelukkig heeft hij zijn homepage nog.
Ik ben altijd serieus over het genie van de Cuil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een serieus antwoord. Maarja, fok + serieus. Het was tegen beter weten in
Dat is Humberto.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik me van hem vooral herinnert is dat hij de tv kijkers toespreekt of wij een stel josti kinderen zijn die je voor het slapen nog een verhaaltje vertelt
Hij is inderdaad mee gestopt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er trouwens met de twitter van Edward van Cuilenborg gebeurd?
Ik volgde hem eerst, maar nu lijkt zijn account, sinds een paar maanden, over te zijn genomen door Feijenoord Casuals figuren.
Net ontdekte ik dat zijn fantastische site helaas offline is gegaan. Dit was toch wel een klap die hard aankwam.quote:
Dat is wel jammer ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net ontdekte ik dat zijn fantastische site helaas offline is gegaan. Dit was toch wel een klap die hard aankwam.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het volgende filmpje toont aan dat hij een op en top sportman is, hij beheerst zo'n driehonderd sporten volledig.
Zo rent hij de jeugd equipe van Ethiopië er moeiteloos uit.
Edward het grote multitalent. Ik ben heel erg benieuwd waar hij ons binnenkort mee verrast. Het zal ongetwijfeld een grote kijkcijferhit worden gezien zijn verleden.quote:
(bron: Wiki)quote:De EK kwalificatiewedstrijd Nederland-Schotland en de dartsfinale van Barneveld-Klaasen op de Lakeside die van Cuilenborg presenteerde waren de best bekeken programma's in de geschiedenis van SBS na de Joran van der Sloot-uitzending van Peter R. de Vries. Ook presenteerde Van Cuilenborg het best bekeken programma in de geschiedenis van Veronica (de darts finale van Adams op de Lakeside) en was hij te horen tijdens de best bekeken uitzending op Net 5 (de Wimbledonfinale van 2008 tussen Nadal en Federer).
Wel een artikel om in te lijsten hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.linkeballen.nl(...)-van-Cuilenborg.aspx
Wat doet hij nu.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
Goeie kick wel. Wat wil je weten Muto?
Niet dat ik verder iets weet ...
Schandalig dat zijn website het niet meer doet, ongetwijfeld zit de AIVD hier achter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:54 schreef Muto het volgende:
En nog steeds weten we niks over Edward...
Zou hij niet gewoon te duur en voor FOX over datum zijn? Misschien heeft men of hijzelf zich allang aangeboden bij de opstart van FOX en was het dus "nee,dankjewel Edward."quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef AFCNiels het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze hem bij Foxie niet inhuren in plaats van Lambiek, de kijkcijfers zouden gelijk een stuk beter worden, al is slechter ook onmogelijk.
Had ik het dus tóch goed gehoord...quote:
Ik draag ook altijd kleding van kredietplan.nlquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Inso
Commander Keenquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Die site is zó 1.0 dat ik er een nostalgie orgasme van krijg.
Zou je ook Commander Keen van zijn site kunnen downloaden?
Hij is wel op zenders he, SBS6, ElfVoetbalTV, Fox Sports, dat wordt zoeken mensen!quote:Op zondag 21 december 2014 02:54 schreef Pascalus het volgende:
De Cuil deed de voice-over van de Varkenoord documentaire die laatst op Fox Sports was. Dus hij leeft nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |