En daarna brandsteker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij Ron Brandsteder die het bejaardenhuis in moet. Met de deur op slot.
Het is nationale paardendagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Eerst die paardenbek van Glennis, daarna dat gehinniklach van Ron. Dus de hel was helemaal zo erg nog niet
SBS6 == de Hel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Eerst die paardenbek van Glennis, daarna dat gehinniklach van Ron. Dus de hel was helemaal zo erg nog niet
Ik heb hier mot met Pat, ik zeg uit die tv hij zegt ONZIN, ik ga winnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem ga ik zo wel natuurlijk de showbizquiz kijken.
en ik zit bang in een hoekje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier mot met Pat, ik zeg uit die tv hij zegt ONZIN, ik ga winnen
Terechtquote:
Ik zie dit voor me en het is haske zieligquote:
Aandachtsboog van een Tokkie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
goede van sbs is dat dit programma niet zo lang duurt als the voice
En dat nu pas de eerste reclame is na drie kwartierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
goede van sbs is dat dit programma niet zo lang duurt als the voice
Maak je geen zorgen, het komt goed. Geen paniek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me en het is haske zielig.
IK ZEI QUATSCHquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier mot met Pat, ik zeg uit die tv hij zegt ONZIN, ik ga winnen
Ach wat, hij ligt languit op mijn bank met zijn lappiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me en het is haske zielig.
Jij en welke auto.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ZEI QUATSCH
IK SCHEUR WEL NAAR HUIS, GA IK HET THUIS KIJKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme jongenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, hij ligt languit op mijn bank met zijn lappie
Het is niet zo lang als die andere programma's schatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ZEI QUATSCH
IK SCHEUR WEL NAAR HUIS, GA IK HET THUIS KIJKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem net wat te drinkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme jongen! Ga eens wat drinken voor 'm halen en een lekker koekje.
Ohja, dat keek ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
De beste zangers van Nederland is niet veel beter momenteel
Als ze mijn huis maar heel latenquote:
EN DAT KOEKJE DAN!? MOET IE VERHONGEREN OFZO!?quote:
"Jan Klaassen was trompetter in het leger van de Prins"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat keek ik ook. Als ik het niet vergeet steeds.
Hij heeft 3 borden chinees naar binnen zitten werkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN DAT KOEKJE DAN!? MOET IE VERHONGEREN OFZO!?
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat keek ik ook. Als ik het niet vergeet steeds.
Ja met haar vieze opgeschoren haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffa
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het B-garnituur van Nederland doet mee. Raffa
Dat kun je haar niet aanrekenen, dat is de verslaving geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met haar vieze opgeschoren haar.
Beter dan die Charly nogquote:
Oh dus als ik dat doe dan komt het door mijn rookverslavingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kun je haar niet aanrekenen, dat is de verslaving geweest
Word ze geslagen door haar vriend?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met haar vieze opgeschoren haar.
Zou ik wel doen als ik die vriend was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word ze geslagen door haar vriend?
Zo niet dan wel voor de buitenwereld, alles voor de publiciteitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word ze geslagen door haar vriend?
Truequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik die vriend was.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als ik dat doe dan komt het door mijn rookverslaving
Dank, ik wachtte op het signaalquote:
Het is volledig gejat. Het enige dat anders is, dat deze kandidaten zuigen en de juryleden trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
De kleurtjes zijn eigenlijk ook best Idols, dat blauwe.
Nou bij Idols zaten ook vaak hele slechte hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is volledig gejat. Het enige dat anders is, dat deze kandidaten zuigen en de juryleden trekken
Eigenlijk is het wel logischer, top of flop, wegdrukken als je slecht bent.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik moet eraan wennen dat als de jury NIKS doet, het juist een goed teken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |