ja, weet nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet, soort van blind date maar toch weer niet.
Echt welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Jammer wel, was wel een toffe meid. Kon d'r hartelijk om lachen in de NB's van toen.
meer dan 1 dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb al een lijstje opgebouwd met foksters die ik al gedaan heb
serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
verlengsnoerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Problem, telefoon bijna leeg en bed staat niet in beurt van oplader
Heb ik zo niet over, moet ik naar beneden en dat trekt mijn maag nietquote:
Geinig.quote:
Een lijstje zelfs.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
dus 9?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
6 normaal postende en 3 die af en toe er op zitten.
nawwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik zo niet over, moet ik naar beneden en dat trekt mijn maag niet
klotekadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Christus tering, dit gaat te snel. Ik moet veel lezen.
Post is wat rustiger hontjuns !
Zozo hosselbaas.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
Ja, dat is dus wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is wel leuk om een keer te proberen iig
nog nooit naar een FOK!meet gegaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon naar toffe FOK!meets gaan. Het is niet altijd raak natuurlijk. Ik ga er ook niet heen om te hosselen, maar voor het bier en de gezelligheid. Soms gebeurd er wat, en soms niet.
Daarom bestaat er de stonermeetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog nooit naar een FOK!meet gegaan![]()
ik wil niet naar een feestje waar iedereen elkaar wel kent, maar mij niet
Nou nee. Gewoon chillen met een groep enzo. Er gebeurd gewoon wat als het gezellig is, no biggie. Ik ga niet hosselen, dat is laag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Waarom?
Serieus meisjes voor seks hosselen via FOK! en dat er dan ook nog meisjes zijn die daar op in gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |