Ah goed van jou!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze deed keer mee aan Popstars met een eigen liedje voor d'r moeder.
Met hetzelfde verhaal als nu, nieuwe start etc.
Ja toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze deed keer mee aan Popstars met een eigen liedje voor d'r moeder.
Met hetzelfde verhaal als nu, nieuwe start etc.
Geen idee of het veel is. Ik heb nog nooit een sigaret in mijn moel gehad :")quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
15 jointjes per dag![]()
Waar betaalde ze dat van.
Nou een pakje normale sigaretten is al 6 euro zoiets. Geen idee wat 15 joints kosten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee of het veel is. Ik heb nog nooit een sigaret in mijn moel gehad :")
Ja, fake ID en klaar!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze had met VOice Kids moeten meedoen, had zo gekund.
Is bij hoge uitzondering hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
Oh, iemand die een eigen nummer mag. Spannend hoor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat een kleuterliedje voor een vrouw van 24.
Ik heb niets met pedo'squote:
Pedofiele Lesbiennesquote:
Sieneke was ook 24 maar zag er uit als 42quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Renesite het volgende:
Jubelelo is net zo iets als sjalaliesjalala van Sieneke...
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.quote:
Beste wat ik gezien heb vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Voor het niveau van dit programma was het niet onaardig.
Ah, ik snap het!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sieneke was ook 24 maar zag er uit als 42
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.
Nounounouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.
Nok zequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik nok even hier voor nu, maar ben er volgende week op zeker bij![]()
Het was gezelligquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Hij is (neefje van een) knuffelmarokkaan. Hij heeft vrijstelling gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
je moeder is trots. Hun ook.
YES-R, terug naar inburgeringscursus graag.
Hoeveel hersencellen zullen er afsterven als ik dat volgende week allemaal kijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vliegende Hollanders, Glennis Grace, Ron Brandsteder. SBS6 wil zelfs campingpubliek kwijt?
Ik snap de haat tegen Glennis nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vliegende Hollanders, Glennis Grace, Ron Brandsteder. SBS6 wil zelfs campingpubliek kwijt?
nee het moet nog platter dan RTL en het lukt ze aardigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ho wachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Glennis niet
De rest is minstens net zo vervelend
serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Glennis niet
De rest is minstens net zo vervelend
D. en serieus?quote:
Die stomme reclame met zo'n schaal waar je de alle schijt van Glennis uit 1 programma The Next Poptalent in kan doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my, vreten die mensen nou gewoon stokbrood met satésaus??? Waarom kijk ik nooit naar SBS6, WAT EEN ZENDER!!!!!
daar begin ik standaard mee bij bbq of gourmetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my, vreten die mensen nou gewoon stokbrood met satésaus??? Waarom kijk ik nooit naar SBS6, WAT EEN ZENDER!!!!!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar begin ik standaard mee bij bbq of gourmet
Zo'n grote schaal met een heel stokbrood? Wat een idee!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik toffee's in 3 smakenquote:
Ziet Glennis eruit alsof ze eet dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef fotostarter het volgende:
Zou glennis ook paardenvlees eten? Ik bedoel.. wij eten ook geen mens.
En GEEN BN'ers die meedoen dat is wel een voordeel, gewone mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat lijkt ze zo'n slecht programma.. showbizz quiz.. ik kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |