bronquote:SBS6: Terug naar pure talentenjacht
Met The Next Popstar en de terugkeer van Sterren dansen op het ijs mikt SBS6 vanaf 2013 op het aloude succes van het grote familieamusement.
Volgens zenderbaas Remko van Westerloo is er behoefte aan een tv-talentenjacht in zijn puurste vorm, zoals het vroegere Idols en Popstars, waarin jong en oud de kans krijgen hun vocale kwaliteiten te etaleren. „We gaan het oude opnieuw uitvinden”, zegt hij. „Want The Next Popstar wordt een gelikte 13-delige talentenshow vol verrassende elementen, compleet met auditieronden en liveuitzendingen. De afgelopen jaren heeft een versnippering plaatsgevonden van de zangshows, waaraan steeds vaker echte artiesten meedoen. Wij denken dat een moderne variant van de aloude talentenjacht zeker zal aanslaan bij een groot publiek. Kandidaten kunnen zich vanaf vandaag aanmelden bij SBS6.”
Met de nieuwe serie Sterren dansen op het ijs grijpt SBS6 terug op een beproefd succesnummer op het gebied van familieamusement. „We mikken in onze programmering voor 2013 op een uitgebalanceerde mix van nieuw en vertrouwd, maar dat laatste dan wel in een vernieuwde opzet.”
Dat pijpt lastiger.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
Het hele pakketje? Hou in ieder geval je mond dicht
Ja dat dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Als ze overal aan meegedaan heeft dan zal ze niet heel goed zijn. Ik herken 'r niet en ik kijk te veel van dit soort bagger.
Eigendunkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
Hoe komt dat meisje erbij dat ze mooi is?
Ja zie, jij bent ook jaloers!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
Hoe komt dat meisje erbij dat ze mooi is?
Dat probeert ze, de mannelijke ruiters willen niet meer op haar zitten.quote:
Nou enormquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja zie, jij bent ook jaloers!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis loopt echt met een natte string rond, nu ze haar Jordaanse waffel open kan trekken
Vind je het gek, Glennis geeft tips.quote:
Correctie, helemaal niet zuiver.quote:
Eeej hallotjesquote:
quote:
Maakt niet uit, ze is zum pleitosquote:
Zij zelf denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke idioot heeft Glennis gevraagd in die jury eigenlijk?
Niemand, ze wilde zelf zo graag, want The Voice wil haar niet, dus dan maar hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Je ziet inderdaad wel vaker dat die arabische types een soort misplaatste arrogantie hebben. Vaak aangemoedigd door moeders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Echt weer een prototype marokkaanse grote waffel
het is ouderwets Idolsquote:
Ze ging er gewoon zitten. En die er eerst zat heeft ze opgegeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Yes-R toen ie 16 was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Zij komt me trouwens bekend voor die Fresh kid.
Ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Freshkid ken ik ergens van, heeft die niet ooit meegedaan aan iets ofzo?
monsif?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Degene die de suikerklontjes daar heeft neergelegd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
ja waku wakuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Degene die de suikerklontjes daar heeft neergelegd.
Het is een vrouw van 24quote:
En niemand die haar de studio uitschopt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand, ze wilde zelf zo graag, want The Voice wil haar niet, dus dan maar hier
Ik zou niet durven, die gaat uit haar stekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En niemand die haar de studio uitschopt?
Ah goed van jou!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze deed keer mee aan Popstars met een eigen liedje voor d'r moeder.
Met hetzelfde verhaal als nu, nieuwe start etc.
Ja toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze deed keer mee aan Popstars met een eigen liedje voor d'r moeder.
Met hetzelfde verhaal als nu, nieuwe start etc.
Geen idee of het veel is. Ik heb nog nooit een sigaret in mijn moel gehad :")quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
15 jointjes per dag![]()
Waar betaalde ze dat van.
Nou een pakje normale sigaretten is al 6 euro zoiets. Geen idee wat 15 joints kosten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee of het veel is. Ik heb nog nooit een sigaret in mijn moel gehad :")
Ja, fake ID en klaar!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze had met VOice Kids moeten meedoen, had zo gekund.
Is bij hoge uitzondering hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
Oh, iemand die een eigen nummer mag. Spannend hoor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat een kleuterliedje voor een vrouw van 24.
Ik heb niets met pedo'squote:
Pedofiele Lesbiennesquote:
Sieneke was ook 24 maar zag er uit als 42quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Renesite het volgende:
Jubelelo is net zo iets als sjalaliesjalala van Sieneke...
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.quote:
Beste wat ik gezien heb vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Voor het niveau van dit programma was het niet onaardig.
Ah, ik snap het!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sieneke was ook 24 maar zag er uit als 42
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.
Nounounouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En pedofiele homo's die van teleurstelling houden als ze in het broekje kijken.
Nok zequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik nok even hier voor nu, maar ben er volgende week op zeker bij![]()
Het was gezelligquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Hij is (neefje van een) knuffelmarokkaan. Hij heeft vrijstelling gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
je moeder is trots. Hun ook.
YES-R, terug naar inburgeringscursus graag.
Hoeveel hersencellen zullen er afsterven als ik dat volgende week allemaal kijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vliegende Hollanders, Glennis Grace, Ron Brandsteder. SBS6 wil zelfs campingpubliek kwijt?
Ik snap de haat tegen Glennis nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vliegende Hollanders, Glennis Grace, Ron Brandsteder. SBS6 wil zelfs campingpubliek kwijt?
nee het moet nog platter dan RTL en het lukt ze aardigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ho wachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Glennis niet
De rest is minstens net zo vervelend
serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Glennis niet
De rest is minstens net zo vervelend
D. en serieus?quote:
Die stomme reclame met zo'n schaal waar je de alle schijt van Glennis uit 1 programma The Next Poptalent in kan doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my, vreten die mensen nou gewoon stokbrood met satésaus??? Waarom kijk ik nooit naar SBS6, WAT EEN ZENDER!!!!!
daar begin ik standaard mee bij bbq of gourmetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my, vreten die mensen nou gewoon stokbrood met satésaus??? Waarom kijk ik nooit naar SBS6, WAT EEN ZENDER!!!!!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar begin ik standaard mee bij bbq of gourmet
Zo'n grote schaal met een heel stokbrood? Wat een idee!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik toffee's in 3 smakenquote:
Ziet Glennis eruit alsof ze eet dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef fotostarter het volgende:
Zou glennis ook paardenvlees eten? Ik bedoel.. wij eten ook geen mens.
En GEEN BN'ers die meedoen dat is wel een voordeel, gewone mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat lijkt ze zo'n slecht programma.. showbizz quiz.. ik kijk
die had ook zo'n quiz toch bij de ncrv? de vakantie quiz?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Waar is Frank Masmeijer? Komt ie ook nog op SBS6
Is daar ook een topic bij?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat lijkt ze zo'n slecht programma.. showbizz quiz.. ik kijk
ik hoop op ted de braakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Waar is Frank Masmeijer? Komt ie ook nog op SBS6
ook niet echte bn-ers die het presenterenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En GEEN BN'ers die meedoen dat is wel een voordeel, gewone mensen.
Ja Adelante...quote:
Echt hequote:
Heb jij al enig talent gezien?quote:
Ik krijg er echt een beetje een plaatsvervangende schaamte van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. Toch vind ik het hebbelijker als ze brabants zijn.
JAAAA MN8quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
I've got a little something for you
Cee
tot half 10, je gaat het halenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? Ik trek het bijna niet meer
Ik praat zoals Glennis zowat dus dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
Erik, ik praat toch wel beschaafder dan dat he?
We lijken wel Engels naast dit, zo beschaafd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
Erik, ik praat toch wel beschaafder dan dat he?
aan haar mondje te zien eet ze veel komkommer en winterwortel. In een keer overdwars erin. HATSEFLATS!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ziet Glennis eruit alsof ze eet dan?
zo'n harry potter poster die beweegt dan he!?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
ik wil een poster van hem aan mijn muur
maar dat hield op na het 4e woordquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Heeeel even dacht ik dat hij kon zingen
Een soort Brise. Totdat ze echt doortrekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet waarom het groen wordt als één iemand trekt.
dolf jansen, net zo drukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel een typetje van een cabaretier.
Ja echt hè dat kan niet andersquote:
Met een molensteen/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe moet zo iemand het normale leven doorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |