Ah, ik snap het!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sieneke was ook 24 maar zag er uit als 42
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.
Nounounouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.
Nok zequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik nok even hier voor nu, maar ben er volgende week op zeker bij![]()
Het was gezelligquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Hij is (neefje van een) knuffelmarokkaan. Hij heeft vrijstelling gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
je moeder is trots. Hun ook.
YES-R, terug naar inburgeringscursus graag.
Hoeveel hersencellen zullen er afsterven als ik dat volgende week allemaal kijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vliegende Hollanders, Glennis Grace, Ron Brandsteder. SBS6 wil zelfs campingpubliek kwijt?
Ik snap de haat tegen Glennis nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vliegende Hollanders, Glennis Grace, Ron Brandsteder. SBS6 wil zelfs campingpubliek kwijt?
nee het moet nog platter dan RTL en het lukt ze aardigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ho wachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Glennis niet
De rest is minstens net zo vervelend
serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Glennis niet
De rest is minstens net zo vervelend
D. en serieus?quote:
Die stomme reclame met zo'n schaal waar je de alle schijt van Glennis uit 1 programma The Next Poptalent in kan doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my, vreten die mensen nou gewoon stokbrood met satésaus??? Waarom kijk ik nooit naar SBS6, WAT EEN ZENDER!!!!!
daar begin ik standaard mee bij bbq of gourmetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my, vreten die mensen nou gewoon stokbrood met satésaus??? Waarom kijk ik nooit naar SBS6, WAT EEN ZENDER!!!!!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar begin ik standaard mee bij bbq of gourmet
Zo'n grote schaal met een heel stokbrood? Wat een idee!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik toffee's in 3 smakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |