fap je met links toevallig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:22 schreef esv7 het volgende:
Ik heb nu trouwens een best wel zichtbare ader lopen op mijn linker bicep en op de rechter nog niet terwijl ik rechts ben.
Ik heb ooit eens gewogen wat ik als ontbijt naar binnen schuif. De uitkomst was: 0,8 liter melk met 150 gram Brinta (= 2 soepborden).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor cut jij doet waardoor deze maar 2 maanden duurt tenzij je maar 4 kilo wil afvallen.
Trouwens voor het eerst brinta gemaakt volgens de officiele aanwijzing (250ml+40g brinta)
250 ml is een halve kom
Niet eens lol.quote:
Is niet zo raar hoor. Heb op mijn rechterkuit ook een zichtbare ader lopen, terwijl ik toch echt beide benen even hard train. Met andere woorden: aders liggen per lichaamsdeel anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:22 schreef esv7 het volgende:
Ik heb nu trouwens een best wel zichtbare ader lopen op mijn linker bicep en op de rechter nog niet terwijl ik rechts ben.
Niet eens met links. Dus altijd met rechts begrijp ikquote:
D'r was een keer zo'n vrachtwagentrekker bij de sterkste man die ff kort geinterviewd werd over z'n ontbijt. 1kg brinta lol. De tering jongens 1kg van die meuk. Of het was een geintje van hem, maar dan ben je toch ruim 5kg verder als je klaar bent... Dat kan ik bijna niet geleuvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gewogen wat ik als ontbijt naar binnen schuif. De uitkomst was: 0,8 liter melk met 150 gram Brinta (= 2 soepborden).
Ik ook alleen links. Zelfs zonder pump. En dan moet de echte cut nog beginnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:22 schreef esv7 het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas. Ik vond zelf eigenlijk wel dat ik een redelijk bazenontbijt had.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niet eens met links. Dus altijd met rechts begrijp ik
[..]
D'r was een keer zo'n vrachtwagentrekker bij de sterkste man die ff kort geinterviewd werd over z'n ontbijt. 1kg brinta lol. De tering jongens 1kg van die meuk. Of het was een geintje van hem, maar dan ben je toch ruim 5kg verder als je klaar bent... Dat kan ik bijna niet geleuven![]()
M'n schoonzusje werkt in een horecatent waar die gasten eens een keer geweest zijn. Met z'n allen ontbijten voor de opnames. Er waren nog nooit zoveel broodjes bal verkochtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niet eens met links. Dus altijd met rechts begrijp ik
[..]
D'r was een keer zo'n vrachtwagentrekker bij de sterkste man die ff kort geinterviewd werd over z'n ontbijt. 1kg brinta lol. De tering jongens 1kg van die meuk. Of het was een geintje van hem, maar dan ben je toch ruim 5kg verder als je klaar bent... Dat kan ik bijna niet geleuven![]()
Ja vijf minuten ofzo, hij tilde zijn schaatsster de hele tijd op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Ik vond zelf eigenlijk wel dat ik een redelijk bazenontbijt had.
Heeft trouwens iemand Jarno Hams gezien bij dat schaatsgedoe op tv?
ik snap niet dat d'r nooit eens een ader snapt in zo'n hoofd, of een hartaanval krijgt bij zulke acties. Die gasten zijn echt mega ongezond bezig vaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
M'n schoonzusje werkt in een horecatent waar die gasten eens een keer geweest zijn. Met z'n allen ontbijten voor de opnames. Er waren nog nooit zoveel broodjes bal verkocht.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:22 schreef esv7 het volgende:
Ik heb toch het idee dat veel bewegen / veel spiermassa of iets anders ervoor zorgt dat ze veel meer van dit soort slechte dingen kunnen hebben. Dat zou eens onderzocht moeten worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik snap niet dat d'r nooit eens een ader snapt in zo'n hoofd, of een hartaanval krijgt bij zulke acties. Die gasten zijn echt mega ongezond bezig vaak.
ja idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat veel bewegen / veel spiermassa of iets anders ervoor zorgt dat ze veel meer van dit soort slechte dingen kunnen hebben. Dat zou eens onderzocht moeten worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik snap niet dat d'r nooit eens een ader snapt in zo'n hoofd, of een hartaanval krijgt bij zulke acties. Die gasten zijn echt mega ongezond bezig vaak.
Daar dacht ik ook gelijk aan idd. Die at toch ook iedere dag een paar cheeseburgers om aan zijn kcals te komen of zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gaat ook over z'n meer dan 20 jaar elke dag eten bij macca's. en hoe ongezond dat is geweest voor m ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obliques zijn meegegroeid, dus die zullen een stuk harder zijn na een cut. abs en serratus zijn veeel minder zichtbaar"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Yup, 4 geloof ik, samen met 4 frietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook gelijk aan idd. Die at toch ook iedere dag een paar cheeseburgers om aan zijn kcals te komen of zo?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
Hier is ook een beetje een idee van hoe mn definitie achteruit is gegaan tijdens de bulk. Onduidelijk foto's en verschillende poses, maar ter illustratie:Vergeleken daarmee ben ik dreamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij jou is je serratus iig nog te zien
.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
Hier is ook een beetje een idee van hoe mn definitie achteruit is gegaan tijdens de bulk. Onduidelijk foto's en verschillende poses, maar ter illustratie:Eeh: dit is voor de bulk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obliques zijn meegegroeid, dus die zullen een stuk harder zijn na een cut. abs en serratus zijn veeel minder zichtbaar
(nice kleedkamer btw).
Tof filmpje. Dat die gast al 54 is, je ziet hem niet helemaal duidelijk maar ik schatte hem tussen de 35 en 40 ofzo. Echt bizar hoeveel jonger je eruit kan zien door krachttraining en een goed dieet soms.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gaat ook over z'n meer dan 20 jaar elke dag eten bij macca's. en hoe ongezond dat is geweest voor m ;p
Was tijdens/redelijk in het begin van de bulk, abs groeiden aardig meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eeh: dit is voor de bulk?
(nice kleedkamer btw).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |