Hou ook rekening dat als je kotst (en dunne kak hebt misschien, dat hoef ik overigens niet te wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik Maandag nog beroerd ben ga ik heen, hoewel ik me nu bedenk dat ik sowieso heen moet. Pil is bijna op en wil iets anders
spiraaltjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik Maandag nog beroerd ben ga ik heen, hoewel ik me nu bedenk dat ik sowieso heen moet. Pil is bijna op en wil iets anders
ik wil nog een keer een kapster neuken, maarjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Studeur het volgende:
heb 1 keer gedaan alsof ik blind was bij de kapper
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Studeur het volgende:
heb 1 keer gedaan alsof ik blind was bij de kapper
Hehe daarom heb ik hem nog niet ingenomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hou ook rekening dat als je kotst (en dunne kak hebt misschien, dat hoef ik overigens niet te weten) de pil niet kan werken. Dus laat je niet bezwangeren.
Waarom perse een kapsterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil nog een keer een kapster neuken, maarja
staat op mijn bucket list![]()
ben je 15?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik trek me nu af met een joint tussen mijn billen :$
Is dit normaal Mono ?
Pas op voor brandwonden/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik trek me nu af met een joint tussen mijn billen :$
Is dit normaal Mono ?
er staan ook wel andere beroepen op hoorquote:
Bijna, plus 9, nou ja bijna + 10 hahaquote:
Ja de tip zit in mijn anus :$quote:
ben jij al zo'n oudje ja?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bijna, plus 9, nou ja bijna + 10 haha
[..]
Ja de tip zit in mijn anus :$
Goed idee !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil nog een keer een kapster neuken, maarja
staat op mijn bucket list![]()
kassameisje van de AH is me al wel geluktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goed idee !
Lijkt mij ook wel wat eigenlijk
ik ga elke week naar de kapper, en dan na het haren wassen zeg ik dat ik me heb bedachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Sommige kappersmeisjes zijn echt geil ja. Met hun lichaam langs je heen gaan
Vooral die met inkijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Sommige kappersmeisjes zijn echt geil ja. Met hun lichaam langs je heen gaan
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er staan ook wel andere beroepen op hoor![]()
Maar kapsters omdat die altijd met hun tieten langs je hoofd wrijven
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
's Zomers bij de kapper zitten met korte broek. En je dan onder dat kappers kleed heel zachtjes aftrekken
ik ben 19quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |