Doe je goed dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Was tijdens/redelijk in het begin van de bulk, abs groeiden aardig mee
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
Hier is ook een beetje een idee van hoe mn definitie achteruit is gegaan tijdens de bulk. Onduidelijk foto's en verschillende poses, maar ter illustratie:is dat david lloyd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obliques zijn meegegroeid, dus die zullen een stuk harder zijn na een cut. abs en serratus zijn veeel minder zichtbaarDeathlift or Die.
Nope, healthcityquote:
Dat dacht ik ook... Ik ben groter en net zo droog. (no pun intended) Twijfel erover om te gaan bulken en dan volgend seizoen in een zwaardere gewichtsklasse uit te komen (worstelaar)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eeh: dit is voor de bulk?
(nice kleedkamer btw).
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat veel bewegen / veel spiermassa of iets anders ervoor zorgt dat ze veel meer van dit soort slechte dingen kunnen hebben. Dat zou eens onderzocht moeten worden.
Hoe lang train je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Ik ben groter en net zo droog. (no pun intended) Twijfel erover om te gaan bulken en dan volgend seizoen in een zwaardere gewichtsklasse uit te komen (worstelaar)
Zo zwaar trainen maakt wel dat je cardiovasculaire systeem stukken gezonder is dan die couch potato. Maar het is inderdaad de vraag hoe ver je kan gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat sowieso
Qua kans op CVD aandoeningen:
Regelmatig bewegen > couch potato
Relatief laag bf% > dikke viscerale vetbuik
Dus als je een dikke powerlifter bent, ben je gemiddeld genomen gezonder dan de dikke couch potato, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het geweldig in je aderen gaat. Ken je het verhaal van Dave Tate, de powerlifter?
[ afbeelding ]
http://www.t-nation.com/f(...)_dave_tate_project_i
http://www.t-nation.com/f(...)_tate_project_part_2
Ik worstel al zo'n 20 jaar, daarom zette ik er ook bij dat ik het niet slecht bedoelde... Ben nooit zo bezig geweest met BB.quote:
4 cheatmeals per weekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat sowieso
Qua kans op CVD aandoeningen:
Dus als je een dikke powerlifter bent, ben je gemiddeld genomen gezonder dan de dikke couch potato, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het geweldig in je aderen gaat. Ken je het verhaal van Dave Tate, de powerlifter?
[ afbeelding ]
http://www.t-nation.com/f(...)_dave_tate_project_i
http://www.t-nation.com/f(...)_tate_project_part_2
Zo lang leef ik nog nieteensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:33 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Ik worstel al zo'n 20 jaar, daarom zette ik er ook bij dat ik het niet slecht bedoelde... Ben nooit zo bezig geweest met BB.
Wat is een couch potato?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Like a bag of potatoes... on a couch...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iemand die heel de dag op de bank hangt.
Mmm, komt dat ook op uitzending gemist? Dat kan ik hier niet zien namelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:39 schreef THEFXR het volgende:
Donderdag 28 februari op Nederland 2, 21:05 u. Brandpunt Reporter over dopingdealers (vooral in sportscholen)![]()
ja, dat komt ook daar opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, komt dat ook op uitzending gemist? Dat kan ik hier niet zien namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |