Moet je ff teruglezen vanaf #14 ofzoquote:
Zo lief deze.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik settle wel voor Henk de rest van m'n levenAlle andere seks stelt toch alleen maar teleur
Jij en Henk zijn gewoon neukertjes, of bloeit er een relatie op ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee serieus![]()
gelijkgestemde sekspartner![]()
![]()
Puh-leasequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij wilt ook alleen maar Missionaris?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Piye het volgende:
Op mijn bucketlist staat "Een FOK!ster neuken".
[..]
Zo lief deze.
Is er al geweest/is er soort-van nog/gaat er nog komenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij en Henk zijn gewoon neukertjes, of bloeit er een relatie op ?
dudequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Piye het volgende:
Ik ril er alleen al van om zo'n seksleven te moeten hebben (met alleen missionaris)quote:
Dat niet al gedaan hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo lief deze.
Vergis je niet er zitten een paar erg mooie dames tussen.quote:
Sorry. Ik heb pas net ontdekt dat hier niet alleen mannen zitten.quote:
heb je het vastgelegd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
Ik heb cyber-seks gehad met Pixie (een FOK!ster)
Was mijn FOKlesbovriendinnetjuh jwz
ik heb t niet zo op online datenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Vergis je niet er zitten een paar erg mooie dames tussen.
[..]
Sorry. Ik heb pas net ontdekt dat hier niet alleen mannen zitten.
juistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
zoek maar terug in de nachtbaggers van 2010
Kan best leuk zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb t niet zo op online daten
Wat is er van haar terecht gekomen? Mis haar wel in de NBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
Ik heb cyber-seks gehad met Pixie (een FOK!ster)
Was mijn FOKlesbovriendinnetjuh jwz
hoe kun je nu zonder elkaar gezien te hebben toch 'echt'daten?quote:
Ik ook niet, maar ja toch leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb t niet zo op online daten
Dus jij hebt weleens een FOK!er gehad?quote:
en dan valt 'ie in het echt super tegenquote:
Laatste wat ik van 'r had gehoord was ze alleen nog actief in fobo omdat ze het forum zat was omdat ze voor ieder klein kutdingetje gebanned werd, maar ze is nu al sinds 2011 al niet meer actief geloof ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat is er van haar terecht gekomen? Mis haar wel in de NB
Waarom niet, soort van blind date maar toch weer niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe kun je nu zonder elkaar gezien te hebben toch 'echt'daten?
ja, weet nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet, soort van blind date maar toch weer niet.
Echt welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Jammer wel, was wel een toffe meid. Kon d'r hartelijk om lachen in de NB's van toen.
meer dan 1 dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb al een lijstje opgebouwd met foksters die ik al gedaan heb
serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
verlengsnoerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Problem, telefoon bijna leeg en bed staat niet in beurt van oplader
Heb ik zo niet over, moet ik naar beneden en dat trekt mijn maag nietquote:
Geinig.quote:
Een lijstje zelfs.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
dus 9?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
6 normaal postende en 3 die af en toe er op zitten.
nawwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik zo niet over, moet ik naar beneden en dat trekt mijn maag niet
klotekadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Christus tering, dit gaat te snel. Ik moet veel lezen.
Post is wat rustiger hontjuns !
Zozo hosselbaas.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
Ja, dat is dus wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is wel leuk om een keer te proberen iig
nog nooit naar een FOK!meet gegaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon naar toffe FOK!meets gaan. Het is niet altijd raak natuurlijk. Ik ga er ook niet heen om te hosselen, maar voor het bier en de gezelligheid. Soms gebeurd er wat, en soms niet.
Daarom bestaat er de stonermeetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog nooit naar een FOK!meet gegaan![]()
ik wil niet naar een feestje waar iedereen elkaar wel kent, maar mij niet
Nou nee. Gewoon chillen met een groep enzo. Er gebeurd gewoon wat als het gezellig is, no biggie. Ik ga niet hosselen, dat is laag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Waarom?
Serieus meisjes voor seks hosselen via FOK! en dat er dan ook nog meisjes zijn die daar op in gaan
En sowieso nog de seks met steven, real love.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nee. Gewoon chillen met een groep enzo. Er gebeurd gewoon wat als het gezellig is, no biggie. Ik ga niet hosselen, dat is laag.
Dus jij neemt na elke meet wel een FOK!stertje mee naar huis?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nee. Gewoon chillen met een groep enzo. Er gebeurd gewoon wat als het gezellig is, no biggie. Ik ga niet hosselen, dat is laag.
Gast deze reeks bestaat net een maandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zijn die wel eens in Rotterdam?
Ik blijf meestal gewoon pitten, is makkelijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus jij neemt na elke meet wel een FOK!stertje mee naar huis?
watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En sowieso nog de seks met steven, real love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast deze reeks bestaat net een maandMeet komt ergens als 't weer lekker weer is denk ik, in Utrecht waarschijnlijk
Misschien gaat er op de stonersmeet ook geneukt word, oeehh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus jij neemt na elke meet wel een FOK!stertje mee naar huis?
seks hebben met vreemden op een vreemde plekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik blijf meestal gewoon pitten, is makkelijker
Heb je mij nog niet gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En sowieso nog de seks met steven, real love.
quote:
Ik ook niet, al heb ik met dat laatste geen probleem. Wel 2 mensen 1 op 1 gemeet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog nooit naar een FOK!meet gegaan![]()
ik wil niet naar een feestje waar iedereen elkaar wel kent, maar mij niet
stonermeet wordt één grote dikke vette glibberige orgie!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien gaat er op de stonersmeet ook geneukt word, oeehh.
Had t niet over mezelfquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet gehad
Levensgenieterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
seks hebben met vreemden op een vreemde plek
sletje
awhhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Aah, A. was nog even terug gegaan naar huis en kwam ook nog even bij mij langs
Aait Rotterdammer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zijn die wel eens in Rotterdam?
ik blow niet, maar ik drink dan wel een pintquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait Rotterdammer.
Gaan we binnenkort even jointje roken? :d
Ook lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik blow niet, maar ik drink dan wel een pint
Bij mij was die periode slechts kort, tussen m'n ontmaagding (2 maanden voor m'n 16e verjaardag) en de relatie met Piet (2 maanden na m'n 16e verjaardag) die 3,5 jaar duurde en waarna ik slechts met Henk nog seks heb gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Levensgenieter![]()
Maar ja, ik heb wel een tijdje geslet ja. Niets mis mee.
Wat doe/hoe kom je hier dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik blow niet, maar ik drink dan wel een pint
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat doe/hoe kom je hier dan eigenlijk?![]()
Nou wij zijn de enigen in R'dam tot nu toe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik voorzie een minimeet in Rotterdam
Ik ook R'damquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wij zijn de enigen in R'dam tot nu toe.Mono woont er niet meer.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hu ? Je zelf.
Ik zeg mij.
Nee klopt, maar dan trommelen we gewoon iedereen uit de randstad opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
ik weet het zelf niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar weten wat je als niet-stoner in het stonertopic doet
weet je zeker dat je niet stoned bent?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het zelf niet eens
ik ben dronkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet stoned bent?
Den Haag is om de hoek. Ben dagelijks in Rotterdam te vinden omdat ik daar op school zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
zit jij op de hogeschool?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag is om de hoek. Ben dagelijks in Rotterdam te vinden omdat ik daar op school zit.
Aait.quote:
Ja kan ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan trommelen we gewoon iedereen uit de randstad op
ik ga het weekend van 1 maart naar Den Haagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag is om de hoek. Ben dagelijks in Rotterdam te vinden omdat ik daar op school zit.
quote:
Mono doet mbo treinmachinist allesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet de persoon voor
Mag je daar ook blowen? Zo niet, ben je hier gewoon welkom om een blow te roken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga het weekend van 1 maart naar Den HaagMaar dan ben ik van vrijdagavond t/m zondagmiddag bij m'n tante die me wss ook weer afzet bij de trein
jij was machinist toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet de persoon voor
1 maart dus meeten in Rotterdamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga het weekend van 1 maart naar Den HaagMaar dan ben ik van vrijdagavond t/m zondagmiddag bij m'n tante die me wss ook weer afzet bij de trein
Nee haha ga haar ook niet laten weten dat ik blow ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag je daar ook blowen? Zo niet, ben je hier gewoon welkom om een blow te roken.
Ook prima!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee haha ga haar ook niet laten weten dat ik blow ofzo
Of je moet ff zondagmiddag op CS komen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |