Wtf idd, ik heb zo een vierkant hokkie van 4 bij 4 met badkamer tegelsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eeh: dit is voor de bulk?
(nice kleedkamer btw).
Nice, gratz:) op naar de 200:)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:18 schreef robskem het volgende:
Voor de 1e x 150 deadlift gehaald, jaja wat voel ik me nu een baas
Kun jij niet wat meer op jezelf letten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Alleen het enige wat hij deed was licht door zijn knieien buigen en weer recht staan. Hij was er nog trots op ook
Dat soort lui houden het rek bezet. Langdurig meestal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun jij niet wat meer op jezelf letten?
Ben nu bij deel 2, tof om te zien wat die gasten naar binnen werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat sowieso
Qua kans op CVD aandoeningen:
Regelmatig bewegen > couch potato
Relatief laag bf% > dikke viscerale vetbuik
Dus als je een dikke powerlifter bent, ben je gemiddeld genomen gezonder dan de dikke couch potato, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het geweldig in je aderen gaat. Ken je het verhaal van Dave Tate, de powerlifter?
[ afbeelding ]
http://www.t-nation.com/f(...)_dave_tate_project_i
http://www.t-nation.com/f(...)_tate_project_part_2
dat is wat jij doet, fitness?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zag vandaag iemand 180 kg "squatten".
Alleen het enige wat hij deed was licht door zijn knieien buigen en weer recht staan. Hij was er nog trots op ook![]()
Waar halen die mensen hun fitness info vandaan
Wat een ander heeft vindt je altijd mooier, omdat het bijzonder is voor jou. Heb zelf wel aardig wat aders op de onderarm en met pump komt het ook bij de schouders/borst tevoorschijn. Vindt het zelf niet echt aantrekkelijk...quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:18 schreef star_gazer het volgende:
Hou eens schnell op met praten over aders.
Op mijn onderarmen na heb ik nul komma nul. Niks. Zelfs toen ik op 12% zat helemaal nada. Op mijn benen niet, op mijn armen niet. NergensIk hoef heus geen roadmap te worden, maar ik zie er dus ook als ik droog ben gewoon rete zacht uit. Zelfs die dikke ader van schouders naar biceps is bij mij onzichtbaar. Zelfs al heb ik nog zo'n dikke pump; he-le-maal niks.
Iemand tips behalve roids en gentherapie?
Damn panzer, goede fysiekquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Aderen komen niet zo mooi uit door die zachte belichting, maar ik zag vandaag ook van die gekruiste aderen op mijn schouder.
Zeker na een paar sets dips staat mijn hele onderarm strak met dikke induwbare aderen, oud plaatje met stadsbusbelichting.(en ja dat was mijn oude tijdelijke Jumbo gym-bag)
[ afbeelding ]
Gekke aderen op bovenarm ook.
Ben weer aan het eten trouwens, fuck het voorjaar.
Thanks Drinkert, het gaat weer de goede kant op nu. Chest is wel mijn sterkste punt op het moment, daar zie je op deze foto helaas niets van terug nu. Wanneer daar een beetje pump in zit (cable crossovers!) en ik mijn dunne tanktop aan heb lijkt het monster, postbode-achtig, geen grappen.quote:
Going strongquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Aderen komen niet zo mooi uit door die zachte belichting, maar ik zag vandaag ook van die gekruiste aderen op mijn schouder.
Zeker na een paar sets dips staat mijn hele onderarm strak met dikke induwbare aderen, oud plaatje met stadsbusbelichting.(en ja dat was mijn oude tijdelijke Jumbo gym-bag)
[ afbeelding ]
Mooie schouders en trapsquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit. Daar heb je non-stim pre-workouts voor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 05:35 schreef Awesome_ het volgende:
Een stevige PWO laat in de avond is geen aanrader.
Lekker 400mg caffeine voor het slapen gaan jwzquote:Op woensdag 20 februari 2013 05:35 schreef Awesome_ het volgende:
Je meent hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 05:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik aan 3x per week toe kom: push/pull/legs, al laat ik veel push-dingen momenteel weg dus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:12 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
^ Wat voor schema gebruik je nu?
Yeah! Muscle-ups moeten wel lukken nu, in ieder geval eentje wel, als ik explosief omhoog pull dan schiet ik al bijna over die stang heen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Going strong![]()
Voor de je rug/achterkant schouder zijn muscle-ups ,naast pull-ups, ook fantastisch en leuk om te doen. Het eist vooral explosiviteit en kracht. Als je de explosiviteit en kracht ervoor hebt zeker een keer proberen. Bijkomend voordeel is dat het er alfa uitziet.
En wat zou de bloat anders moeten zijn dan water? Een paar kilo vet lijkt me sterk
Thanks babe! Take your lateral raises + upright rows and do your multi.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 05:35 schreef Awesome_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |