Hoi Karina.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Zijn ze de hele tijd al zo politiek correct? Wat flauw.
MIquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Dat shirtje ook zo nonchalant in d'r kut gefrommeld bij Do.
Bij alledrie niet volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zit er ook een chromosoompje niet goed.
Het is SBS. Big shot...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Adelante het volgende:
Zijn dit allemaal afvallers van overige talentenjachten?
ik denk dat er wel meer niet goed zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zit er ook een chromosoompje niet goed.
Opgeven voor dit programma Pheen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
help. Mijn hamster begint te huilen als een wolf. Wat moet ik doen?
SBS heeft toch ook X-factor ofzo?quote:
Ik heb het geluid van mijn externe boxen afgehaald...in hifi stereo is het echt vreselijkquote:
Camping smokings FTWquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Zelfs een dergelijke montage moeten ze jatten bij de buren. Wat een topzender is dit toch.
Frituren in zonnebloemolie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
help. Mijn hamster begint te huilen als een wolf. Wat moet ik doen?
SBS jat alles, zelfs aids.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Goh waar heb ik dit eerder gezien, een compilatie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geluid van mijn externe boxen afgehaald...in hifi stereo is het echt vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |