Ik zou niet durven, die gaat uit haar stekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En niemand die haar de studio uitschopt?
Ah goed van jou!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze deed keer mee aan Popstars met een eigen liedje voor d'r moeder.
Met hetzelfde verhaal als nu, nieuwe start etc.
Ja toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze deed keer mee aan Popstars met een eigen liedje voor d'r moeder.
Met hetzelfde verhaal als nu, nieuwe start etc.
Geen idee of het veel is. Ik heb nog nooit een sigaret in mijn moel gehad :")quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
15 jointjes per dag![]()
Waar betaalde ze dat van.
Nou een pakje normale sigaretten is al 6 euro zoiets. Geen idee wat 15 joints kosten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee of het veel is. Ik heb nog nooit een sigaret in mijn moel gehad :")
Ja, fake ID en klaar!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze had met VOice Kids moeten meedoen, had zo gekund.
Is bij hoge uitzondering hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
Oh, iemand die een eigen nummer mag. Spannend hoor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat een kleuterliedje voor een vrouw van 24.
Ik heb niets met pedo'squote:
Pedofiele Lesbiennesquote:
Sieneke was ook 24 maar zag er uit als 42quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Renesite het volgende:
Jubelelo is net zo iets als sjalaliesjalala van Sieneke...
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.quote:
Beste wat ik gezien heb vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Voor het niveau van dit programma was het niet onaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |