dat is lekker jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er staan ook wel andere beroepen op hoor![]()
Maar kapsters omdat die altijd met hun tieten langs je hoofd wrijven
ja de filiaalmanager van waar ik werk is daarnaast ook kapster en bij haar kost 't 20 ofzo, dus ga ik volgende keer maar doen. Vrouwen is altijd duurder dan bij mannen, hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is wel veel hoor en bij vrouwen gaat er meestal niet veel afIk heb een thuiskapster lekker makkelijk en goedkoop 10 euro
Doen, goedkoper is altijd beter jeweetzquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja de filiaalmanager van waar ik werk is daarnaast ook kapster en bij haar kost 't 20 ofzo, dus ga ik volgende keer maar doen. Vrouwen is altijd duurder dan bij mannen, he
Ik zat een jaartje op een school met een kappersopleiding. Ook allemaal lekkere dames, maar je moest ze niet in de buurt van je haar laten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
lokale kapsalon. bij brainwash was ik een keer maar die hadden het echt voor geen meter gekniptwel lekkere chicks ja maar doe mij maar een vrouw met (knip)ervaring
Ik ben nu aan het proberen om mijn buurmeisje in Zwitserland te neukenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik moet weer hard aan de hossel om een 40 jarige
vrouw aan de haak te slaan. Ben in ieder geval goed onderweg.
Want ze vroeg me of ik haar nummer wilde, nadat ik haar een
witte zoet had gegeven.
En gezegd als die tering ex van haar weer zeikt ze mij moet bellen,
dat ik wel effe kom helpen, praten
Wut?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik moet weer hard aan de hossel om een 40 jarige
vrouw aan de haak te slaan. Ben in ieder geval goed onderweg.
Want ze vroeg me of ik haar nummer wilde, nadat ik haar een
witte zoet had gegeven.
En gezegd als die tering ex van haar weer zeikt ze mij moet bellen,
dat ik wel effe kom helpen, praten
Effe doorzetten, niet te obvious.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het proberen om mijn buurmeisje in Zwitserland te neuken![]()
of coursequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Effe doorzetten, niet te obvious.
Just know what's triggering her
Als het om mijn haar knippen gaat is dat dus echt niet waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doen, goedkoper is altijd beter jeweetz
ze hebben het over een seks-bucket list ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wil je een 40jarige hosselen?
tuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ze hebben het over een seks-bucket list ofzo
Ohquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ze hebben het over een seks-bucket list ofzo
geef mij die joint, dan krijg je van mij een pilsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhIk ben ook te stoned om het te volgen
Nee hoor, ik settle wel voor Henk de rest van m'n levenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tuurlijk
je moet toch doelen stellen ofnie?
wie is Henk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik settel wel voor Henk de rest van m'n levenAlle andere seks stelt toch alleen maar teleur
Zuchtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik settel wel voor Henk de rest van m'n levenAlle andere seks stelt toch alleen maar teleur
haha ja krijg er ook weinig van mee, behalve dat het testosteron level mij een beetje te hoog stijgt dit topicquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhIk ben ook te stoned om het te volgen
Omdat ik toen ik haar zeg ik dacht dat ze 28 was ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wil je een 40jarige hosselen?
who da fuck is Henk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic als je Henk niet kent
Hij wilt ook alleen maar Missionaris?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee serieus![]()
gelijkgestemde sekspartner![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |