En zitten lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
![]()
Hunkemoller Brazilians zijn wel baas hoor. Ik zou het doen TS.
Daten jullie nou eindelijk een keer!?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen eigenlijk
Wat denk je zelfquote:Op zondag 17 februari 2013 09:46 schreef muhahaha het volgende:
De hamvraag is wat je uiteindelijk hebt besteld.
Heb je ook een bestellijst?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je zelfAls ik daar behoefte aan zou hebben dan kan ik het zelf "maken"
Dat ruikt toch anders hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je zelfAls ik daar behoefte aan zou hebben dan kan ik het zelf "maken"
Hier, dat is dan 100 euro.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:12 schreef Equites het volgende:
Ik wil eigenlijk wel graag 1 slipje met menstruatiebloed en 1 slipje met poep. Waar kan ik deze bestellen?
Rekeningnummer plz.quote:
Heb zelf reeds besteld, maar heb nog niks binnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je wilt zeker eerst reviews horen voordat je zelf een gebruikte tampon bestelt
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Dit zijn nou typisch van die spamberichten waar ik op in zou gaan
Je moet de meest weirde shit voorstellen TS, kijken hoe gek je haar kan krijgenEn dan afdingen!
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]weet je dat ik daar nog niet eens aan gedacht had? Even over nadenken.
Wat een sof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja jij zo het meteen doen natuurlijk. Ik ben te braaf voor dat soort dingen
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
Er SLIPt wel eens wat door het spamfilter.
G.R.S. wil wel helpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:12 schreef Equites het volgende:
Ik wil eigenlijk wel graag 1 slipje met menstruatiebloed en 1 slipje met poep. Waar kan ik deze bestellen?
Deze aanbieding zou ik toch niet laten liggen. 20 euro ongeachte de duur! Kun je iemand voor 20 euro zichzelf een week laten onderpoepen. Wat zeg ik, een maand!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Squirten is een vaste prijs van 40 euro
Plas en poep:
Filmpje waarop ik plas of poep 20 euro ongeacht duur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef iBenny het volgende:
Dafuq?
Gewoon iets bestellen en hier delen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef tarantism het volgende:
[..]
Deze aanbieding zou ik toch niet laten liggen. 20 euro ongeachte de duur! Kun je iemand voor 20 euro zichzelf een week laten onderpoepen. Wat zeg ik, een maand!
edit: haha plas en poep staat er ook. plas en poep
Mmm ik kan natuurlijk mensen laten betalen om mij dit te laten bestellen... of zoiets.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnen de kortste keren genoeg donaties binnen hebt
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Toempf het volgende:
Die chick heeft tenminste een gezonde Nederlandsche handelsgeest. Props.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |