En sowieso nog de seks met steven, real love.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nee. Gewoon chillen met een groep enzo. Er gebeurd gewoon wat als het gezellig is, no biggie. Ik ga niet hosselen, dat is laag.
Dus jij neemt na elke meet wel een FOK!stertje mee naar huis?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nee. Gewoon chillen met een groep enzo. Er gebeurd gewoon wat als het gezellig is, no biggie. Ik ga niet hosselen, dat is laag.
Gast deze reeks bestaat net een maandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zijn die wel eens in Rotterdam?
Ik blijf meestal gewoon pitten, is makkelijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus jij neemt na elke meet wel een FOK!stertje mee naar huis?
watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En sowieso nog de seks met steven, real love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast deze reeks bestaat net een maandMeet komt ergens als 't weer lekker weer is denk ik, in Utrecht waarschijnlijk
Misschien gaat er op de stonersmeet ook geneukt word, oeehh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus jij neemt na elke meet wel een FOK!stertje mee naar huis?
seks hebben met vreemden op een vreemde plekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik blijf meestal gewoon pitten, is makkelijker
Heb je mij nog niet gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En sowieso nog de seks met steven, real love.
quote:
Ik ook niet, al heb ik met dat laatste geen probleem. Wel 2 mensen 1 op 1 gemeet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog nooit naar een FOK!meet gegaan![]()
ik wil niet naar een feestje waar iedereen elkaar wel kent, maar mij niet
stonermeet wordt één grote dikke vette glibberige orgie!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien gaat er op de stonersmeet ook geneukt word, oeehh.
Had t niet over mezelfquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet gehad
Levensgenieterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
seks hebben met vreemden op een vreemde plek
sletje
awhhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Aah, A. was nog even terug gegaan naar huis en kwam ook nog even bij mij langs
Aait Rotterdammer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zijn die wel eens in Rotterdam?
ik blow niet, maar ik drink dan wel een pintquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait Rotterdammer.
Gaan we binnenkort even jointje roken? :d
Ook lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik blow niet, maar ik drink dan wel een pint
Bij mij was die periode slechts kort, tussen m'n ontmaagding (2 maanden voor m'n 16e verjaardag) en de relatie met Piet (2 maanden na m'n 16e verjaardag) die 3,5 jaar duurde en waarna ik slechts met Henk nog seks heb gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Levensgenieter![]()
Maar ja, ik heb wel een tijdje geslet ja. Niets mis mee.
Wat doe/hoe kom je hier dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik blow niet, maar ik drink dan wel een pint
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat doe/hoe kom je hier dan eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |