Nou wij zijn de enigen in R'dam tot nu toe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik voorzie een minimeet in Rotterdam
Ik ook R'damquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wij zijn de enigen in R'dam tot nu toe.Mono woont er niet meer.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hu ? Je zelf.
Ik zeg mij.
Nee klopt, maar dan trommelen we gewoon iedereen uit de randstad opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
ik weet het zelf niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar weten wat je als niet-stoner in het stonertopic doet
weet je zeker dat je niet stoned bent?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het zelf niet eens
ik ben dronkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet stoned bent?
Den Haag is om de hoek. Ben dagelijks in Rotterdam te vinden omdat ik daar op school zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
zit jij op de hogeschool?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag is om de hoek. Ben dagelijks in Rotterdam te vinden omdat ik daar op school zit.
Aait.quote:
Ja kan ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan trommelen we gewoon iedereen uit de randstad op
ik ga het weekend van 1 maart naar Den Haagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag is om de hoek. Ben dagelijks in Rotterdam te vinden omdat ik daar op school zit.
quote:
Mono doet mbo treinmachinist allesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet de persoon voor
Mag je daar ook blowen? Zo niet, ben je hier gewoon welkom om een blow te roken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga het weekend van 1 maart naar Den HaagMaar dan ben ik van vrijdagavond t/m zondagmiddag bij m'n tante die me wss ook weer afzet bij de trein
jij was machinist toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet de persoon voor
1 maart dus meeten in Rotterdamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga het weekend van 1 maart naar Den HaagMaar dan ben ik van vrijdagavond t/m zondagmiddag bij m'n tante die me wss ook weer afzet bij de trein
Nee haha ga haar ook niet laten weten dat ik blow ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag je daar ook blowen? Zo niet, ben je hier gewoon welkom om een blow te roken.
Ook prima!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee haha ga haar ook niet laten weten dat ik blow ofzo
Of je moet ff zondagmiddag op CS komen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |